معرفی و دانلود کتاب مدیریت زمان

عکس جلد کتاب مدیریت زمان
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت زمان

برایان تریسی در کتاب مدیریت زمان بر این باور تأکید دارد که هر چه بهتر از زمان استفاده کنید،‌ کارهای بیشتری انجام می‌دهید و به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید. در این راهنمای مختصر و مفید، نویسنده 21 تکنیک مدیریت زمان را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آن‌ها کارآمدی شما بهبود می‌یابد.

درباره‌ی کتاب مدیریت زمان

آیا تابه‌حال دقت کرده‌اید که در طول روز زمان خود را صرف چه کارهایی می‌کنید؟ احتمالاً اگر یک روز بخواهید ثانیه به ثانیه تمام کارهای خود را ثبت کنید،‌ از نتیجه‌ی به‌دست‌آمده شگفت‌زده خواهید شد. همه‌ی ما در طول روز زمان‌های تلف‌شده داریم؛ اما اگر این زمان‌های تلف‌شده بیش‌ازحد باشند، سدّ راه موفقیت ما خواهند شد. اگر می‌خواهید بین زندگی کاری و شخصی خود تعادل ایجاد کنید و کارهای خود را بدون استرس و به‌موقع به انجام برسانید،‌ بهتر است کتاب مدیریت زمان (Time Management) برایان تریسی را بخوانید.

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از مشهورترین سخنرانان و نویسندگان جهان است که سال‌ها روی موضوع مدیریت زمان تحقیق کرده است. احتمالاً وقتی کلمه‌ی مدیریت زمان را جست‌وجو کنید، به کتاب‌های زیادی در این حوزه برمی‌خورید. اما چه چیزی کتاب مدیریت زمان برایان تریسی را خاص کرده است؟

یکی از عوامل موفقیت کتاب کم‌حجم و ساده بودن آن است. هر فردی با هر سطح سوادی می‌تواند این کتاب را مطالعه کند و از نکات و دستورالعمل‌های آن بهره ببرد. دومین عامل خاص بودن کتاب این است که برایان تریسی چکیده‌ی تجربیات خود را در سالیان مختلف، در کتاب مدیریت زمان جمع‌آوری کرده است. وی سال‌ها با مدیران و افراد موفق بسیاری معاشرت کرده و عادت‌های چنین افرادی را به‌خوبی می‌شناسد. او چهار اصل را در موفقیت مؤثر می‌داند: خواستن، قاطعیت، اراده و نظم. مدیریت زمان، به چهارمین اصل بازمی‌گردد و برای رسیدن به موفقیت، چه شخصی و چه شغلی، ضروری و حیاتی است.

برایان تریسی معتقد است که شما باید ارزش هر لحظه از زندگی را بدانید؛ زیرا فقط یک بار زندگی می‌کنید و برای موفقیت در این زندگی ارزشمند، باید تمام توان خود را به کار بگیرید. اگر نگاهی به افراد موفق بیندازید، متوجه این نکته‌ی طلایی خواهید شد. در کتاب مدیریت زمان با 21 نکته برای به کنترل درآوردن این دارایی ارزشمند آشنا خواهید شد. افرادی که کارایی بالایی دارند و در زندگی خود موفق هستند، بیشتر این نکات را در هنگام پرورش مهارت مدیریت زمان به کار گرفته‌اند. پس اگر می‌خواهید این مهارت مهم و ضروری را در خود تقویت کنید، کتاب مدیریت زمان چاپ انتشارات لیوسا را بخوانید که صبا حقیقی ترجمه‌ی آن را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب مدیریت زمان

  • کتاب مدیریت زمان برایان تریسی یک راهنمای ساده، مؤثر و مختصر است که هر کسی می‌تواند از توصیه‌های آن استفاده کند. (سانفرانسیسکو بوک ریویو)

  • کتاب مدیریت زمان ابزاری عالی برای هر کسی است که قصد دارد مهارت‌های مدیریت زمان خود را در کمترین زمان بهبود دهد. (پورتلند بوک ریویو)

  • این کتاب برایان تریسی کوچک اما مفید است و فقط به مرتبط‌ترین و مهم‌ترین نکات و دستورالعمل‌ها می‌پردازد؛ بدون آنکه وقت خواننده را تلف کند. (مجله‌ی PCB007)

کتاب مدیریت زمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از همین الان مهارت مدیریت زمان را آموزش ببینید و چند قدم به موفقیت نزدیک‌ شوید،‌ کتاب مدیریت زمان را مطالعه کنید. این کتاب برای همه‌ی کسانی است که می‌خواهند در عرصه‌ی شغلی و فردی به موفقیت برسند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی بیش از هشتاد کتاب در زمینه‌ی موفقیت است که سال 1944 در جزیره‌ی پرنس ادوارد کانادا دیده به جهان گشود. او هم‌اکنون مؤسس و مدیر شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که در زمینه‌های رهبری، فروش، عزت‌نفس، تعیین اهداف، استراتژی، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت به افراد زیادی مشاوره می‌دهد. مهم‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «قورباغه‌ات را قورت بده»، «آینده‌ی خود را خلق کنید»، «باور کنید تا به دست آورید» و «عادت‌های میلیون دلاری».

در بخشی از کتاب مدیریت زمان می‌خوانیم

مهم‌ترین و ارزشمندترین کاری که در هر زمینه انجام می‌دهید، چیست؟ تفکر است! توانایی شما در تفکر شفاف درباره‌ی کاری که انجام می‌دهید و چگونگی انجام آن، تأثیرگذارتر از هر اقدام دیگری در نتایجی است که در آینده به دست خواهید آورد. بخش‌هایی در کار شما وجود دارد که «تفکر آهسته» لازمه‌ی هر چه بهتر انجام شدن آن است. در روز سی دقیقه یا بیشتر را به بازبینی اهداف، برنامه‌ها و پیشرفتتان اختصاص دهید. بهترین زمان برای این بازبینی، آغاز روز است. مدت زمانی را به تفکر، برنامه‌ریزی، رؤیاپردازی و خلاقیت بپردازید. تمام مدیران استثنایی و مردان و زنان بسیار کارآمد، هر روز قبل از شروع کار، زمانی را برای بررسی دقیق آنچه قرار است انجام دهند، در نظر می‌گیرند. قبل از هر اقدامی باید مطالعه کنید، بازبینی کنید، تأمل کنید و بیندیشید.

من در طول این سال‌ها صدها زندگینامه‌ی مربوط به زنان و مردان موفق در هر زمینه‌ای را خوانده‌ام. وجه مشترکی که میان این زندگینامه‌ها کشف کردم این بود که بزرگی واقعی تنها از طریق درون‌نگری، نگاه به گذشته، تنهایی و تأمل حاصل می‌شود. تنها زمانی به بزرگی و عزتی که شایسته‌ی آن هستید دست می‌یابید که به‌طور منظم برای تفکر درباره‌ی اینکه چه کسی هستید، چه می‌خواهید و بهترین راه رسیدن به خواسته‌تان چیست، وقت صرف کنید.

زمانی را برای ارزیابی زندگی و فعالیت‌های خود در گستره‌ای وسیع‌تر در نظر بگیرید. فکر کنید و ببینید که امروز کجا هستید و می‌خواهید پنج سال دیگر کجا باشید. کارهایی را که امروز در آنها درگیر هستید در نظر بیاورید و تعیین کنید کدام یک از آنها بیشترین تأثیر را در آینده‌ی شما خواهد داشت. این طرز تفکر به شما اجازه خواهد داد که زمان خود را بسیار بهتر از آنچه در این موقعیت تصور می‌کردید، مدیریت کنید. بعضی اوقات تنها یک طرح خوب که نتیجه‌ی یک دوره تنهایی یا تأمل باشد، می‌تواند شما را از ماه‌ها یا حتی سال‌ها تلاش سخت رهایی بخشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: روان‏شناسی مدیریت زمان
فصل دوم: ارزش‏‌هایتان را مشخص کنید
فصل سوم: بر چشم‌‏انداز و مأموریتتان تمرکز کنید
فصل چهارم: آینده را ترسیم کنید، به گذشته بنگرید
فصل پنجم: برنامه‏‌های خود را مکتوب کنید
فصل ششم: پروژه‏‌ها را ترسیم کنید
فصل هفتم: فهرستی از کارهای روزانه‌‏تان تهیه کنید
فصل هشتم: کارهایتان را اولویت‌‏بندی کنید
فصل نهم: در مسیر بمانید
فصل دهم: نتایج مهم و اساسی را تعیین کنید
فصل یازدهم: کار را به دیگران واگذار کنید
فصل دوازدهم: قاطعانه تمرکز کنید
فصل سیزدهم: بر تنبلی و تعلل غلبه کنید
فصل چهاردهم: قطعاتی از زمان ایجاد کنید
فصل پانزدهم: مزاحمت‌ها را کنترل کنید
فصل شانزدهم: کارهایتان را دسته‌‏بندی کنید
فصل هفدهم: تلفن را مدیریت کنید
فصل هجدهم: جلسات مؤثر برگزار کنید
فصل نوزدهم: سریع‌‏تر بخوانید، بیشتر به یاد آورید
فصل بیستم: در پیشرفت شخصی سرمایه‌‌‏گذاری کنید
فصل بیست‌ویکم: محیط کار خود را منظم کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت زمان
نویسنده
مترجمصبا حقیقی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-340-021-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت زمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت زمان

برای دریافت کتاب مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.