معرفی و دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود

عکس جلد کتاب بخواهید تا به شما داده شود
قیمت:
۴۵۰۰۰ 22500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بخواهید تا به شما داده شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بخواهید تا به شما داده شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود، نوشته‌ی استر هیکس و جری هیکس، زوج نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی است که به شما می‌آموزد تا چطور برای برآورده کردن نیازها و آرزوهای خود از کائنات درخواست کرده و به شیوه‌ی صحیحی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز منبعی است برای بهترین راه‌های رسیدن به موفقیت و تحقق آرزوها.

درباره‌ی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

راهنمایی برای موفقیت و کامیابی... کتاب بخواهید تا به شما داده شود (Ask and It Is Given)، یکی دیگر از کتاب‌های معروف و انگیزشی استر هیکس (Esther Hicks) و جری هیکس (Jerry Hicks) است که طی 22 فرایند اثبات‌شده به مخاطبانش کمک می‌کند به راز درونی خود پی برده، به عالم غیرمادی رسیده و احساس خوشبختی و تجلی را بازیابند.

دو نویسنده‌ی کتاب حاضر، در حقیقت، فعالیت‌های انگیزشی و روانشناختی خود را با تأسیس مؤسسه‌ی «آبراهام» آغاز کرده‌اند. آبراهام فرشته‌ای است که استر و جری هیکس دانسته‌های خود را مدیون او می‌دانند. آن‌ها چه در مؤسسه‌ی آبراهام و چه در تألیفات خود همواره کوشیده‌اند تا تعالیم این فرشته را به گوش جهانیان برسانند.

استر و جری هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود درباره‌ی قانون جذب، تأثیرات شگفت‌انگیز آن و نقش خواست و اراده‌ی بشر در تحقق رویاها نکته‌های بسیاری را ارائه کرده‌اند. به کمک آموزه‌های این کتاب می‌توان به بخش غیرمادی خود اتصال پیدا کرده و ذهن خود را برای همیشه بیدار کرد. نویسندگان کتاب به شما می‌آموزند که ذات آدمی رو به تعالی در حرکت است و می‌تواند نیروهای برتر و والا را به سوی خود جذب کند. کتابی که پیش رو دارید، در عین سادگی، بسیار تکان‌دهنده بوده و با راهنمایی کردن خوانندگان به منبع بی‌پایان عشق و سعادت، انقلابی در ساختار وجودی آن‌ها ایجاد می‌کند.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود با برگردان سید حمید پور موسوی از سوی نشر الماس دانش به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب بخواهید تا به شما داده شود

  • مطالب این کتاب به اندازه‌ی 10 سال آموزش به من و خانواده‌ام کمک کرد. (کریستین نورتروپ)

  • کتاب حاضر در عین روانی و سادگی، یکی از بهترین و نیرومندترین کتاب‌هایی است که خوانده‌ام. به کمک آن می‌توان به تمام خواسته‌ها و آرزوها رسید. این کتاب گنجینه‌ی زندگی است. (نیل دونالد والش)

  • من و همسرم چندین سال است که از آموزه‌های پرمحتوا و عملی اثر حاضر استفاده کرده و لذت می‌بریم. آن را به تمام دوستانمان توصیه کردیم و مطمئنیم که برای همه‌ی خوانندگان مفید خواهد بود. (دکتر جان گری)

  • این اثر پرمغز و شگفت‌انگیز است. آموزش‌های ساده و عملی آن کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفستان را برای راهنمایی درونی خود بازیابید. همچنین شما را راهنمایی می‌کند تا ماجراهای خیال‌انگیز و متعالی را در درون خود تجربه کنید. (جک کنفیلد)

  • یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی که خوانده‌ام. قابل تحسین است که چطور حقایق را به شکلی واقع‌بینانه و در‌عین‌حال، ساده ارائه می‌دهد. نسخه‌هایی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به آشنایانم داده‌ام. عاشق این کتابم و آن را به‌شدت توصیه‌ می‌کنم. (دکتر دورین ویرچو)

کتاب بخواهید تا به شما داده شود مناسب چه کسانی است؟

اثر پیش‌رو به تمام کسانی که به دنبال آرامش درونی و موفقیت هستند، همچنین علاقه‌مندان کتاب‌های انگیزشی و خودسازی پیشنهاد می‌شود.

با استر هیکس و جری هیکس آشنا شویم

استر و جری هیکس در سال 1980 با هم ازدواج کرده‌اند و در طول این دوران، مشغول به آموزش و نگارش کتاب‌های انگیزشی و قانون جذب بوده‌اند. از دستاوردهای این زوج در نسخه‌ی اصلی فیلم راز (2006) نیز استفاده شده است. استر و جری هیکس یک زوج نویسنده و سخنران الهام‌بخش هستند که ایشان را بیشتر با آموزه‌های آبراهام می‌شناسیم. از آثار این زوج نویسنده می‌توان به کتاب‌های «قانون جذب» و «آغازی دوباره» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود می‌خوانیم

دلیل آنکه همیشه از اجابت خواسته‌ها آگاه نمی‌شوید این است که خواسته‌های شما غالباً در میان مرحله خواستن(گام اول) و پذیرش شما (گام سوم) که فاصله زمانی زیادی وجود دارد، پاسخ داده می‌شود. حتی فکر یک خواسته واضح که از خودتان سرچشمه گرفته به‌عنوان نتیجه‌ای از تضادی که مدنظر دارید، غالباً شما بجای اینکه توجهتان را کاملاً متمرکز بر خود خواسته کنید، اما بر روی شرایط متقابلی تمرکز می‌کنید که موجب تولد آن خواسته می‌شود؛ و بدین ترتیب ارتعاش شما عمدتاً درباره دلیلی که خواسته را آغاز کرده‌اید تا اینکه درباره خود خواسته. برای مثال خودروی شما فرسوده و دائماً هزینه تعمیراتی زیادی دارد... و همان‌طور که شروع به توجه به جنبه‌های شیک و مد روز آن می‌کنید، هوس ماشین تازه هم در سرتان پیدا می‌شود؛ و بدین ترتیب خیلی دلتان می‌خواهد که بااحساس از اطمینان، ماشین جدیدی را جایگزین نمایید، موشک ارتعاشی از خواسته‌ای که از خودتان نشات گرفته و منبع آن را کاملاً دریافته و فوراً متقابلاً پاسخ می‌دهد.

اما علتی که از قانون هستی و فرایند سه‌گامی خلاقیت آگاه نیستید، این است که احساس تازگی و نشاط عمر کوتاهی در شما دارد. پس به‌جای آنکه توجه و تمرکزتان را فوراً به‌سوی خواسته‌های جدید و تازه‌ای بچرخانید و تصور ماشین جدید و باحال را در سرتان بپزید (که به هماهنگی ارتعاشی با ایده جدید برسید) با نگاهی به ماشین فعلی، دلایلی که خواستار ماشین جدید هستید را مرور کنید. " این ماشین دیگر مرا خوشحال نمی‌کند" نتیجه‌گیری کنید نه اینکه موارد ناخوشایند ماشین را جستجو کنید و ارتعاش خودتان را با آن هماهنگ کنید و نه اینکه با دویدن به جلو خواستار ماشین جدیدی باشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه وین دایر
مقدمه مؤلف
معرفی آبراهام
بخش اول. چیزهایی که می‌دانیم، احتمالاً فراموش کرده‌اید و مهم‌اند که یادآوری کنیم
فصل اول. داشتن نیرویی از احساس خوب در حال
فصل دوم. ما بر سر قولمان هستیم که یادتان بی اندازیم که کی هستید
فصل سوم. شما خالق سرنوشت خود هستید
فصل چهارم. چگونه می‌توانم از اینجا به آن‌جا بروم؟
فصل پنجم. فهم ساده امور همه‌چیز را باهم هماهنگ می‌کند
فصل ششم. قاعده جاذبه، نیرومندترین قانون در جهان
فصل هفتم. در مسیر پیشگامی اندیشه‌ها
فصل هشتم. شما یک فرستنده و گیرنده ارتعاشی هستید
فصل نهم. ارزش‌های مخفی در واکنش‌های هیجانی شما
فصل دهم. سه قدم تا همه خواسته‌هایی که می‌خواهید داشته باشید و انجام دهید
فصل یازدهم. با تمرین، می‌توانید به شادی و خلاقیت آگاهانه برسید
فصل دوازدهم. نقطه تنظیم احساسات شما در کنترل خودتان است
فصل سیزدهم. اجازه دهید احساستان راهنمای شما باشد
فصل چهاردهم. بعضی از چیزهایی که قبل از تولد می‌دانستید
فصل پانزدهم. شما موجودی عالی، اما در حال رشد هستید که در جهانی عالی و درحال‌توسعه قرار دارید که آن‌ها در عالمی کامل و رو به گسترش است.
فصل شانزدهم. شما در خلق یک جهان باشکوه و متنوع، مشارکت دارید
فصل هفدهم. شما کجا قرار دارید و می‌خواهید که به کجا برسید؟
فصل هجدهم. شما می‌توانید به‌تدریج فرکانس ارتعاشی خودتان را تغییر دهید
فصل نوزدهم. فقط خودتان می‌دانید که چه حسی به خودتان دارید
فصل بیستم. تلاش برای سلب آزادی دیگران، به قیمت آزادی خودتان تمام می‌شود
فصل بیست و یکم. شما فقط 17 ثانیه از 68 ثانیه تا موفقیت فاصله‌ دارید
فصل بیست و دوم. مراحل مختلف در مقیاس هدایت هیجانی شما
بخش دوم. روش‌هایی که کمک می‌کنند تا به چیزهایی دست‌ یابید که اینک به یاد دارید آیا یک ماسک و نقاب شادی را بر چهره زده‌اید؟
فرایند 1. طوفانی از سپاسگزاری و ستایش
فرایند 2. جعبه جادویی خلاقیت
فرایند 3. کارگاه خلاقیت
فرایند 4. واقعیت ذاتی یا بالقوه
فرایند 5. بازی کامیابی و موفقیت
فرایند 6. فرایند مدیتیشن یا مکاشفه
فرایند 7. بررسی رؤیاها
فرایند 8. جنبه‌های مثبت موضوع
فرایند 9. دستخط، سناریو یا دست نوشته
فرایند 10. فرایند زیردستی یا زیر لیوانی یا در دست اقدام
فرایند 11. تقسیم هدف آینده
فرایند 12. خوب نمی‌شد اگر...؟
فرایند 13. کدام فکر حس بهتری دارد؟
فرایند 14. فرایند تنظیم بی نظمی‌ها برای شفافیت
فرایند 15. فرایند کیف پول
فرایند 16. محوری (روی پاشنه چرخیدن)
فرایند 17. فرایند چرخه تمرکز
فرایند 18. یافتن موقعیت حسی
فرایند 19. رهایی از مقاومت برای آزادی از بدهی
فرایند 20. بررسی برای مدیریت
فرایند 21. احیای سلامتی طبیعی موارد استفاده از این فرایند
فرایند 22. ارتقای مقیاس هیجانی
سخن پایانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بخواهید تا به شما داده شود
نویسنده،
مترجمسید حمید پورموسوی
ناشر چاپیانتشارات الماس دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات326
زبانفارسی
شابک978-600-1891-88-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ 22500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بخواهید تا به شما داده شود

سعید کرمی
۱۴۰۲/۷/۱۵
کتاب فوق العاده ایه ولی متاسفانه ترجمش اصلا جالب نیس و برای کسانی که زیاد با قانون جذب اشنایی ندارن اصلا قابل فهم نیس، ولی در هر صورت خوندن این کتابو به همه توصیه میکنم
asal taghipour
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب خوبیه ولی ترجمه‌اش ضعیفه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود

برای دریافت کتاب بخواهید تا به شما داده شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.