معرفی و دانلود کتاب من والت دیزنی هستم!

عکس جلد کتاب من والت دیزنی هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من والت دیزنی هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من والت دیزنی هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من والت دیزنی هستم!

برد ملتزر در کتاب من والت دیزنی هستم! ماجرای زندگی یکی از پیشگامان صنعت انیمیشن آمریکا را به تصویر کشیده است. در این کتاب مصور کودکانه با فراز و فرودهای یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان و انیمیشن‌سازان آمریکا آشنا می‌شویم. گفتنی است کتابی که پیش رو دارید، ذیل مجموعه‌ی «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» به انتشار رسیده است. این مجموعه در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای گرفته است.

درباره‌ی کتاب من والت دیزنی هستم!

آدم‌های معمولی، دقیقاً همان‌هایی که فکرش را هم نمی‌کنید، می‌توانند قهرمان باشند. این پیامِ کتاب مصور من والت دیزنی هستم! (I Am Walt Disney) نوشته‌ی برد ملتزر (Brad Meltzer) است. دلتان می‌خواهد بدانید شخصیت کارتونی میکی‌موس، زیبای خفته، سیندرلا و بسیاری دیگر چگونه شکل گرفته‌اند؟ پس با ما در کتاب من والت دیزنی هستم! که از مجموعه‌ی پرطرفدار آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند انتخاب شده، همراه باشید.

روزی روزگاری در دسامبر سال 1901، پسرکی به نام والتِر اِلیاس دیزنی در خیابان استریپ در منطقه‌ی هرموسای شیکاگو به دنیا آمد. پسرک عاشق شهرش بود. چهار سال داشت که همراه با خانواده‌اش به شهر کوچکی به نام مارسلین اسباب‌کشی کرد. والتر دیزنی همه‌چیز شهرش را دوست داشت؛ دیوانه‌ی درختان بید مجنونش بود و عاشق مزرعه‌های بزرگ سرسبزش.

کار او تابستان‌ها ماهیگیری بود و زمستان‌ها سورتمه‌سواری. بهتر از همه این‌که همواره همه‌ی خانواده‌اش دور و برش بودند. خلاصه این‌که او شهرش را همچون بهشت می‌دانست. دیزنی عاشق طراحی کردن هم بود؛ هر چقدر که پدرش به او می‌گفت طراحی کاری نیست که بتوان از آن پولی درآورد، ‌به خرجش نمی‌رفت که نمی‌رفت! اولین بار هفت‌ساله بود که توانست از طریق طراحی پول درآورد. در واقع ماجرا از این قرار بود که همسایه‌هایشان چندتایی از طراحی‌های او را خریدند.

نُه‌ساله بود که همراه با خانواده مارسلین را ترک گفتند و به کانزاس مهاجرت کردند. برد ملتزر در کتاب من والت دیزنی هستم! به شما توضیح می‌دهد که دیزنی چگونه شش سال در آن جا روزنامه‌رسان بوده و هیچ وقتی برای بازی کردن نداشته است.

در جهان، اگر تنها یک چیز بود که والتِر اِلیاس دیزنی را خوشحال می‌کرد و باعث می‌شد شرایط سخت مالی را تاب بیاورد، ‌نقاشی بود. به‌همین‌دلیل وقت‌های زیادی را صرف نقاشی کشیدن در دفترش می‌کرد و با حرکت دادن تصاویر برای هم‌کلاسی‌هایش سرگرمی جذابی را به‌وجود می‌آورد.

در کتاب من والت دیزنی هستم! می‌خوانیم که نخستین کار جدی‌ای که والت دیزنی در رابطه با انیمیشن شروع کرد، استخدام در شرکتی بود که تبلیغات قبل از پخش فیلم‌ها را می‌ساخت. برای آن‌که از فرایند خلق شخصیت کارتونی میکی‌موس سر درآورید و درباره‌ی فیلم‌های تبلیغاتی والت دیزنی بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم خودتان کتاب حاضر را مطالعه کنید.

کتاب من والت دیزنی هستم! را شبنم حیدری‌پور به زبان فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال -ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان- آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World)، نام یک مجموعه کتاب فوق‌العاده به قلم برد ملتزر و تصویرگری کریستوفر الیوپولوس (Christopher Eliopoulos) برای کودکان و نوجوانان است. مجموعه کتابی که قلب شما را تسخیر می‌کند و روحتان را الهام می‌بخشد! شما در هر مجلد از این مجموعه با زندگی یک قهرمان آشنا می‌شوید. قهرمانانی واقعی که هرکدام در حوزه‌ی مربوط به خود، تفاوت‌ شگرفی را ایجاد کرده‌اند.

آماده‌اید درباره‌ی زندگیِ آملیا ارهارت، آبراهام لینکلن، رزا پارکس و بسیاری دیگر بیشتر بدانید؟ پس خود را برای یک مطالعه‌ی شگفت‌انگیز آماده کنید، کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند را در دست بگیرید و شروع به خواندن کنید!

مجموعه‌ کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند از طریق داستان‌سرایی جذاب و تصاویر تأثیرگذارشان شما را با خود به گذشته می‌برند و به شما این امکان را می‌بخشند که با زندگی مشاهیر بیشتر آشنا شوید؛ زندگی افرادی با عزم تزلزل‌ناپذیر و قدرتی باورنکردنی که جهان را دگرگون کرده‌اند.

تا کنون دو انتشارات اقدام به ترجمه و انتشار این مجموعه کرده‌اند. نخست، نشر مهرسا است که آن را با عنوان «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» به انتشار رسانده و دیگری، انتشارات پرتقال که آن را با نامِ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند روانه‌ی بازار نشر کرده است. نسخه‌ای که در دست دارید، به همت انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور وارد بازار کتاب شده است. آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، نام برخی مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند هستند:

  • من محمدعلی هستم!
  • من لئوناردو داوینچی هستم!
  • من رزا پارکس هستم!
  • من هلن کلر هستم!
  • من بیلی جین کینگ هستم!
  • من جین گودال هستم!

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

یک مجموعه‌ی تلویزیونی برای کودکان، به نام خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) در سال 2019، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. این سریال که 37 قسمتِ 22 دقیقه‌ای دارد، بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند نوشته‌ی برد ملتزر ساخته شده است. گفتنی‌ست کارگردانی این مجموعه بر عهده‌ی کوری بوبیاک (Cory Bobiak) بوده است.

افتخارات مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

  • ترجمه‌شده به زبان‌های مختلف جهان
  • حضور در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

  • نوعی شوخ‌طبیعی در داستان وجود دارد که کمک می‌کند تعصبات نژادی در مجموعه به تعادل برسد. (Publishers Weekly)
  • یک مجموعه کتاب بیوگرافیکِ مصورِ جذاب. (Amazon)
  • این مجموعه‌ی جذاب شیوه‌ای شگفت‌انگیز جهت زنده کردن تاریخ آمریکا برای کودکان خردسال و الهام بخشیدن به آن‌ها در مسیر تلاش کردن و رویا دیدن است. (Goodreads)
  • من نمی‌توانم به اندازه‌ی کافی چیزهای خوبی درباره‌‌ی این مجموعه بگویم!!! این مجلدها حقیقتاً کتاب‌هایی هستند که معلمان عاشقشان می‌شوند. موضوعاتی که پرداختن به آن‌ها سخت است، بااین‌حال در این مجموعه گردآوری شده و به روشی که درک آن ساده باشد، به کودکان خردسال ارائه شده است. (Teacher to the Core - Blog)

کتاب من والت دیزنی هستم! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند: من والت دیزنی هستم برای کودکان 7 تا 12 سال نوشته شده است. افرادی که به شناختن شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار در تاریخ علاقه‌مند هستند از خواندنِ آن لذت و بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب من والت دیزنی هستم! می‌خوانیم

شخصیت کارتونی میکی‌ماوس این‌جوری متولد شد. اما اولین کارتونی که از میکی ساختیم اصلا فروش نرفت.
قرار نبود بلافاصله موفق شویم، اما جا نزدیم.

از ملحفه‌ی روتختی به‌عنوان صفحه‌نمایش استفاده کردیم و در استودیوی خودمان کارتونی جدید همراه با موسیقی را امتحان کردیم.
پروژکتور پرسروصدا را بیرون گذاشتیم تا صدایش روی کار تأثیر نگذارد. یک گروه موسیقی چندنفره را پشت در پنهان کردم و برای اولین بار در تاریخ...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من والت دیزنی هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-485-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من والت دیزنی هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من والت دیزنی هستم!

برای دریافت کتاب من والت دیزنی هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.