معرفی و دانلود کتاب مغز متفکر

عکس جلد کتاب مغز متفکر
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مغز متفکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مغز متفکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مغز متفکر

آیا از آشفتگی‌های مالی خسته شده‌اید و راه‌حل رهایی از آن را نمی‌دانید؟ ابراهیم رجبی کویخی در کتاب مغز متفکر به کمک شما آمده تا شیوه‌ی اندیشیدن و فرآیند ذهن شما را به سمت مثبت دگرگون کند. این اثر از عناوین مجموعه‌کتاب‌های جادوی علم موفقیت است.

درباره‌ی کتاب مغز متفکر

مغز فرآیند پیچیده‌ای دارد و آدمی می‌بایست در میان این هزارتوی عجیب‌وغریب، با احتیاط قدم بردارد. شاید بارها این جمله را شنیده باشید که اگر ذهن، روان و مغز شما در آرامش و سلامت باشد، قطعاً سلامت روح، جسم و بدنتان هم تضمین خواهد شد.

ابراهیم رجبی کویخی که با نام فراز رجبی هم شهرت دارد، در کتاب مغز متفکر به سراغ بهترین شیوه‌های پرورش مغز رفته و راه رسیدن به موفقیت و ثروت‌سازی را به شما می‌آموزد. او با استفاده از یک سبک جدید به نام R.J.B به سراغ شما آمده تا همه‌ی آنچه را که برای موفقیت نیاز دارید فرا بگیرید. نویسنده در کتاب مغز متفکر یادآوری می‌کند که شما، سناریوساز، نویسنده، کارگردان و هنرپیشه‌ی زندگی ارزشمند‌تان هستید و لازم است بدانید بهترین راه برای از بین بردن یک داستان بد خلق یک داستان خوب و با شکوه است. او همچنین تأکید می‌کند که شما به‌تنهایی برپاکننده‌ی زندگی خودتان هستید، بنابراین به جای وابستگی به دیگران، روی پای خودتان بایستید و بهترین کارگردانی را به نمایش بگذارید.

کتاب مغز متفکر در حقیقت یکی از جلدهای مجموعه کتاب‌های «اثر جادوی مکتوب جهانی به سبک R.J.B» است که ابراهیم رجبی کویخی، آن را با کمک بیست‌وچهار سال تجربه، تحقیق و پژوهش به رشته‌ی تحریر درآورده است. فراز رجبی در اثر ماندگار و پرطرفدار خود مسیر خوشبختی را به شما نشان می‌دهد و با به‌کارگیری رهنمودهای آن می‌توانید زندگی شخصی و کاری پویایی داشته باشید و به موفقیت برسید. در این اثر شانزده قانون مهم و کلیدی را می‌آموزید تا به کمک آن‌ها از پیچ‌وخم‌های زندگی به‌سلامت عبور کنید.

مجموعه کتاب‌های اثر جادوی مکتوب جهانی به سبک R.J.B در دوازده جلد و با نام‌هایی همچون «مغز متفکر»، «اسطوره»، «نابغه‌ی اقتصادی»، «گلادیاتور شکست‌ناپذیر»، «پروفسور دیوانه»، «نابغه‌ی فروش»، «اعجوبه‌ی قرن اکنون»، «شجاع دل» و «جنگجوی ابدی» به چاپ رسیده‌اند. هر یک از جلدهای این دوازده‌گانه‌ی جذاب می‌تواند یک تکان اساسی به سبک زندگی شما بدهد.

کتاب مغز متفکر اثر خواندنی ابراهیم رجبی کویجی به همت نشر الماس دانش به چاپ رسیده و روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب مغز متفکر برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی کسانی که به‌ دنبال موفقیت، کسب ثروت و تحول مثبت در زندگی خود هستند پیشنهاد می‌کنیم.

با ابراهیم رجبی کویخی بیشتر آشنا شویم

ابراهیم (فراز) رجبی از آن دسته افرادی است که زندگی پرفراز‌ونشینی را از سر گذرانده‌اند. او که دارای شهرت زیادی است، پس از تجربه‌ی فقر توانسته مسیر زندگی خودش را تغییر دهد. او زندگی را با کار کردن از ده‌سالگی در مشاغل مختلفی مانند دست‌فروشی، روزنامه‌فروشی، ساندویچ‌فروشی و... گذرانده و با بهره‌گیری از هوش و توانایی خود به موفقیت دست یافته است.

او با راهنمایی کردن مادر و خواهرش برای استفاده از هنر خود، در زمینه‌ی پخت ساندویچ و شیرینی و دوخت لباس، توانست اقتصاد خانواده را دگرگون کند. فراز رجبی با استفاده از قدرت کلام، نفوذ شخصیت و هوش هیجانی خود به جایگاه امروزی‌اش در دنیا دست یافت.

در بخشی از کتاب مغز متفکر می‌خوانیم

من قدرت را به کسانی می‌دهم که ارزش قدرت را بدانند در ذهن زیبا و قدرتمندتان ثبت کنید و بدانید هر آنچه را که بجا و شایسته و به طرز خردمندانه‌ای بخواهید مطمئن باشید که در زمان و مکان مناسب به‌طور حساب‌شده و استادانه‌ای در حد و اندازه‌های توان، نیروی باور و قدرت ایمان و ارزش‌هایتان به شما داده می‌شود. درست بجا و شایسته و دانشمندانِ درخواست کنید. به طرز آگاهانه‌ای شجاع دل باشید و جسورانه خواستنی‌های عقلانی و ارزشمندتان را درخواست کنید و من سوگند یاد می‌کنم که اگر اصول درخواست را که در مجموعه آثار 12 اثر جادوی مکتوب علم موفقیت R. J. B برایتان به یادگار و ماندگار گذاشته‌ام بخوانید و به آن جامه‌ی عمل بپوشانید هر آنچه می‌خواهید به طرز حیرت‌آوری به واقعیت زندگی شما تبدیل می‌شود؛ زیرا کارِ خدا جان این است که شما درست و بجا بخواهید تا او اجابت کند و شمارا شگفت‌زده گرداند.

یادتان باشد زمانی که از اعماق وجودتان دعا می‌کنید و خواسته‌هایتان را باقدرت ایمان و نیروی باوری ژرف درخواست می‌کنید آنگاه به‌وفور مورد رحمت و مغفرت ناخدا خدا جان قرار می‌گیرید. حالا من از اعماق وجودم و سرشار از انگیزه و پر از قدرت التیام بخشی به طرز آگاهانه‌ای با نیروی قدرت ایمان و با باور‌های اعجاب‌برانگیز که در من وجود دارد بر اساس عقل، منطق و درایت خویش دعای برکت و رحمت را با تکیه‌بر اعتقاداتم در حق شما بجای می‌آورم و ایمان و باور دارم که قوت و برکتی که از آنِ ناخدا خدا جان است در شما به جریان می‌افتد. آنگاه شما هم سرشار از قدرت ایمان می‌شوید و با نیروی باورتان دعای رحمت و برکت را در حق دیگران بجای می‌آورید. (آماده‌ی دریافت باشید)

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
قانون توسعه‌ی طرز فکر اسرارآمیز
قانون سرگذشت رهگذر R. J. B
16 قانون ویژه‌ در جهت حضور در عصر یخبندان برای یخ‌شکنان R. J. B
قانون نجات‌دهنده‌ی امید فراگیرِ به نام تو و برای تو R. J. B
قانون استقرار در قرارگاه اندیشه‌ی قدرتمندان R. J. B
قانون صلاح بی‌نقص R. J. B
قانون کیمیاگر R. J. B
قانون فروغ جاویدانِ کاوندگان برای کاشتن و روئیدن R. J. B
قانون کن‌فیکون کردن R. J. B
قانون کتیبه‌ی جادویی R. J. B
قانون برجسته‌ی ستاره‌ی میدان مجاهدت R. J. B
قانون سفر تحول‌آفرینان به بهشتِ اندیشه R. J. B
قانون حرکت به‌سوی هدف. R. J. B
قانون تغییر آرایش جنگی برای نبرد هوشمندانه R. J. B
قانون جاده‌ی انقلابی R. J. B
قانون اکسیر جادویی R. J. B
قانون مواجهه با واقعیت بزرگ و شکوفایی در دوران فقر R. J. B
قانون مانور و تهاجم در جدال برای تبدیل رؤیا به واقعیت R. J. B
قانون راه فرزانگان R. J. B
قانون مأموریت نجات R. J. B
قانون گفتار حکیمانه و فرار از بزنگاه تا رسیدن به منظومه‌ی خرد و آرامش R. J. B
قانون لحظه‌های طلائی و حس زیبای گره‌گشایی در قلمروی عظمت و حضور در دوران زیبای R. J. B

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مغز متفکر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات الماس دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-189-237-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مغز متفکر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مغز متفکر

برای دریافت کتاب مغز متفکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.