معرفی و دانلود کتاب معادله جادویی

عکس جلد کتاب معادله جادویی
قیمت:
65900 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معادله جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معادله جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معادله جادویی

زمان آن رسیده است که مهم‌ترین اولویت خود را مشخص کنید. هال الرود در کتاب معادله جادویی، به شما کمک می‌کند تا به خواسته‌ها و آرزوهای خود جامعه عمل بپوشانید و آن‌ها را از امری محال و غیرممکن به امری بدیهی و واقعی تبدیل سازید.

درباره کتاب معادله جادویی:

حتماً می‌دانید که می‌توان برخی از کتاب‌های پیشرفت‌های شخصی را به‌صورت جزئی و در فصل‌های جداگانه خواند. در برخی مواقع می‌توانید فصل‌ها را به خواست خود انتخاب کنید و آن‌ها را خارج از ترتیبی که نوشته شده‌اند بخوانید. بعضی از افراد چشمانشان را می‌بندند، کتاب را به‌صورت تصادفی باز می‌کنند و سپس آن فصل را می‌خوانند. این نوع کتاب‌ها به شما این انتخاب را می‌دهند که هر آنچه فکر می‌کنید برایتان مهم‌تر هستند، بنا به نیاز و تمایل خود بخوانید. این کتاب‌ها عالی‌اند، اما کتاب معادله جادویی (The miracle equation) چنین نیست.

بهتر است یک بار این کتاب را از ابتدا تا انتها بخوانید، زیرا هر فصل از این کتاب، زمینه را برای فصل بعدی فراهم می‌سازد و لازم است تا شما ابتدا مطالب موجود در هر فصل را درک کنید و سپس فصل بعدی را بخوانید. پس از اینکه یک بار کتاب را از ابتدا تا انتها خواندید، می‌توانید هر کدام از فصل‌های آن که دوست دارید یا تصور می‌کنید لازم است درک بیشتری از آن داشته باشید را دوباره بخوانید؛ به‌ویژه در اوقاتی که می‌خواهید معجزه‌ای را صورت دهید و در آن کار گیر افتاده‌اید، بار دیگر کتاب را بخوانید.

کتابی که در دست دارید، به‌تنهایی ابزارهایی را که لازم دارید در اختیارتان قرار می‌دهد تا به توانایی‌های بالقوه درونی خود دست یابید و زندگی‌ای را در پیش گیرید که در آن احساس رضایت و خوشبختی خواهید نمود. شما خواهید آموخت چگونه می‌توانید بارها و بارها به نتایج خارق‌العاده و قابل‌اندازه‌گیری (معجزه) برسید. معادله جادویی به شما کمک می‌کند تا در اولین ساعات روز و پیش از آغاز به کار، وضوح ذهن، آرامش و تمرکز را به دست آورید. ممکن است این روش به‌تنهایی شما را به اهدافی که می‌خواهید نرساند، اما بی‌تردید به شما کمک می‌کند تا به همان فردی تبدیل شوید که برای رسیدن به اهداف خود، باید باشید.

این کتاب در مورد معجزات محسوس و قابل‌اندازه‌گیری حرف می‌زند که تولیدشان به مشارکت فعال شما نیاز دارد. این معجزات، رویدادهایی هستند که بزرگ‌ترین، ترسناک‌ترین و غیرممکن‌ترین آرزوهایتان را به حقیقت می‌رساند. این‌ها معجزاتی هستند که شما تا حد زیادی بر آن‌ها کنترل دارید و می‌توانید به طور مداوم، آن‌ها را دوباره و دوباره در زندگی خود ایجاد کنید، زیرا به‌خوبی می‌دانید که روند کار چگونه است، اما برای ایجاد این نوع معجزه، ابتدا لازم است باور داشته باشید که نتیجۀ موردنظر شما امکان‌پذیر است و می‌توانید آن را به وجود آورید. اگر شما نیز از آن دسته افراد بدبین هستید، از شما می‌خواهیم که برای چند لحظه بدبینی خود را کنار بگذارید تا بتوانید دریابید که چه توانایی‌هایی دارید. دست‌کم تلاش کنید در زمانی که این کتاب را می‌خوانید، بدبین نباشید.

کتاب معادله جادویی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید به آرزوهای خود دست یابید و در زندگی‌تان تغییر و تحول ایجاد کنید، این کتاب برای شماست.

با هال الرود بیشتر (Hal Elrod) آشنا شویم:

او نویسنده، مربی و توسعه‌دهنده شخصی است. الرود وقتی فقط 20 سال داشت، در یک تصادف وحشتناک شش روز به کما رفت و وقتی به هوش آمد فهمید نه تنها شغل و نامزدش را از دست داده بلکه دیگر نمی‌تواند راه برود. درست در ابتدای جوانی همه چیزش را از دست داده بود. اما به خودش آمد و اجازه نداد که زندگی‌اش نابود شود. او تصمیم گرفت که با تمام مشکلات جسمی و روحی‌اش مبارزه کند تا در نهایت آنچه که می‌خواهد را به دست آورد.

اکنون او دونده ماراتون، سخنران انگیزشی و حتی خواننده هیپاپ است. در تمام این سال‌ها تلاش کرده تا به مخاطبانش در سراسر جهان راه پیروزی بر مشکلاتش را بگوید و آن‌ها را تشویق کند تا راه منحصربه‌فرد خودشان در زندگی را به دست آورند.

جملات برگزیده کتاب معادله جادویی:

- اگر می‌خواهید سعادت را در حدی معجزه‌آسا تجربه کنید، باید روش تفکر قدیمی خود را پشت سر بگذارید و روش جدیدی برای تصور آنچه می‌خواهید در زندگی‌تان تجربه کنید خلق نمایید.

- دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، زندگی‌ای که ما درک می‌کنیم بازتابی کامل و انعکاسی از واقعیت داخلی ما است.

- دلیل اصلی برای تعیین یک هدف، انجام آن کارهایی است که برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهید؛ این کارها همیشه ارزشی بسیار بالاتر از رسیدن به این هدف را دارد.

- انسان‌ها برای رسیدن به هر دستاوردی نیازمند تلاش هستند. میزان ارزشمند بودن نتیجه‌ای که به دست می‌آوریم، به اندازه تلاشی است که برای آن انجام داده‌ایم.

- نتایج خارق‌العاده را بارها و بارها در زندگی‌تان تجربه کنید معجزه‌ها تنها زمانی رخ می‌دهند که معجزه را باور داشته باشید.

در بخشی از کتاب معادله جادویی می‌خوانیم:

همۀ این تغییرات یک‌شبه اتفاق نیفتاده است. همه چیز در ابتدا دشوار به نظر می‌رسید، اما به‌تدریج همه به برنامۀ جدید عادت کرده‌ایم. من هنوز ترسی عمیق در دل حس می‌کردم و از اینکه شرایط مالی‌ام باز به بحران برخورد کند، وحشت داشتم و این وحشت فقط اعتیاد من به کار و بهره‌وری بیشتر را تقویت می‌کرد. خبر خوب این است که من فهمیدم زمانی که به زندگی هم‌تراز با اولین اولویت خود متعهد می‌شوید و برنامه‌های خود را هماهنگ با آن تعیین می‌کنید، به‌تدریج به این سطح از زندگی عادت می‌کنید (این قانون درمورد هر تغییر دیگری نیز صادق است) و آن را آسان‌تر و طبیعی‌تر احساس می‌کنید. زمانی روش جدید برای من راحت شد که وقتی کسی مرا به رویدادی دعوت می‌کرد که برای کارم مهم بود، بدون تردید پاسخ می‌دادم: «نه متشکرم، من آن روز را با بچه‌هایم خواهم گذراند».

البته رفتار من همیشه هم ایده‌آل نیست. برخی روزها بازهم مجبور می‌شوم از همسرم بخواهم این کارها را به‌جای من انجام دهد، اما بزرگ‌ترین موفقیت من این است که اکنون دریافته‌ام بااهمیت‌ترین اولویتم، خانواده‌ام است و دیگر حاضر نیستم که تنها زمان «کافی» را با آن‌ها بگذرانم تا وظیفۀ خود را انجام داده باشم. درعوض، تا زمانی که آن‌ها جوان‌تر هستند و هنوز هم دوست دارند وقت خودشان را با من بگذرانند (همیشه والدین باتجربه‌تر به من هشدار داده‌اند که این زمان زودتر از آنچه دوست دارم به پایان خواهد رسید)، خودم را متعهد می‌دانم تا اندازه‌ای که می‌توانم با آن‌ها که اولویت شمارۀ یک زندگی من هستند، وقت بگذرانم و بر فرزندانم تأثیر مثبت داشته باشم. تنها راه برای اینکه با فرزندانم رابطه‌ای عمیق و مثبت داشته باشم، این است که نه‌تنها با آن‌ها وقت بگذرانم، بلکه زمان‌هایی که با آن‌ها هستم را تا حد ممکن باکیفیت نمایم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: پیش از اینکه آغاز کنیم
1: راز معجزه را دریابید
2: از احتمال به خواسته‌ای باورکردنی و سپس به امری بدیهی
3: تناقضات انسانی و موروثی
4: شکست‌ناپذیری عاطفی
5: الگوی تازه‌ای برای توانایی
6: مأموریت شما
7: اولین تصمیم شما: ایمان تزلزل‌ناپذیر
8: انتخاب دوم شما: تلاش ماوراءطبیعی
9: حفظ معجزه
10: چالش 30 روزۀ معادلۀ جادویی
نتیجه‌گیری: اکنون چه خواهید کرد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معادله جادویی
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-220-180-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65900 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معادله جادویی

عیسی طاهریان
۱۴۰۱/۴/۱۷
اگر چه کتابهای هال الرود تقریبا در یک محتوای مشترک دور میزنند ولی هر کتاب نکات خاص خودش رو داره، یه مقداری کتاب مفصل صحبت کرده و مطالب رو کش داده و بهرنظر من میتونست خلاصه تر باشه، ولی خوندنش رو توسعه میکنم.
soo vafa
۱۴۰۰/۱۲/۴
کتاب میتواند نیروی دوباره‌ای در روزهای رکود و سختی در روحتان بدمد ایمان و تلاش که کتاب از ان صحبت میکند همیشه راهی را در بن بست‌های زندگی باز میکنند
علی رضا پولادی مقدم
۱۴۰۱/۴/۶
متن روانی داره اما نه با این نه با اون کتاب صبح جادویی من ارتباطی نگرفتم
حامد عسگری
۱۴۰۱/۹/۱۳
فوق‌العاده عالی و مکمل کتاب صبح جادویی از همین نویسنده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب معادله جادویی

برای دریافت کتاب معادله جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.