معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها

عکس جلد کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها

پایان‌نامه‌نویسی فعالیت پرکار و می‌توان گفت دشواری است که همه‌ی دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید مهارت‌های مرتبط با آن را بیاموزند. کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها نوشته‌ی مریم صراف زاده و فاطمه عبداللهی تکنیک‌های مهم و کلیدی نگارش پایان‌نامه‌ی علمی را به شما می‌آموزند. با به‌کارگیری این تکنیک و مهارت‌ها می‌توانید یک مقاله‌ی علمی استاندارد تنظیم و ارائه کنید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها

پایان‌نامه از آن دسته غول‌های بی‌شاخ‌ودمی است که می‌تواند حسابی کلافه‌تان کند و زندگی، شیوه‌ی تحصیل و علاقه‌مندی شما را نسبت به درس تغییر دهد. بسیاری از دانشجویانی که به مرحله‌ی نگارش پروپوزال، پایان‌نامه و مقاله می‌رسند، همواره فشار مضاعفی را روی خود احساس می‌کنند. البته باید گفت این فشار و استرس بیش از آنکه ناشی از سنگینی کار باشد، به عدم آگاهی از روند پایان‌نامه‌نویسی و نداشتن مهارت در این زمینه مرتبط است.

مریم صراف زاده و فاطمه عبداللهی با نگارش کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها بهترین راهکارها و کلیدی‌ترین راهبردها را برای نوشتن پایان‌نامه و حفظ آرامش درونی در این دوران به شما ارائه می‌کنند.

در کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها که شامل چهار بخش و دوازده فصل است، با انواع مهارت‌های جست‌وجو در وب، تکنیک‌های نوشتاری، گفتاری، ارائه‌ی یافته‌ها، اسلایدسازی، راهکارهای غلبه بر استرس و... آشنا خواهید شد. این اثر با زبانی ساده و روان همه‌ی آنچه را که برای نوشتن یک پایان‌نامه‌ی مطلوب به آن نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد. تنوع مطالب، سادگی و روانی زبان و همچنین مختصر بودن مطالب در کتاب پیش‌رو، باعث شده مخاطبان زیادی برای خواندن آن تمایل داشته باشند و راهکارهای کلیدی‌اش را به تمامی به کار بگیرند.

کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها را نشر کتابدار منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان است.

کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانشجویانی که در مرحله‌ی نگارش پروپوزال و پایان‌نامه‌ی خود هستند، می‌توانند از نکته‌های این کتاب بهره ببرند.

با مریم صراف زاده بیشتر آشنا شویم

مریم صراف زاده، متولد دزفول، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی کتابداری دریافت کرده و در حدود ده سال در حوزه‌ی کتابداری کار کرده است. او همچنین دوره‌ی دکترای خود را در رشته‌ی سیستم‌های اطلاعاتی و در دانشگاه RMIT استرالیا گذرانده و پس از آن به عضویت هیئت علمی دانشگاه چارلز استورت درآمده. عضویت در گروه هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس و گروه علم و دانش‌شناسی دانشگاه تهران، اجرای کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی، مقاله و پایان‌نامه‌نویسی و... در لیست فعالیت‌های او قرار دارد

در بخشی از کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها می‌خوانیم

پایگاه گزارش استنادی مجلات (جی.سی.آر) داده‌های مربوط به مجلات را از پایگاه وب آو ساینس دریافت می‌کند. سپس با استفاده از شاخص‌های مختلفی نظیر شاخص ضریب تاثیر مجله به بررسی کیفیت و تاثیر مجله‌ها می‌پردازد. دسترسی به آن‌ها تنها از طریق خرید اشتراک آن امکان‌پذیر است. اگر به جی.سی.آر دسترسی ندارید با استفاده از پایگاه وب آو ساینس نیز می‌توانید از کیفیت مجلات مطلع شوید. کافی است جست‌وجویی را در وب آو ساینس انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: جست‌وجو و منبع‌یابی؛ از آغاز تا پایان
فصل 1: مهارت جست‌وجوی اطلاعات
فصل 2: موتور جست‌وجوی گوگل
فصل 3: دسترسی آزاد به منابع علمی
بخش دوم: اخلاق نگارش و پژوهش
فصل 4: اخلاق نگارش و پژوهش
فصل 5: استناد کردن؛ نکته کلیدی در رعایت اخلاق پژوهش
بخش سوم: آیین نگارش علمی
فصل 6: اشتباهات نگارشی رایج در پایان‌نامه
فصل 7: اشتباهات رایج در معرفی پژوهش
فصل 8: اشتباهات رایج در نگارش مبانی نظری و پیشینه‌های پژوهش
فصل 9: اشتباهات رایج در روش‌شناسی پژوهش و گردآوری داده
فصل 10:  اشتباهات رایج در نگارش یافته‌ها و نتایج پژوهش
فصل 11: استخراج مقاله از پایان‌نامه
بخش چهارم: مهارت‌های اسلایدسازی و سخنرانی در جلسه دفاع
فصل 12:  مهارت‌های سخنرانی در جلسه دفاع
پیوست‌ها
پیوست 1: نمودارهای درختی فصل‌های مختلف پایان‌نامه
پیوست 2: معیارها و شاخص‌های راهنمایی، نگارش و ارزیابی پایان‌نامه‌ها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات کتابدار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات285
زبانفارسی
شابک978-600-241-259-1
موضوع کتابنگارش
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها

برای دریافت کتاب مهارت‌های کلیدی برای پرهیز از اشتباهات رایج در پایان نامه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.