معرفی و دانلود کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری

عکس جلد کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری

در کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری نوشتۀ مریم صراف زاده و سیما آموزگار، خدمات ابری مهم، معرفی و نحوه استفاده از آن‌ها به صورت تصویری آموزش داده شده است.

همه ما روزانه با فایل‌های بسیاری سروکار داریم: از فایل‌های متنی مثل مقاله، تکلیف‌ها و منابع درسی، تا عکس، فیلم، فایل‌های پاورپوینت یک سخنرانی و هر فایل دیگر. برای مدیریت همه این‌ها باید همواره رایانه یا لپ‌تاپی داشته باشید و یا فلش‌درایوی برای انتقال فایل بین رایانه‌ها در سیستم‌های مختلف. با این حال، اغلب این احتمال وجود دارد که فایل مورد نیازتان را نداشته باشید.

فناوری ذخیره ابری تا حد زیادی می‌تواند راه حل امن و آسان و رایگانی برای حل مشکلات مربوط به امنیت و دسترسی به فایل‌ها باشد. زیرا با استفاده از این فناوری، فایل‌هایتان را در محیط اینترنت ذخیره می‌کنید و در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید با یک رایانه یا حتی گوشی موبایل به این فایل‌ها دسترسی داشته باشید و حتی تغییرات لازم را نیز در آن‌ها اعمال کنید. با استفاده از این فناوری می‌توانید به صورت گروهی روی یک پروژه مشترک کار کنید و عقاید، متن‌ها، مقاله‌ها، عکس‌ها و یادداشت‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

در بخشی از کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری می‌خوانیم:

در گذشته تنها وسیله الکترونیکی مورد استفاده افراد عمدتا یک رایانه رومیزی بود اما امروزه افراد از بیش از یک وسیله یا گجت الکترونیکی استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد ممکن است یک رایانه شخصی، لپ‌تاپ / رایانۀ قابل حمل، تبلت و گوشی تلفن همراه داشته باشد. امروزه از تلفن همراه استفادۀ بیشتری می‌شود.

ذخیرۀ فایل‌ها در یک فضای آنلاین به این معناست که دسترسی به آن‌ها از هرجایی که اینترنت باشد و با هر وسیله‌ای (رایانه رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه) امکان‌پذیر است.

اگر یک برنامه ذخیره ابری مثل دراپ باکس را در لپ‌تاپ خود نصب کنید و با آن فایل‌هایی را در فضای آنلاین ذخیره کنید، از طریق سایر دستگاه‌ها مانند تلفن همراه یا تبلت نیز دسترسی به این فایل‌ها امکان‌پذیر است. فرض کنید یک کارگاه آموزشی برگزار کرده‌اید و از گواهی برگزاری کارگاه عکس گرفته‌اید و آن را با استفاده از اپلیکیشن فناوری ذخیره ابری که روی تلفن همراه‌تان نصب است، در فضای ابری (مثلا در پوشه ارتقای شغلی) بارگذاری می‌کنید. در این حالت این عکس در رایانه محل کار شما نیز در دسترس است و می‌توان با اتصال به اینترنت از طریق رایانه دانشگاه آن را در سامانه پژوهشی بارگذاری کنید تا برای ارتقای شغلی مد‌نظر قرار گیرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مدیریت اطلاعات شخصی
اهمیت استفاده از ذخیره ابری
ذخیره ابری چیست؟
از کدام خدمات ذخیره ابری استفاده کنم؟
معرفی خدمات ذخیره ابری دراپ باکس / Dropbox
معرفی خدمات ذخیره ابری گوگل ‌درایو / Google Drive
معرفی خدمات ذخیره ابری وان‌درایو / OneDrive
معرفی خدمات ذخیره ابری پی‌کلود / pCloud
معرفی خدمات ذخیره ابری مگا / MEGA
معرفی خدمات ذخیره ابری باکس / Box
چالش‌های ذخیره ابری
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات کتابدار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-600-241-202-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری

حمید محسنی
۱۳۹۷/۶/۳۰
کاربردی بخصوص برای افرادی که می‌خواهند از فصای مجازی رایگان برای ذخیره و حفاظت از اطلاعات و تصویرهای باارزش خود استفاده کنند، کار گروهی کنند و در همه جا اطلاعاتشان قابل دسترس باشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری

برای دریافت کتاب مدیریت اطلاعات شخصی با ذخیره ابری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.