معرفی و دانلود کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها

عکس جلد کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها

کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها داستانی‌ بامزه و آموزنده است‌ که مو ویلمس برای کودکان نوشته و در آن به روایت داستان سه دایناسور گرسنه می‌پردازد. موطلا بدون اینکه از پدر مادرش اجازه بگیرد، روانه‌ی جنگل شده؛ حالا باید دید چه اتفاقی در انتظار این شخصیت‌های دوست‌داشتنی است. این اثرِ پرفروش جوایز متعددی را به خود اختصاص داده و همچنین نگاهی‌ست تازه به داستان پرطرفدار «موطلا و سه خرس».

درباره کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها:

مو ویلمس با برداشتی نوین از افسانه‌ی کلاسیک موطلا و سه خرس دست به خلق داستان دلنشین موطلا در خانه‌ی دایناسورها (Goldilocks and the Three Dinosaurs) زده است. او ماجرای سه تا دایناسور را روایت می‌کند: دایناسور پدر، دایناسور مادر و یک دایناسوری که از نروژ آمده بود.

این سه دایناسور تصمیم می‌گیرند که همه چیز را جمع و جور کنند، پودینگ‌هایی با درجه حرارت‌های مختلف تهیه کنند و بعد بروند به یک جای دیگر که ما نمی‌دانیم کجاست... بله، آن‌ها اصلاً و ابداً‌ قصد این را نداشتند که برای یک دختر کوچولوی شاداب که بدون خبر دادن به پدر و مادرش به جنگل آمده، تله بگذارند، آخر این اصلاً با منطق دایناسورهای گرسنه جور در نمی‌آید!...

اما هیچ چیز آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و موطلا از بس پودینگ می‌خورد، حالش بد می‌شود. در واقع،‌ او در خانه‌ی سه تا دایناسور انقدر حال بدی پیدا می‌کند که حتی نمی‌تواند برای بهبود حالش کمی دراز بکشد. به نظر شما او می‌تواند قبل از آمدن دایناسورها فرار کند؟

مو ویلمس موطلا در خانه‌ی دایناسورها را اولین بار در سال 2012 منتشر کرد که از همان ابتدا با استقبال گسترده‌ی مخاطبان و رسانه‌های معتبر مواجه شد. گرچه این داستان آموزنده برای کودکان نوشته شده، اما آن‌ قدر شیرین است که حتی بزرگ‌ترها نیز از مطالعه‌ی آن لذت می‌برند.

انیمیشن اقتباس‌شده از کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها:

در سال 2016 انیمیشنی با اقتباس از این اثر ساخته شد.

جوایز و افتخارات کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها:

- بهترین کتاب پابلیشر ویکلی در سال 2012.
- بهترین کتاب مصور School Library Journal.
- جزو فهرست بهترین کتاب‌های کودک Los Angeles Public Library.
- نامزد جایزه‌ی Irma Black در سال 2013.
- نامزد جایزه‌ی کتاب‌های مصور گودریدز در سال 2012.

نکوداشت‌های کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها:

- مخاطبان در هر سنی در این کتاب چیزهای زیادی برای خندیدن خواهند یافت. (School Library Journal)
- کتاب های او ساده هستند، نه ساده‌انگارانه. آن‌ها هوشمندانه، شوخ، متنوع و شگفت‌انگیز هستند. (Boston Globe)
- یک افسانه خنده‌دار... (Kirkus Reviews)

کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال با مطالعه‌ی این داستان بامزه مطالب آموزنده‌ی فراوانی یاد می‌گیرند.

با مو ویلمس بیشتر آشنا شویم:

نویسنده، تصویرگر، صداپیشه و پویا نمای آمریکایی مو ویلمس (Mo Willems) در سال 1968 در ایالت ایلینوز متولد شد. او با معدل بسار بالا از مدرسه هنر دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. ویلمس از کودکی به کشیدن کاریکاتور و خلق شخصیت‌های کارتونی و نوشتن داستان برای آن‌ها علاقه داشت. پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد و یک سال به دور دنیا سفر کرد، در نیویورک کار حرفه‌ای خود را با نویسندگی و تصویرسازی برای مجموعه تلویزیونی سسمی استریت، یک مجموعه انیمیشنی و عروسکی آمریکایی شروع کرد و تا سال 2002 شش جایزه امی به خاطر نویسندگی یک سریال کودک برای فعالیت در این پروژه برنده شد.

مو ویلمز از سال 2003 بیشتر وقتش را صرف نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان کرد. بیشتر آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده‌اند و بر اساس آن‌ها انیمیشن و تئاترهای کودک ساخته شده است. ویلمس در طول فعالیت حرفه‌ای خود جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده تا جایی که نیویورک تایمز او را از بزرگ‌ترین استعداد‌های قرن حاضر خوانده است. کتاب‌های به «کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نافل بانی» برنده مدال کالدکات و مدال کارنگی شده‌اند. در سال 2008 و 2009 هم به خاطر کتاب‌هایی از مجموعه فیلی و فیگی برنده جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) شد. در سال 2019 در جشنواره کتاب بروکلین به عنوان بهترین و برجسته‌ترین نویسندگان این جشنواره معرفی شد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

توی خانه بوی سه کاسه پودینگ شکلاتی خوشمزه به دماغ موطلا رسید. موطلا گفت: به به! چه پودینگ شکلاتی خوشمزه ای. کاش می‌توانستم بروم بالای آن پیشخان!»

موطلا از نردبان بالا رفت و سه کاسه‌ی گندهی پودینگ شکلاتی را دید. اولین کاسه‌ی پودینگ شکلاتی خیلی داغ بود، ولی موطلا همه‌اش را خورد، خوب، پودینگ شکلاتی است دیگر، مگر نه؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها
نویسنده
مترجمآرزو قلی زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-191-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها

برای دریافت کتاب موطلا در خانه‌ی دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.