معرفی و دانلود کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید

عکس جلد کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید

کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید به قلم کیت شرایتر و تام شرایتر سعی بر این دارد با ارائه تکنیک‌هایی کاربردی به شما کمک کند تا محصولات و خدماتتان را در کمترین زمان ممکن به مشتریان احتمالی‌ خود معرفی نماید.

چرا ما باید برای فروش محصولات بازاریابی شبکه‌ای خودمان و معرفی آن 15 تا 30 دقیقه وقت بگذاریم؟

درباره‌ی کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید:

به نظر شما چطور تبلیغات تلویزیونی می‌توانند محصولات کسب و کارهای مختلف را در عرض 15 یا 30 ثانیه به شما معرفی نمایند، به طوری که ترغیب به خرید محصولاتشان شوید؟ اصلا چرا باید برای فروش محصولات بازاریابی شبکه‌ای خودمان و معرفی آن 15 تا 30 دقیقه وقت بگذاریم؟ بدون شک پاسخ این سوالات را تنها در کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید (The One-Minute Presentation) می‌توانید پیدا کنید.

تام شرایتر (Tom Schreiter) و کیت شرایتر (Keith Schreiter) در این کتاب به شما نشان می‌دهند که پیام‌های بازرگانی از زبان خاص «بازاری» استفاده می‌کنند و با بهره‌گیری از عبارت‌های حساب‌ شده، می‌توانند ظرف چند ثانیه پیام خود را به مخاطبانشان منتقل نمایند. در صورتی که هیچکدام از ما زبان بازاری را بلد نیستیم. حتی ممکن است با مفهوم زبان بازاری آشنایی نداشته باشیم! زیرا بیشتر مردم از زبان اجتماعی استفاده می‌کنند. بله، در مدرسه فقط همین را به ما یاد داده‌اند. چرا که آن‌ها تصور می‌کردند قرار است، کارمند شویم!

حقیقت این است که پیام‌های بازرگانی و آگهی‌های تبلیغاتی رقیب‌تان هستند و از زبان اجتماعی و گپ زدن‌های ساده‌ی شما بازاریابان شبکه‌ای موفق‌تر عمل می‌کنند. اما این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهند تا بتوانید زبان بازاری را یاد بگیرید و در دنیای واقعی با آگهی‌ها و پیام‌های بازرگانی رقابت کنید.

به عنوان مثال اگر تمام روز مثبت باشید و لبخند بزنید این ‌طوری مشتری‌های احتمالی‌تان گمان می‌کنند شما آدم‌های مهربانی هستید. اما اگر دائماً از زبان اجتماعی استفاده کنید، مشتری‌های احتمالی وارد سازمانتان نخواهند شد. پس اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای موفق شوید، باید عبارت‌های حساب ‌شده و مؤثر را بیاموزید.

هنگام معرفی کسب و کار خود باید از چه کلماتی استفاده کنیم؟

داشتن دیدگاه متعالی، مثبت بودن، تهیه‌ی تابلوی آرزوها، هدف‌گذاری، و باانگیزه بودن خوب است. اما یک جایی بالاخره باید حرف بزنید!

این یک مهارت است که بدانید چه بگویید تا رابطه‌ای دوستانه ایجاد شود و حتی معامله‌تان جوش بخورد. به نظر شما وقتی می‌خواهید مشتری‌های احتمالی‌تان را با محصولات و یا کارتان آشنا کنید، چه باید بگویید؟ چطور می‌توان دقیقا هر چه را که لازم است به مشتری‌های احتمالی‌تان بگویید؟

شاید متعجب شوید اما اطلاعات نقش تعیین ‌کننده‌ای در تصمیمات مشتری‌های احتمالی‌تان ندارد. کافی‌ست تنها چند مهارت جدید بیاموزید تا همه‌ی کسانی که در جلسه‌ی معرفی شرکت کرده‌اند لذت ببرند.

کیت شرایتر و تام شرایتر را بیشتر بشناسیم:

کیت شرایتر دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی است. او به بازاریابان شبکه‌ای می‌آموزد که چطور از سیستم‌های ساده برای ایجاد یک کسب ‌و کار باثبات و رو به رشد استفاده کنند.

تام «بیگ اَل» شرایتر نیز با بیش از 40 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای می‌کوشد تا نشان دهد که دقیقاً چه کلمات و عبارت‌هایی را باید به کار برد تا ذهن مشتری احتمالی باز شود و به شما جواب مثبت دهد.

اَلِ بزرگ، به سبب تألیف آثار آموزشی متعدد، یکی از سخنرانان محبوب در همایش‌های سازمانی و مراسم‌های محلی محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید را معرفی کنید می‌خوانیم:

یادتان باشد، ما مسئول تصمیمات همکارمان در زندگی شخصی‌اش نیستیم. ما نمی‌توانیم نگران انتخاب‌های او باشیم. ما نمی‌دانیم چه برنامه‌هایی برای زندگی‌اش دارد. فقط یک گزینه‌ی دیگر به زندگی همکارمان اضافه کردیم. دیگر به خودش مربوط است که از این گزینه بهره‌مند شود یا نه.

می‌توانید تصورش را بکنید که اگر معرفی‌های ما کمتر از یک دقیقه طول بکشد در یک روز چند معرفی می‌توانیم بدهیم؟

می‌توانید تصورش را بکنید که اگر زیاد جوش نزنیم و به مشتری‌های احتمالی‌مان اجازه دهیم خودشان تصمیم بگیرند، معرفی کردن چقدر کار راحتی خواهد بود؟

می‌توانید تصورش را بکنید که چون اجازه می‌دهیم مشتری‌های احتمالی‌مان خودشان برای آینده‌شان تصمیم بگیرند دیگر طرد شدن در معرفی یک‌دقیقه‌ای معنی ندارد؟

می‌توانید تصورش را بکنید که از معرفی یک‌دقیقه‌ای پشت تلفن استفاده کنید؟ اگر مشتری احتمالی‌مان بپرسد «خوب، حالا اصلاً این کار چی هست؟» دل‌مان هرّی پایین نمی‌ریزد. می‌توانیم رک و راست همه چیز را به آن‌ها بگوییم. لازم نیست بگوییم «خوب، باید یک شب وقت بذاری و بیای تو جلسه تا جواب این سه تا سؤالت رو بگیری.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
داستانی با پایان خیلی بد
قبل از معرفی چه اتفاقی می‌افتد؟
چطور می‌توانیم تقریباً 100% مواقع موفق شویم با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟
دو جمله‌ی جادویی
آیا می‌توان ظرف یک دقیقه کار را به طور کامل معرفی کرد؟
اصول اولیه‌ی معرفی یک‌دقیقه‌ای
سه سؤال اصلی مشتری‌های احتمالی ما
سؤال اول: «کار شما چیست؟»
سؤال دوم: «چقدر می‌توانم در بیاورم؟»
سؤال سوم: «برای در آوردن این مبلغ دقیقاً باید چه کار کنم؟»
چطور این معرفی یک‌دقیقه‌ای را جمع کنم؟
بیایید جمع‌بندی کنیم
بیایید بهترش کنیم
سخنی درباره‌ی تماس‌های سه‌طرفه
همیشه این قدر آسان است؟
پر و بال دادن به معرفی یک‌دقیقه‌ای
چرا بازاریاب‌های شبکه‌ای معرفی نمی‌کنند؟
همیشه باید از معرفی یک‌دقیقه‌ای استفاده کنم؟
مهندس‌ها و حسابدارها چطور؟
و در نهایت...
درباره‌ی نویسند‌گان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید
نویسنده،
مترجمبامداد صالحی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-740324-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید

hamidreza a
۱۴۰۱/۷/۱۳
کتاب‌های بی نظیری دارن ایشون
و اما در مورد کتاب
در بازار یابی شبکه‌ای در مورد هر شغلی مثله بیمه
ک ما یاباید فروش انجام بدیم یا اینکه مجموعه فروش داشته باشیم ب مشکلاتی مثله معرفی کار میرسیم این کتاب خیلی واضح و شفاف حل این مشکل رو ک میتونه یکی از یهترین راه‌ها باشه با معرفی کارمون در یک دقیقه
توضیح میده ابتدا با شرو جمله ۲۲کلمه‌ای ک میتونه باعث بشه مشتری احتمالی ب حرفامون گوش بده و بعد با یک یا چند جمله کوتاه ک کمتر از یک دقیقه میشه کارمون رو‌معرفی میکنه و دراخر یا مشتری قبول میکنه یا ن ولیی خیلی واضح و شفاف و بسیار جذاب این عمل رو توضیح میده ک مناسب هر زمان و هر شخصی چ مبتی و چ حرفه‌ای میتونه باشع قطعا این کتاب رو توصیه میکنم مطالعه کنین تنها یک راه کار رو بسیار زیبا توضیح میده. و همه جوانبش رو براتون روشن میکنه و با مثلاهای بسیار زیبا و‌کاربردی کارو واستون راحت میکنه با شغلای متفاوت ک این خیلی میتونه کمکتون کنه ک راحتتر ب نتیجه برسین
ممنون از کتابراه
Saeed Hafezi
۱۴۰۱/۱/۸
فقط برای نتورک نیست، هر کسی با هر تجارتی نیاز داره تا این کتاب رو بخونه. توی عصری که ما زندگی میکنیم شما باید بتونید زیر یک دقیقه محصول، خدمات، کار و محتوای خودتون رو بیان کنید تا مخاطب به حرف شما توجه کنه. غیر از این نیست. ذهنیت مردم الان تبلیغ زده است پس اگر بخواید با تبلیغات طولانی کسی رو کنید راهنمایی تا از چیزی استفاده کنه، فقط به دید سردرد بهش نگاه میکنه. اگر ابن مهارت رو یاد بگیرید قول میدم توی زندگیتون حداقل حداقل 20 درصد رشد بیشتری میبینید.
عاطفه سلمانی
۱۴۰۱/۶/۱۳
توی دنیای امروزه همه‌ی آدم‌ها دارن فروش انجام میدن ‌و ما باید بلد باشیم در کمترین زمان ممکن بتونیم محصولمون یا خدماتمون رو ارائه بدیم، خیلی پیش اومده که با یه پیام بازرگانی توی تلویزیون ترغیب بشیم چیزی رو که نشون میدن بریم بخریم تست کنیم و ماها هم باید بلد باشیم این کارو انجام بدیم.
علی مستانی
۱۴۰۰/۱/۳۱
بنظر من تو قدم اول که برای دوستان نتورک خیلی میتونه خوب باشه، اما برای کسانی هم که دنبال مشارکت دیگران میگردن هم میتونه مفید و عالی باشه. جالبی کتاب به اینکه خورش هم جمع و جور و خلاصه توضیح میده. اصولا کتابهایی که مستقیم مفهوم رو بدون اضافه گویی منتقل میکنند رو دوست دارم.
احمدرضا صالحی مورکانی
۱۴۰۱/۱/۳
کتاب فوق العاده‌ای بود، و راهکاری‌های عملی که ارائه میده به راحتی شخصی سازی میشه و می‌تونید توی کسب و کار خودتون به کار بگیرید.
اما در رابطه با ترجمه، باید بگم که ترجمه کتاب فوق العاده بود، و باعث شد از خوندن این کتاب لذت ببرم، و اونو در کمتر از یک روز تمام کنم.
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۳
واسه هر کسب و کاری خوبه یاد بگیریم چجوری با صرف کمترین زمان انرژی بخواییم خودمون و کارمون را به دیگران معرفی کنیم. اگر شما دنبال ارتقاء شغل خود مخصوصا بازاریابی شبکه‌ای هستید حتما این کتاب را مطالع کنید چون میتونه کمک بسیار زیادی به پیشرفت شما در شغلتان بکند
azin jahed
۱۴۰۲/۱/۵
من چند سال پیش به بازاریابی علاقه مند شدم. و بعد از مدتی این کتاب رو پیدا کردم.
این کتاب به بسیاری از اشکالات من که فکر میکردم درست‌اند اشاره کرد.
باعث پیشرفتم شد. و کلا نقش راهنما را برام داشت. از کتابراه و تمام عوامل نشر و ترجمه تشکر میکنم
Raha Joon Joon
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام
من یه نتورکر هستم
با این کتاب کاملا دید من نسبت به جلسه پرزنت تغییر کرد. جلسات 1 و نیم ساعته‌ی پرزنت که فرد رو خسته می‌کنه و بی حوصله واقعا برام کسل کننده بود.
الان متوجه شدم که با حداکثر 5 دقیقه میشه کار پرزنت رو انجام داد
محمد جواد محبی
۱۴۰۰/۹/۲۸
فوق‌العاده بود
با اینکه نصف کتاب را خواندم اومدم نظرم را بنویسم
هم موضوع عالیه و هم ترجمه فوق‌العاده روان هست.... خوندن کتاب لذت بخش هست و من در هنگام خواندن کتاب کلا می‌خندم...
باید سراغ کتابهای دیگر این مترجم بروم در این دوران ترجمه‌های افتضاح
farzaneh yadegari
۱۴۰۰/۲/۵
عالیه، واسه هر کسب و کاری خوبه یاد بگیریم چجوری با صرف کمترین زمان انرژی و وقت بخواییم خودمون و کارمون را به دیگران معرفی کنیم. اگر دنبال ارتقاء شغل خود هستید مخصوصا بازاریابی شبکه‌ای حتما بخونیدش
میلاد حبیب اللهی
۱۴۰۲/۲/۱۵
در زمانی زندگی می‌کنیم که اکثرا اطرافیان ما کم حوصله و از همه مهمتر کم دقت هستند لذا خیلی مهم است که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان کارمون رو با روشی زیبا و جذاب معرفی کنیم که این کتاب می‌تواند به شما در این خصوص کمک کند
نگار قریشی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
این کتاب برای کسایی که میخان زندگی شون تغییر بدن و میخان به دیگران کمک کنند شغل پردرآمد داشته باشن عالیه ازین جهت که کمک میکنه شغلشون معرفی و کارآفرینی کنند خیلی کتاب مفیدیه بنده به شخصه از خوندنش خیلی راضیم
کیارش قناعتی
۱۴۰۱/۸/۱۰
فقط میتونم بگم عالی بود. نه توی بازاریابی، بلکه توی هر بیزینسی باشید، کمک تون میکنه بتونید کارتون رو درست معرفی کنید.
متن بسیار روان و واضح بود و با مثالای زیادی که میزد، به درک بهتری از کتاب کمک میکرد.
Parisakhodadadi66
۱۴۰۱/۳/۱۸
کتابی بود که با بیان مثالها دقیقا میگفت چیکار باید کرد
و چیکار نباید کرد و آثار عملکرد اشتباه و انواع برداشت ذهنی مشتری احتمالی رو در هرنوع از اشتباهات من توضیح میداد... کاش خییلی زودتر با این کتاب آشنا می شدم
Sadegh Azizi
۱۴۰۱/۷/۱۷
بسیار کتاب عالی برای افرادی هست که چند ماهی از شروع کارشان گذشته است و توانایی پاسخگویی به سوالات مشتری احتمالی را دارند
اما برای مبتدی‌ها توصیه نمی‌کنم چرا که ممکن است با شکست مواجه شوند
مشاهده همه نظرات 104

راهنمای مطالعه کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید

برای دریافت کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای: مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.