معرفی و دانلود کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش

عکس جلد کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش

توانایى شما در کشف خواسته‌هاى مشتریان و برآورده کردن نیازهایشان و مشاهده‌ى رضایتشان، تأثیرى بسزا در موفقیت کسب‌وکارتان دارد. به همین دلیل برایان تریسی در کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش که از مجموعه کتاب‌های موفقیت است، 21 ایده‌ى اساسى و بسیارى از روش‌هاى مهم و مؤثر را به شما می‌آموزد که مى‌توانید از آن‌ها براى بهبود نتایج بازاریابى راهبردى خود استفاده کنید.

درباره کتاب بازاریابی:

بازاریابى راهبردى هنر و دانشى است که مى‌توانید از طریق آن تعیین کنید مشتریان فعلى و آینده‌ى شما واقعا چه مى‌خواهند و به چه چیزهایى نیاز دارند یعنی محصولات و خدماتى که توانایى خرید و استفاده از آن را دارند، چیست. سپس از طریق طراحى و توسعه‌ى محصولات و خدمات به مشتریان خود کمک کنید تا با برآورده‌شدن نیازهایشان، احساس رضایت داشته باشند.

هدف بازاریابى راهبردى این است که شما را قادر سازد محصولات و خدمات خود را بیشتر و با قیمت بالاتر در یک محدوده‌ى گسترده‌ى جغرافیایى به فروش برسانید و به ثبات، قدرت و رهبرى بازار دست یابید.

نقطه‌ى شروع بازاریابى موفق این است که همیشه به یاد داشته باشید «حق با مشترى است.» مشتریان بدون توجه به دلایل شما، با توجه به استدلال‌هاى خود خرید مى‌کنند. آن‌ها هرگاه مشاهده کنند که در جایى دیگر خدمات بهترى به ایشان ارائه مى‌شود، لحظه‌اى در تغییر فروشنده‌ى خود درنگ نمى‌کنند.

توانایى شما در کشف خواسته‌هاى واقعى مشتریان و برآورده کردن نیازهایشان و مشاهده‌ى رضایت آن‌ها، تأثیرى بسزا در موفقیت کسب‌وکارتان دارد.

مهم‌ترین هدف کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش (Marketing -The Brian Tracy Success Library) آموزش کارهایى است که باعث موفقیت و کسب نتایج درخشان در بازاریابى می‌شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌شود راهکارهای این کتاب را مطالعه کنید و آن‌ها را به موقع و سریع جامه عمل بپوشانید.

هزینه‌ى جذب مشتریان در مرحله‌ى نخست بسیار بالاست اما هزینه‌ى حفظ و نگهدارى آن‌ها بسیار پایین‌تر از هزینه‌ى جذب است. اگر موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ى بازاریابى را مورد مطالعه قرار دهید، درمى‌یابید که راهبرد تمام آن‌ها جذب مشتریان جدید و سپس حفظ و نگهدارى آن‌ها است. آموزش بازاریابی در حقیقت آموزش چگونگی جذب مشتری است.

کتاب بازاریابی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به اشخاصی که در زمینه‌ی فروش و بازاریابی مشغول به کار هستند، پیشنهاد می‌شود. کسانی که می‌خواهند محصول یا کالای خود را به بدون مرجوعی به فروش برسانند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی (Brian Tracy) نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهای او حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت کننده تخمین زده می‌شود.

او رئیس و بنیانگذار شرکت بین المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند و در کنار آن به بیش از 1000 شرکت مشاوره‌های گوناگون داده است.

تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. خود نیز به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی نیز تسلط دارد.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

جملات برگزیده کتاب بازاریابی:

- امروزه بیش از هر زمان دیگرى درمى‌یابیم که کیفیت روابط در کسب‌وکارمان نشان‌دهنده‌ى توانایى ما در جذب و حفظ مشترى است.

- هر شرکتى در کسب‌وکار «جذب مشترى» است. تمام شرکت‌ها «هزینه‌ى جذب مشترى» معینى دارند، چه این را بدانند و چه ندانند. این هزینه شاید مهم‌ترین عامل در موفقیت هر کسب‌وکارى باشد.

- با تأکید بر منفعت‌هاى اساسى، مشترى با خریدن محصولات یا خدمات شما ارزش افزوده‌ى منحصربه‌فردى دریافت مى‌کند و همزمان با از بین بردن ترس اصلى او، مى‌توانید بازار وسیعى براى آنچه مى‌فروشید، ایجاد کنید.

- مکان جغرافیایى به‌ویژه در تعیین زمان و چگونگى عرضه‌ى محصول یا خدماتتان به بازار اهمیت زیادى دارد.

- وقتى بر رضایت مشترى و شاد کردن او به هر روش ممکن تمرکز کنید، دائما راه‌هاى جدیدتر و بهترى را براى رسیدن به این هدف کشف مى‌کنید.

در بخشی از کتاب بازاریابی می‌خوانیم:

راهبرد دیگر براى شما این است که مهارت یا خدماتى تخصصى را توسعه دهید که بسیار مهم هستند و بدون آن‌ها امکان انجام کارها به صورت مطلوب وجود نداشته باشد. یک مثال بسیار خوب مایکروسافت است، که مجموعه برنامه‌هاى آفیس را توسعه داد که افراد به آن نیاز داشتند تا در کسب‌وکار خود به‌گونه‌اى مؤثر و کارآمد به نتایج دست یابند. سپس مایکروسافت دائما مجموعه برنامه‌هاى آفیس خود را بهبود بخشید، ویژگى‌هاى جدیدى به آن اضافه کرد و به صورت همزمان قیمت آن را کاهش داد. بنابراین هیچ رقیب دیگرى نمى‌توانست وارد بازار شود.

بیل گیتس توانست با استفاده از راهبرد توسعه‌ى محصول که براىعملیات کارآمد در کسب‌وکار ضرورى است، و سپس بالابردن کیفیت آن و کاهش مداوم قیمت، به ثروتمندترین فرد در امریکا با ثروت تخمینى معادل هفتاد و دو میلیارد دلار در سال 2014 تبدیل شود.

چگونه مى‌توانید با تغییر موقعیت یک یا چند محصول فعلى خود، آن‌ها را به محصولاتى ضرورى براى افرادى که از دیگر محصولات و خدمات استفاده مى‌کنند، تبدیل کنید؟ چگونه مى‌توانید با محصولى که بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر از محصولات موجود در بازار است، بر موقعیت بازار مسلط شوید؟

دائما مفهوم نیاز به «ارزش افزوده‌ى منحصربه‌فرد» را به خود یادآورى کنید. مرکز توجه شما توسعه و سپس اثبات وجود ارزش افزوده‌ى منحصربه‌فرد براى محصول عرضه شده‌اى است که مشتریان باید براى شادبودن و رضایت داشتن به‌سادگى از آن برخوردار باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1- هدف کسب‌وکار
2- چهار روش براى بازاریابى موفق
3- سه پرسش اساسى در بازاریابى
4- تحقیقات بازار و هوش بازار
5- بازاریابى مشترى‌محور
6- چرا افراد خرید مى‌کنند
7- تحلیل رقابتى
8- دستیابى به مزیت رقابتى
9- ترکیب بازاریابى
10- راهبردهاى موقعیت‌یابى
11- چهار اصل راهبرد بازاریابى
12- انتخاب میدان جنگ
13- اصول نظامى راهبرد بازاریابى
14- فنون انحراف و انصراف بازاریابى
15- راهبرد «اول از همه و بیشتر از همه» را به‌کار ببرید
16- از راهبردِ «در جایى که نیستند به آن‌ها ضربه بزنید» استفاده کنید
17- بر موقعیت بازار مسلط شوید
18- راهبردهاى توسعه‌ى بازاریابى خلاق
19- از روش‌هاى دیگر براى فروش استفاده کنید
20- مفهوم دسته‌بندى منابع
21- چهار روش براى تغییر کسب‌وکارتان
خلاصه و نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش
نویسنده
مترجمصبا حقیقی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-340-029-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش

سید مصطفی رضوی
۱۴۰۱/۷/۳۰
ب طور کل کتابی پر نکته هستش، هایلایت فراموش نشه ک دوباره بتونید نکته هارو سریع پیدا کنید
لیلا عباسیان
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب خوبی بود. مطالب کاربردی و مفیدی داشت
Saeed bagheban
۱۴۰۱/۶/۲۱
خیلی عالیه یکی از قویترین کتابهای پر پتانسیل فروش
اعطم صفری
۱۴۰۱/۴/۱۰
کاربردی و دقیق و در ابتدای کار بسیار راهنمای خوبی هست
امیرعلی
۱۴۰۲/۱/۳۱
کتاب عالی و مورد پسندم بود
حسام الدین پورمحمدی
۱۴۰۱/۷/۹
کلی گویی هستش و دقیق بیان نکردن
احسان عبدالباقی
۱۴۰۱/۳/۲۹
جزء خوبهاست و کاملا کاربردی
علی چلداوی
۱۴۰۱/۲/۱
خیلی عالی وجزئیات ریز روگفته
بهنام نجفی
۱۴۰۱/۸/۲۶
عالی حتما گوش کنید
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش

برای دریافت کتاب بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.