معرفی و دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

عکس جلد کتاب جادوی فکر بزرگ
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ را بخوانید تا با تغییر اندیشه و رفتارهایتان به موفقیت برسید! دیوید جی. شوارتز در این اثر شگفت‌انگیز که از پرفروش‌ترین و بهترین کتاب‌های موفقیت است، آموزه‌هایی را ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موفقیت، شادکامی و رضایت را در آغوش بگیرید.

درباره‌ی کتاب جادوی فکر بزرگ:

اگر می‌خواهید که کسب‌وکار بهتر و درآمد بیشتری داشته باشید اولین قدم این است که شیوه‌ی صحیح مدیریت را فرا بگیرید. این تنها روشی‌ست که شما را به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی می‌رساند. گذشته‌تان مهم نیست، از همین امروز تفکر خود را تغییر دهید و زندگی‌تان را متحول کنید.

برای اینکه بتوانید بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید ابتدا باید برنامه‌ای برای خود تهیه کنید که با استفاده از آن در کار، زندگی شخصی و روابطتان به موفقیت برسید. اما سوال این است که چگونه باید این برنامه را طراحی کنید؟ کلید اصلی این کار تقویت عزت‌نفس است. کتاب جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big) تئوری‌های عملی و علمی را به شما ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نیروی بزرگ‌اندیشی خود را گسترش دهید.

در هر فصلی از این کتاب، می‌توانید چندین ایده واقع‌بینانه، تکنیک و اصول عملی را بیابید که کمک می‌کنند تا نیروهایی منفی را در تفکر و تخیل مهار کرده و بدین ترتیب موفقیت، شادی و خشنودی را به هر میزان که می‌خواهید به دست آورید. هر تکنیک با یک تاریخچه موردی، از زندگی واقعی به‌طور تمثیلی، نشان داده‌ شده است. شما با این روش نه تنها هر آنچه که باید انجام دهید را می‌آموزید بلکه مهم‌تر از آن دقیقاً طرز استفاده هر اصل را در مسائل و مشکلات واقعی مشاهده می‌کنید.

اصولی که دیوید جی. شوارتز در کتاب حاضر ارائه می‌کند از بزرگترین و بهترین متفکران الهام گرفته شده است. تمامی مراحلی که در کتاب جادوی فکر بزرگ در اختیار شما قرار می‌گیرند، روش‌هایی اثبات شده هستند که در موقعیت‌هایی واقعی آزموده شده‌اند. پیام اصلی شوارتز این است که بزرگ فکر کنید تا زندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

کتاب جادوی فکر بزرگ به قدری تاثیرگذار است که تاکنون زندگی میلیون‌ها نفر در جهان را تغییر داده و آرامش و موفقیت را به آنان هدیه داده است. شوارتز بر این باور است که برای موفقیت نیازی به استعداد درخشان یا کار خارق‌العاده‌ای نیست. تنها کافی است عادتی مثل بزرگ فکر کردن و عمل کردن را در خود پرورش دهید.

نکوداشت‌های کتاب جادوی فکر بزرگ:

- بیش از شش میلیون مخاطب در سراسر جهان با خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ، زندگی خود را بهبود بخشیده‌اند. (Book Depository)
- کاربردی، نیروبخش و بسیار جذاب. (WHSmith)
- با توصیه‌هایی ماندگار و کاربردی. (Penguin Random House)

کتاب جادوی فکر بزرگ مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید و به خوشبختی و موفقیت دست پیدا کنید، خواندن این کتاب را از همین امروز آغاز کنید.

دیوید جوزف شوارتز را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مشاور مشهور آمریکایی در سال 1987 به دنیا آمد. او کتاب حاضر را در سال 1959 به رشته تحریر درآورد و پس از انتشار آن به شهرتی جهانی دست‌یافت. دیوید جی. شوارتز (David J. Schwartz) در دانشگاه ایالتی جورجیا شروع به تدریس کرد و پس از آن در زمینهٔ خودیاری به مراجعین خود آموزش داد.

وی همچنین شرکت مشاورهٔ خود در زمینه توسعه رهبری را تأسیس کرد و اسم آن را «خدمات آموزشی خلاق وارز» نام نهاد. دکتر شوارتز تا به امروز سمینارها و سخنرانی‌های زیادی برای مدیران، کارآفرینان و تمامی علاقه‌مندان برگزار کرده و به آن‌ها در زمینه شکوفایی و موفقیت فردی یاری رسانده است.

جملات برگزیده کتاب جادوی فکر بزرگ:

- موفقیت را فتح کنید با باور به اینکه می‌توانید.
- به خاطر آینده‌ای سودمند، روی خود سرمایه‌گذاری کنید.
- درک کنید که شکست چیزی جز یک حالت ذهنی نیست.
- به پیشرفت فکر کنید، آن را باور کنید، برای به دست آوردن آن تلاش کنید.
- از ذهنتان برای تفکر و تخیل استفاده کنید، نه صرفاً به‌عنوان انباری برای وعده‌ها.

در بخشی از کتاب جادوی فکر بزرگ می‌خوانیم:

اگر تمایل به موفقیت و پیروزی دارید بایستی موضوع مردم را بررسی و تحقیق کنید. برای فهم و درک اصول و قواعد پیشرفت، باید رفتارهای مردم را دقیقاً با تیزبینی بررسی کرده و بعداً در زندگی شخصی‌تان ‌هم استفاده کنید. پس هرچه زودتر شروع کنید.

اگر در شناخت مردم، دقیق و عمیق شوید، افراد ناموفقی را خواهید دید که از بیماری فکری بنام بهانه‌تراشی، عذاب می‌کشند زیرا که تصورات خلاق آن‌ها را سرکوب و نابود می‌کند. همه آدم‌های شکست‌خورده و ناموفق، به نوع مزمن و حاد این مریضی مبتلا هستند و آدم‌های متوسط و معمولی، لااقل به نوع خفیفی گرفتارند.

ضمناً بعداً هم خواهید فهمید که بهانه‌جویی، مابین دو گروه از آدم‌ها تفاوت می‌اندازد: افراد موفق و افراد بیش فعالی که زیادی به کارشان چسبیده‌اند. همین‌طور خواهید دید که هرچه آدم‌ها موفق‌تر شوند بهانه کمتری هم می‌تراشند. اما انسان‌های معمولی یا زیر نرمال، همیشه چندین کتاب توجیهی از عذر و بهانه زیر بغلشان آماده دارند. که چرا کارشان را درست‌وحسابی انجام نمی‌دهند همیشه حاضرجواب‌اند که چرا ندارند و نمی‌توانند و چرا بلد نیستند و....

زندگی آدم‌های موفق و پیروز را با دقت کاوش کنید تا بفهمید که آن‌ها هم اگر می‌خواستند، می‌توانستند که بهانه‌های شکست‌خورده‌ها را روی‌هم تلنبار کنند، اما هیچ‌وقت بهانه‌جویی نمی‌کنند. هرگز ندیدم و یا نشنیدم که افراد موفق مثلاً مدیرعامل و افسر و فروشنده و نویسنده و فرمانده، چندین بهانه موجه و قابل‌قبول نداشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
این کتاب برای شما چه‌کاری انجام خواهد داد؟
باور کنید که می‌توانید موفق باشید، و خواهید شد
چگونه قدرت باور را بیشتر کنیم
با بیماری شکست و بهانه‌جویی مبارزه کنید
اعتمادبه‌نفستان را بسازید و ترس را نابود کنید
چگونه بزرگ فکر کنیم
تفکر چگونه خلاق می‌شود؟
افکار شما، شخصیت را می‌سازد.
محیط خود را مدیریت نموده؛ عالی باشید
با دیدگاه‌ها از خودتان حمایت کنید
دیگران را دوست بدارید
عادت کنید که برنامه‌ها را اجرا و عمل کنید
چگونه شکست را به پیروزی تبدیل کنیم؟
اهداف، موجب رشد و تعالی می‌شود
چگونه همانند رهبران فکر کنید؟
خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی فکر بزرگ
نویسنده
مترجمسید حمید پورموسوی، حسن نظری
ناشر چاپیانتشارات الماس دانش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات276
زبانفارسی
شابک978-600-189-184-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی فکر بزرگ

Ya Kh
۱۴۰۱/۷/۲۷
کسایی ک زیاد کتاب از این دست خونده باشن میدونن چیزخیلی جدیدی برای ارائه نداشت اول کتاب بسیار جذاب شروع شد ولی اواسط به جایی رسید که شاید به سختی دنبالش کنی بازم بخش‌های درخشان کم نداشت ممنون❤️
زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
کتاب فوق‌العاده‌ای هست حتما پیشنهاد میکنم و این که این کتاب می‌تونه جواب تمام سوال‌های ذهنتون رو بده من لذت بردم عالی بود
وحید بورکی
۱۴۰۱/۱۱/۱
سلام. این کتاب نقص‌های من رو بهم نشون داد ممنون از تهیه و تولید این محتوی با ارزش
طاهره طاهری
۱۴۰۱/۹/۴
خیلی خوب توضیح داده ولی یکم ترجمه ویرایش لازم داشت انگار، ولی خود کتاب خیلی عالی هست
Sepideh Mahdavi
۱۴۰۱/۶/۱۱
بسیار کتاب خوبی بود، اسم این کتاب در ۱۲ ستون موفقیت جیم ران عنوان شده بود واقعا به خوندنش میارزید
حمید بهنام مقدم
۱۴۰۱/۱۲/۹
باید چندین بار خوند تا متوجه هدف نویسنده شد..
میترا رنجبر
۱۴۰۱/۷/۹
کتاب فوق العاده یه و واقعا ارزش خوندن داره👌🏻
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب جادوی فکر بزرگ

برای دریافت کتاب جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.