معرفی و دانلود کتاب من جین گودال هستم!

عکس جلد کتاب من جین گودال هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من جین گودال هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من جین گودال هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من جین گودال هستم!

جین گودال یکی از شناخته‌شده‌ترین دانشمندان معاصر جهان است. برد ملتسر در کتاب من جین گودال هستم! که دهمین مجلد از مجموعه‌ی پرفروش «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» به شمار می‌رود، زندگی این دانشمند پرآوازه را با زبانی طنز به تصویر کشیده است.

درباره کتاب من جین گودال هستم!

کتاب من جین گودال هستم! (I Am Jane Goodall) یک داستان مصور خواندنی از برد ملتسر است، که نخستین بار در سال 2016 به انتشار رسیده. قهرمان این داستان، یک شخصیت واقعی به نام جین گودال است. خانم گودال یکی از شناخته‌شده‌ترین دانشمندان جهان در حیطه‌ی زیست‌شناسی و رفتارشناسی جانوران به شمار می‌رود. شهرت او بیش از هر چیز مرهون فعالیت‌های علمی‌اش در باب شامپانزه‌ها و شیوه‌های حفاظت از آن‌هاست.

خانم گودال در نظر شامپانزه‌هایی که به بررسی و مطالعه‌ی آن‌ها می‌پردازد، به یک رفیق شفیق شبیه است! او ثابت کرده که حیوانات مهر و محبت را درست همچون انسان‌ها دریافت می‌کنند و در قبال انگیزه‌های خیرخواهانه‌ی آدمی، رفتاری متناسب از خود نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید بیشتر با یافته‌های جین گودال در زمینه‌ی زیست‌شناسی حیوانات آشنا شوید، حتماً مطالعه‌ی داستان پیش رو را در دستور کار خود قرار دهید.

کتاب من جین گودال هستم! توسط شبنم حیدری پور به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر پرتقال در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

درباره مجموعه آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) به این هدف نوشته شده که مخاطبین خردسال را به تلاش و کوشش در راستای رسیدن به آرزوهایشان وادارد. قهرمان هر یک از مجلدهای این مجموعه، یکی از چهره‌های برجسته‌ی تاریخ در حیطه‌های سیاست، علم، فلسفه و ... است، که با تلاش و پشتکار فردی به موفقیت‌هایی عظیم دست یافته است. با مطالعه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند می‌آموزیم که برای بزرگی در حیطه‌ای که بدان علاقه داریم، تنها چیزی که نیاز است، شور و اشتیاق و ممارست است. گفتنی است که این مجموعه جزو عناوین پرفروش نشریه‌ی نیویورک تایمز به شمار می‌رود. از میان کتاب‌های متعلق به مجموعه‌ی مورد بحث، می‌توان از عناوین پیش رو یاد کرد:

  • من جین گودال هستم!
  • من لوسیل بال هستم!
  • من جکی رابینسون هستم!
  • من والت دیزنی هستم!
  • من گاندی هستم!

کتاب من جین گودال هستم! مناسب چه کسانی است؟

کودکان متعلق به رده‌ی سنی 7 تا 12 سال، مخاطبین اصلی داستان من جین گودال هستم! از برد ملتسر به شمار می‌روند.

با برد ملتسر بیشتر آشنا شویم

برد ملتسر (Brad Meltzer) متولد سال 1970 و اهل کشور آمریکاست. او در زمینه‌ی نگارش رمان و داستان کوتاه فعالیت می‌کند. همچنین، وی یک چهره‌ی سرشناس تلویزیونی و نویسنده‌ای حاذق در حیطه‌ی ادبیات طنز به شمار می‌رود. ملتسر در ایالت نیویورک دیده به جهان گشوده و در فلوریدای جنوبی رشد کرده است. دوره‌ی تحصیلات عالیه‌ی او در دانشگاه کلمبیا طی شده است.

از میان آثار برد ملتسر می‌توان به عناوین پیش رو اشاره کرد: «من نیل آرمسترانگ هستم!»، «من جکی رابینسون هستم!» و «من جین گودال هستم!».

در بخشی از کتاب من جین گودال هستم! می‌خوانیم

من دلم شغلی می‌خواست که بتوانم بیشتر درباره‌ی حیوانات بیاموزم. اما آن زمان‌‌ها، دیگران فکر می‌کردند زن‌ها نمی‌توانند دانشمند بشوند. همه از زن‌ها انتظار داشتند پرستار، منشی یا معلم بشوند.من دلم می‌خواست به آفریقا بروم. دلم می‌خواست درباره‌ی حیوانات مطالعه کنم. خوشبختانه مادرم همیشه به من می‌گفت: اگر واقعا دلت می‌خواهد به هدفت برسی برایش تلاش کن. اگر جا نزنی یک راهی پیدا می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من جین گودال هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-406-9
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من جین گودال هستم!

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۵/۲۲
چقدر این مجموعه کتابها خوب هستن
Farnoosh 12
۱۴۰۲/۲/۱۶
عالی بود کلمات الهام بخشی داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب من جین گودال هستم!

برای دریافت کتاب من جین گودال هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.