معرفی و دانلود کتاب من و گربه‌ام

عکس جلد کتاب من و گربه‌ام
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من و گربه‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من و گربه‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من و گربه‌ام

کتاب من و گربه‌ام که کاترینا تروخان آن را نوشته و تصویرگری کرده است، بهترین انتخاب برای کودکانی است که به گربه‌ها علاقه‌ دارند. این کتاب آموزنده و در عین‌حال سرگرم‌کننده به‌خوبی مهربانی با حیوانات، عشق و دوستی را به کودکان می‌آموزد. تصاویر رنگین و زیبای این اثر کودکانه نیز بر جذابیت داستانی آن افزوده است.

درباره‌ی کتاب من و گربه‌ام

کاترینا تروخان (Ekaterina Trukhan) در کتاب من و گربه‌ام (Me and My Cat) داستان یک روز از زندگی دختربچه‌ای را روایت می‌کند که بهترین دوستش یک گربه است. آن‌ها همه کارها را با هم انجام می‌دهند؛ با هم بازی می‌کنند، غذا می‌خورند، در مشکلات به هم کمک می‌کنند و در نهایت با هم به خواب می‌روند. اگر کودکی دارید که عاشق گربه‌هاست یا یک گربه خانگی دارد، خواندن داستان من و گربه‌ام برایش لذت فراوانی به همراه خواهد داشت. همین‌طور اگر کودکتان از گربه‌ها وحشت دارد شاید با خواندن این کتاب، بتواند بهتر با این موجودات دوست‌داشتنی ارتباط برقرار کند. در کل این کتاب می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مند شدن کودکان به حیوانات و آموزش مهربانی با آن‌ها باشد.

کتاب من و گربه‌ام فقط درباره‌ی ارتباط با گربه‌ها یا حیوانات خانگی نیست، بلکه بیشتر درباره‌ی دوستی است. این کتاب درباره‌ی این موضوع صحبت می‌کند که چگونه می‌توانیم دوست خوبی باشیم، چطور در کنار هم از زندگی لذت ببریم، چطور هر جا دوستمان به کمک نیاز داشت حاضر باشیم و هر زمانی که به کمک احتیاج داشتیم از دوستمان کمک بگیریم. کاترینا تروخان در خلال داستان کتاب من و گربه‌ام به تفاوت‌ها و شباهت‌ها هم پرداخته است. او اشاره می‌کند که ما با دوستانمان شباهت‌های بسیار داریم اما ممکن است تفاوت‌های بی‌شماری هم داشته باشیم و این نه تنها بد نیست بلکه خیلی هم عالی و هیجان‌انگیز است! نگاه جذاب خانم تروخان به دوستی، می‌تواند برای بچه‌ها بسیار آموزنده باشد و کمک کند که کودکان بتوانند تفاوت با دیگران را راحت‌تر تحمل کند.

کاترینا تروخان، نویسنده و تصویرگر اهل روسیه، کتاب من و گربه‌ام را با تصویرهای رنگارنگ، شاد و بانمک زیباتر کرده است. او تا به حال دو بار برنده‌ی جایزه‌ی معتبر مک‌میلان (Macmillan) در زمینه‌ی تصویرگری کتاب کودک شده است. ساناز منصوریان، کتاب من و گربه‌ام را ترجمه و انتشارات کتاب چ، گروه کودک و نوجوان نشر چشمه آن را منتشر کرده است.

در نکوداشت‌های کتاب من و گربه‌ام

  • یک کودک، چه ماجراهای هیجان‌انگیزی را برای یک روز بازی با گربه‌ی خانگی خود انتظار دارد؟ اولین کتاب مصور تروخان، آنچه را که دو دوست صمیمی در طول یک روز شاد انجام می‌دهند، به تصویر کشیده است... همین‌طور که خوانندگان صفحات را ورق می‌زنند، راوی و گربه‌اش را در حال بازی در داخل و خارج از خانه، خوردن شام، تمیزکاری و کنار هم نشستن برای داستان قبل از خواب می‌بیند.... این کتاب به ویژه مراقبت از یکدیگر و حمایت از دوستان را به خوبی نشان می‌دهد.... متن و تصاویر رنگارنگ و دلپذیر به زیبایی با هم ترکیب می‌شوند تا داستانی واقعی را به بینندگان ارائه دهند. کتابی که می‌توانید با مضمون گربه، حیوان خانگی یا دوست صمیمی برای بلندخوانی انتخاب کنید.... (برایان کلمبو، مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

کتاب من و گربه‌ام برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من و گربه‌ام برای کودکان 7 تا 9 سال مناسب است و مفاهیم بسیار مهمی همچون مهربانی، حمایت و پذیرش تفاوت‌ها را به آن‌ها می‌آموزد.

در بخشی از کتاب من و گربه‌ام می‌خوانیم

دوست داریم مسابقه بدهیم و دنبال‌بازی کنیم، اما گربه‌ام همیشه تندوتیزتر از من است. او به جاهای زیادی می‌رود که من نمی‌توانم بروم. حتی به جاهایی می‌رود که بهتر است نرود! با همه‌ی این‌ها هر وقت به من نیاز داشته باشد، برای کمک به او آماده‌ام. و اگر من هم کوچک‌ترین کمکی بخواهم... گربه‌ام می‌دود تا نجاتم بدهد. چون ما بهترین دوست هم هستیم.

وقت شام، من و گربه‌ام دوست داریم در کنار هم غذای ساده‌ای بخوریم و استراحت کنیم. وقتی گربه‌ام غذایش را تمام می‌کند... عادت دارد به کمک من بیاید تا غذای من را هم تمام کنیم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من و گربه‌ام
نویسنده
مترجمساناز منصوریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-5212-95-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من و گربه‌ام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من و گربه‌ام

برای دریافت کتاب من و گربه‌ام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.