معرفی و دانلود کتاب میلیونر اتوماتیک

عکس جلد کتاب میلیونر اتوماتیک
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میلیونر اتوماتیک

کتاب میلیونر اتوماتیک، اثر دیوید باخ، یکی از عناوینِ پرفروش و پرخواستار در حوزه‌ی اقتصاد و کارآفرینی است. باخ در این اثر جذاب و خواندنی، به ارائه‌ی برنامه‌ی اقتصادیِ دقیقی پرداخته که پیروی از آن، نیل به بزرگ‌ترین موفقیت‌های تجاری را برای فرد تضمین می‌کند.

درباره کتاب میلیونر اتوماتیک

زمانی که مشکلات اقتصادی در یک جامعه به حادترین شکل ممکن بروز پیدا می‌کند (چنان‌که امروز در جامعه‌ی ایران این اتفاق رخ داده)، نخستین پیامدی که سر بر می‌آورد نوعی ناامیدی جمعی نسبت به موقعیت و شرایط است. این ناامیدی خود را در اشکال گوناگونی بروز می‌دهد؛ از جمله در تنبلی و کاهلی، و بی‌اعتنایی به فعالیت‌های ثمردِهِ اقتصادی. البته که این پیامدی طبیعی‌ست. زمانی که مردم یک جامعه، تمام راه‌های نیل به موفقیت و کامیابیِ اقتصادی را مسدود می‌بینند، و امیدی به صعود در سلسله مراتب اجتماعی ندارند، خواه یا ناخواه به دامانِ نومیدی و انفعال می‌لغزند، و به هر فعالیتِ جدیِ شغلی با دیده‌ی تردید می‌نگرند. محتوای این نومیدی و انفعال، در قالب جملاتی این‌چنینی بیان می‌شود: «زمانی که تمام درها بسته است، به چه امیدی دست به فعالیت بزنم؟» در این شرایط، شاید موجه باشد که بپرسیم مطالعه‌ی آثاری نظیر کتاب میلیونر اتوماتیک (The Automatic Millionaire) چه سودی در بر دارد؟ بگذارید بی‌پرده‌تر سخن بگوییم: زمانی که اقتصاد در مملکت ما دچار حادترین بحران‌های ممکن گشته، چگونه می‌توانیم امید داشته باشیم که با مطالعه‌ی یک کتاب تغییری در شرایط اقتصادی و مالی خود ایجاد کنیم؟

پاسخ دقیق این سوال را، تنها پس از مطالعه‌ی اثر پیش رو خواهید گرفت. اما اگر فوراً پاسخی سرراست و ساده طلب می‌کنید، می‌توانیم به شما چنین بگوییم که از قضا مطالعه‌ی آثاری از این دست، در شرایطی که وصفِ آن رفت، ضروری‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. چرا که هدف نویسندگانی نظیر دیوید باخ، و کتاب‌هایی نظیر میلیونر اتوماتیک، یاری رساندن به افرادی‌ست که موقعیت اقتصادی درخوری ندارند، و شرایط را برای کسب ثروت مناسب نمی‌بینند. وگرنه، کسی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار است، اصلاً چه نیازی به مطالعه‌ی کتاب‌هایی با موضوع کسب ثروت دارد؟

خود دیوید باخ در مقدمه‌ی اثر حاضر، هدفش از نگارش کتاب میلیونر اتوماتیک را این‌چنین بیان نموده است: «در سال 2003 زمانی که در حال نگارش فصول ابتدایی این کتاب بودم، هدف بسیار ساده‌ای در سر داشتم و دلم می‌خواست به تعداد حداقل ده نفر از اطرافیان و دوستان خود کمک کنم. دلم می‌خواست ابتدا از اطرافیان خود شروع کنم و به آنها یاد بدهم که چگونه می‌توانند برای امنیت و آسایش مالی خود برنامه‌ریزی کنند. هدف اصلی من این بود که از افراد ساده‌ی دور و برم میلیون‌ها میلیونر خودکار بسازم. آن موقع هدف من بسیار چالش‌برانگیز به نظر می‌رسید اما من اندازه‌ی ارزش درونی آن را نمی‌دانستم.»

باخ در کتاب میلیونر اتوماتیک برنامه‌ی اقتصادی کارآمد و جامعی را به مخاطبینش پیشنهاد داده، که پیروی دقیق از آن بهروزی اقتصادی را برای تمامی افراد، با هر جایگاه اجتماعی و شغلی‌ای که داشته باشند، تضمین می‌کند. کتاب میلیونر اتوماتیک به نُه بخش مجزا تقسیم شده است. ذیل هر یک از این بخش‌ها، یکی از مباحث مهم حوزه‌ی اقتصاد و کارآفرینی، با زبانی ساده و لحنی گرم، به مخاطبین توضیح داده شده است.

کتاب میلیونر اتوماتیک توسط سمانه فلاح به زبان فارسی ترجمه شده، و از سوی نشر طاهریان در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

افتخارات کتاب میلیونر اتوماتیک

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نشریه‌ی نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نشریه‌ی وال استریت ژورنال
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نشریه‌ی یو. اس. آ. تودی
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نشریه‌ی بیزنس ویک
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوینِ غیرداستانیِ آمریکا

نکوداشت‌های کتاب میلیونر اتوماتیک

  • دیوید باخ در کتاب میلیونر اتوماتیک یک برنامه‌ی کامل و بی‌نقص را به شما ارائه می‌دهد؛ برنامه‌ای دقیق بر پایه‌ی اصولی‌ترین پیش‌فرض‌ها، که به شما در راستای بدل شدن به فردی موفق از حیث اقتصادی، یاری می‌رساند. (آمازون)
  • کتاب میلیونر اتوماتیک هر آنچه را که فرد در جهت نیل به بلندپروازی‌های مالی خود به آن نیاز دارد، مرحله به مرحله در اختیارتان می‌گذارد. (ژان ساتزکی، سردبیر مالی NBC's Today)
  • کتاب میلیونر اتوماتیک بی‌تردید یک شاهکار بزرگ و خواندنی است. در این کتاب، دیوید باخ برای دسترسی شما به موفقیت‌های مالی تلاش‌های فراوانی می‌کند. (کن بلانچارد)

کتاب میلیونر اتوماتیک مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی اقتصاد و کارآفرینی، و دوست‌داران آثار ژانر موفقیت و خودسازی، دو گروه از مخاطبین اصلی دیوید باخ در کتاب میلیونر اتوماتیک بوده‌اند.

با دیوید باخ بیشتر آشنا شویم

دیوید باخ (David Bach) به سال 1966 در ایالت کالیفرنیای آمریکا دیده به جهان گشود. او در دو رشته‌ی هنر و ارتباطاتِ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرده، و مدرک لیسانس خود را از همین دانشگاه اخذ نموده است. عمده‌ی شهرت دیوید باخ ناشی از فعالیت‌های دامنه‌دارِ او در حیطه‌ی اقتصاد است. او علاوه بر نگارش چندین کتاب و رساله در زمینه‌ی موفقیت‌های مالی، سخنرانی‌های بسیاری را نیز در ارتباط با همین موضوع ایراد کرده است.

اولین کتاب دیوید باخ اثری بود با عنوان «زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند»، که در سال 1998 به انتشار رسید و تا سالیان سال در صدر فهرست پرفروش‌ترین عناوین غیرداستانی در کشور آمریکا قرار داشت. دیگر آثار باخ نیز، که از میان آن‌ها می‌توان به عناوینی چون «زوج‌های باهوش آخرش پولدار می‌شوند» و «میلیونر اتوماتیک» اشاره کرد، به نوبه‌ی خود کتاب‌هایی سرشناس و پرفروش به شمار می‌روند.

دیوید باخ هم‌اینک به همراه خانواده در فلورانس ایتالیا به زندگی ادامه می‌دهد. گفتنی‌ست که او علاوه بر نویسندگی، در حوزه‌ی برنامه‌سازیِ تلویزیونی نیز فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب میلیونر اتوماتیک می‌خوانیم

تنها چیزی که بیش از هر چیزی ذهن مرا می‌آزارد درگیری هر لحظه و هر دقیقه با مبحث ریاضیات است. به عنوان مثال زمانی که متوجه می‌شوم برای طرف غذا 350 دلار بیشتر در فلان رستوران پرداخته‌ام چه دردی دوا می‌کند. من با تعجب از میزبان برنامه پرسیدم: واقعاً 350 دلار اختلاف برای تو فرقی ندارد؟ وقتی پاسخی از او نشنیدم از او خواستم که در وقت استراحت میان برنامه صحبتی با او داشته باشم. تمام مدتی که منتظر میان برنامه بودم متعجب بودم که چطور برای یک مجری برنامه 350 دلار در روز مسئله مهمی نیست و فکر می‌کند 350 دلار نمی‌تواند تاثیری روی مخارج و درآمد ماهانه او داشته باشد.

در زمان میان برنامه او به من خیره شده بود و حرفم را قبول کرد و تصمیم گرفت که خوب به مسئله فکر کند و نتیجه‌اش را تا هفته آینده به من اعلام کند. یک هفته گذشت و خبری از او نشد. با او تماس گرفتم و متوجه شدم از اینکه موضوع را پیگیری کرده‌ام متعجب شده است. فراموش کردم برایتان بگویم که در طول برنامه زمانی که من داشتم درباره تاثیر 350 دلار در سطح مالی زندگی با مجری بحث می‌کردم تا او را متقاعد کنم، مجبور شدم با او شرط‌بندی کنم که تاثیر 350 دلار در ماه او را روزی شگفت‌زده خواهد کرد. او که در طول یک هفته به لیست کردن تمام مخارج روزانه خود مشغول شده بود. با آوردن تک‌تک اقلام روی کاغذ کاملاً پذیرفته بود که تنها 50 دلار در روز می‌تواند تفاوت بزرگی در پس‌انداز پول و سرمایه ایجاد کند؛ چه برسد به 350 دلار یعنی چیزی حدود شش برابر آن.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
بخش 1: دیداری با میلیونر خودکار
بخش 2: اثر لاته
بخش 3: یاد بگیرید ابتدا سهم خود را بردارید
بخش 4: همین حالا یک میلیونر خودکار بسازید
بخش 5: برای روز مبادا آماده شوید
بخش 6: صاحبخانه شدن بدون قرض و بدهی
بخش 7: روش زندگی بدون بدهی
بخش 8: با خودکار کردن بخش‌های مهم زندگی‌تان تفاوت ایجاد کنید
بخش 9: طرح هماهنگ برنامۀ کار میلیونرهای خودکار
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میلیونر اتوماتیک
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات268
زبانفارسی
شابک978-622-2842-71-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میلیونر اتوماتیک

محبوبه ملکی
۱۴۰۲/۳/۲۶
توجه به پول زمان انرژی و بررسی و کنترل مخارج با درآمد و پس انداز کردن عالی برای میلیونر شدن است و این کتاب برای افرادی که واقعا تصمیم بع میلیونر شدن دارند مفید است راههای کنترل مخارج عدم استفاده زیاد از کارت تعتبا‌ی ب رسی بدهی‌ها با مبالغ سود آن‌ها کنترل وضعیت مالی و استفاده از پول نقد برای تسویه و بدهی‌های با سود بالا و اولویت بندی بدهی‌ها و از همه مهمتر بخشش و کمک و پس انداز راهی برای میلیونر شدن اولیت اول از دراند سهم خودتان میباشد یعنی اولین کسی که باید بعداز کسب درآمد سهمش را کنار بگذارید خودتان هستید بعد یک حساب جداگانه برای رویاهایتان باز کنید بعد پرداخت بدهی‌ها و صورتحساب‌های. با این کتاب هم آرامش می‌گیرید هم به یک واقعیت پی خواهید برد که میلیونر شدن کار آسانی است اما باید یک اراده قوی و جسارت در وجودتان تقویت شودبا استفاده از گردش مالی و ایحاد سود و پس انداز و سرمایه کذا‌ی روی املاک و مستغلات و وامهای کوتاه م‌ی همگی عوامل پایه‌ای است برای میلیونر شدن شما فقط باید اراده دراین مار را تقویت کنید ترس را کنار بگذارید و برای خودتان ارزش قائل شوید.
فرهاد تایگر
۱۴۰۲/۵/۱۵
من فعلا تا فصل ۲ خودم خیلی خوب بودم
یه سری موارد ساده‌ای رو توضیح میده که با رعایت کردنش تو زندگیمون، شرایط مالی مون تغییر محسوسی میکنه
الهه ی ناز
۱۴۰۲/۳/۲۱
کتاب خوبی بود من توصیه میکنم تمام کسانی که هرماه درآمدکافی دارند اما ولخرج هستند این کتاب رو بخونن تا بدونن پولاشونو توی چه راهی خرج کنن
Alireza
۱۴۰۲/۳/۱۷
با اینکه نکات خوبی داره اما بدرد سیستم اقتصادی ما نمیخوره!
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب میلیونر اتوماتیک

برای دریافت کتاب میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.