معرفی و دانلود کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

عکس جلد کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

سامیت گوئل در کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم به شما کمک می‌کند الگوهای رفتاری‌تان را بازسازی کنید و با سفر به افکار و باورها، به نسخه‌ی کامل‌تری از خودتان تبدیل شوید. در این مسیر می‌آموزید با دقت به ندای کودک درونتان توجه کنید تا بزرگسالیِ رشدیافته‌تری داشته باشید.

درباره‌ی کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

این کتاب یک سفر درونی است که زندگی شما را تا به این لحظه مورد کند‌وکاو قرار می‌دهد و برای انتخاب آگاهانه‌ی مسیر آینده‌‌تان راهنمایی‌های ارزنده‌ای به شما پیشنهاد می‌کند. درحقیقت، با گشودن کتاب و خواندن اولین سطرهای آن به مکث و تأمل درباره‌ی احساسات و افکار خود فراخوانده می‌شوید. پس چه بهتر که از همین حالا سفر هیجان‌انگیز خود را به باور‌ها، الگوها و رویاهایتان آغاز کنید.

کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم (I Wanna Grow Up Once Again)، نوشته‌ی سامیت گوئل (Sumit Goel) برگرفته از تجربیات و زندگی نویسنده است که با هدف آگاهی‌بخشی به شما نوشته شده تا اولین گام‌ها را برای بررسی وضعیت زندگی خود بردارید. گوئل معتقد است زندگی به معنای زنده ماندن در طوفان نیست، بلکه رقصیدن زیر باران است. پس در هر لحظه از عمر باید غم یا شادی را تجربه کرد و درباره‌ی پیشامدهای گوناگون در زندگی به پذیرش رسید.

بنابراین، لازم است پیش از هر اقدامی بدانید زندگی همیشه طبق برنامه‌ و خواست شما پیش نمی‌رود. این دیدگاه به شما کمک می‌کند حتی اتفاقات ناگوار را هم به چشم درس‌های ارزشمند زندگی ببینید. کافی است اجازه ندهید ترس بر فضای ذهن شما مسلط شود. چراکه درس گرفتن از گذشته و سازگاری با شرایط زمان حال، می‌تواند شور و شوق شما را برای ادامه‌ی مسیر بیشتر کند.

به بیان دیگر، از همان نقطه‌ای که درمی‌یابید باید چه چیزی را رها کنید و چه چیزی را به دست بیاورید، تغییر در زندگی آغاز می‌شود. کافی است الگوهای کهنه را بشکنید و برای زندگی‌تان طرحی تازه داشته باشید.

در مسیر کشف خودتان، حفظ انگیزه و امید توشه‌های مهمِ همراه شما خواهند بود و کمک می‌کنند نیروی الهام را از سرچشمه‌ی اصلی‌ آن، که درون خود شماست، دریافت نمایید. درواقع فرمول خاص سامیت گوئل برای رشد فردی شما کمی درون‌نگری برای رسیدن به خودشناسی است.

در فصل‌های گوناگون این کتاب درباره‌ی انواع الگوهای ذهنی و نحوه‌ی ‌ تغییرشان، ویژگی‌های کودک درون، گفت‌و‌گوهای درونی و... مطالب ارزنده‌ای خواهید خواند که نقشه‌ی راه را پیش رویتان ترسیم می‌کند.

کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم را فهیمه رحمتی ترجمه کرده و موسسه انتشارات فلسفه آن را در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های خودشناسی قرار داده است.

در نکوداشت کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

  • کتاب سامیت گوئل ما را با درونمان پیوند می‌دهد و به سفر تکامل خود می‌برد. (آنوپام خِر)

کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای نوجوانان و جوانان در حال رشد و افراد بالغی که حس می‌کنند هنوز راه درازی در پیش دارند، نوشته شده تا افکار و عواطف خود را بهتر بشناسند و بتوانند به رشد و ارتقای فردی لازم دست پیدا کنند.

با سامیت گوئل بیشتر آشنا شویم

سامیت گوئل برنده‌ی مدال طلا از دانشگاه بمبئی، پزشک هومیوپات، درمانگر، آموزگار، انگیزه‌دهنده، مربی زندگی و نویسنده است. او بیش از بیست‌وپنج سال تجربه‌ی پزشکی دارد و «مدیریت بحران» ازجمله علایق مهم اوست که سبب شده برای شنیدن نارضایتی‌های مردم و ارائه‌ی توصیه‌های صادقانه و عملی به آن‌ها بیشترین زمان را بگذارد. گوئل تاکنون تألیفات بسیاری در حوزه‌ی پزشکی داشته و موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین نویسنده در زمینه‌ی ادبیات پزشکی شده است. او عاشق زندگی کردن، دوست داشتن، سفر و هر نوع ماجراجویی است و جمله‌ی «زندگی مهم است» شعار اوست.

جملات برگزیده‌ی کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

  • در بی‌نهایت زندگی، جایی که من هستم، همه‌چیز کامل و بی‌نقص است. (لوئیز هی)
  • چون در درون هر بالغ، کودکی زندگی می‌کند، در هر کودک نیز بزرگسالی خواهد بود. (مایکل جکسون)
  • من عاقل‌ترین مرد زنده هستم، زیرا یک چیز را می‌دانم و آن این است که من چیزی نمی‌دانم. (سقراط)
  • هیچ‌کس بدون رضایت شما نمی‌تواند عامل احساس حقارت شما بشود. (النور روزولت)
  • شکست‌ هرگز کشنده نیست. آنچه مهم است، شجاعت ادامه دادن است. (وینستون چرچیل)

در بخشی از کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم می‌خوانیم

دروغ‌گویی معصومانه در دوران کودکی درنهایت با بزرگ شدن ما به دروغ‌های خودفریبانه و نمایشی تبدیل می‌شود. هر کاری که به طور مکرر انجام شود، به یک الگوی عادت تبدیل می‌شود. از این رو ما باید این الگوها را زودتر درک کنیم و آن‌ها را در کودکان به درستی مدیریت کنیم. ‌ تلاش‌ها را ستایش کنید، نه نتیجه را. به این ترتیب ما ناخودآگاه ارزش کار سخت را به جای موفقیت القا می‌کنیم.‌ کودکان آینه‌ی ما هستند. ما باید الگوهای خوبی باشیم. اگر ما دروغ بگوییم آن‌ها هم خواهند گفت. اگر ما تقلب کنیم آن‌ها هم خواهند کرد. اگر حقیقت را بگوییم حتی در مواقع سخت، آن‌ها هم خواهند گفت.

‌ نحوه‌ی پاسخ ما و جهان به دروغ، در نتیجه‌ی چگونگی یادگیری صداقت توسط کودکان است. زمانی را صرف صحبت در مورد صداقت و معنای آن کنید.‌ بین خیال و واقعیت تفاوت قائل شوید. این به معنای به حداقل رساندن فانتزی نیست. به کودکان کمک کنید تا بین خیال و واقعیت تمایز قائل شوند. در مورد اینکه چه چیزی واقعی است، چه چیزی واقعی نیست و چگونه تفاوت را تشخیص دهید صحبت کنید.‌ کودک را به خاطر به عهده‌گیری مسئولیت انجام کار اشتباه تحسین کنید. از شوخی استفاده کنید تا کودک را تشویق کنید که دروغ را بدون درگیری قبول کند.‌ از مقابله با کودک یا جست‌وجوی حقیقت بپرهیزید مگر اینکه وضعیت جدی باشد و توجه بیشتری را طلب کند. دریابید که چرا. تنبیه کودک به خاطر دروغ گفتن بدون اینکه بفهمیم چرا کودک این کار را کرده، اشتباه است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اجازه دهید سفر آغاز شود
تنهای تنها
قدردانی
بخش اول: ادراکات
در حال رشد
ادراکات
تنها روان: «منِ» طوفان
روان تنها: من مقصر هستم
روان تنها: من یک شکست‌خورده هستم
بخش دوم: الگوها
الگوها
گفت‌وگوی درونی و جهش زمانی
مغالطه‌ی انصاف
تحریفات
خاص بودن
ویژگی‌های کودک درون
بررسی الگوهای خود
بخش سوم: تغییر ادراک، شکستن الگو
جهان یک تفکر است!
سفر تحول
محرک‌ها
چرا آنچه را که می‌خواهیم انجام دهیم انجام نمی‌دهیم؟
شکست‌ها و فرسودگی‌ها
شکستن الگوها
بازیگر، ناظر، کارگردان، تهیه‌‌کننده
ذهن‌آگاهی: زندگی در یک نفس
ادراک را تغییر داد و الگو را شکست
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات342
زبانفارسی
شابک978-622-7857-23-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

برای دریافت کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.