معرفی و دانلود کتاب نام من لوسی بارتون است

عکس جلد کتاب نام من لوسی بارتون است
قیمت:
24400 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نام من لوسی بارتون است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نام من لوسی بارتون است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نام من لوسی بارتون است

کتاب نام من لوسی بارتون است نوشته‌ی الیزابت استروت روایتی احساسی از زندگی زنی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده و به مرور خاطرات گذشته‌ی خود می‌پردازد. این رمان توانست در سال 2016 در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون قرار گیرد.

کتاب الیزابت استروت (Elizabeth Strout) به زندگی نویسنده‌ای به نام لوسی بارتون می‌پردازد که به دلیل بیمار شدیدی که دارد در بیمارستان بستری شده است. مادر لوسی به عیادتش می‌آید اما این دیدارها به جای این‌که او را آرام کند ذهنش را مشوش می‌کند و به خاطرات گذشته می‌برد. لوسی و مادرش رابطه‌ی ساده‌ای ندارند و پر از تنش و تلخی‌های بی‌پایان است و در همین آمد و شدهای مادر لوسی، شما با خاطرات گذشته‌ی او و خانواده‌اش بیشتر آشنا می‌شوید.

کتاب نام من لوسی بارتون است (My name is Lucy Barton) در دو زمان گذشته و حال پیش می‌رود و شما ریشه‌ی بسیاری از وقایع امروز را در گذشته جست‌وجو می‌کنید. لوسی زندگی سختی داشته و از همان کودکی متحمل رنج‌های فراوانی شده است و ما در این کتاب با غم‌های او شریک خواهیم شد.

جوایز و افتخارات کتاب من لوسی هستم:

پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
پرفروش‌ترین کتاب آمازون
نامزد نهایی جایزه من بوکر سال 2016
برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر

در بخشی از کتاب «نام من لوسی بارتون است» می‌خوانیم:

چندین سال‌ پیش، به مدت تقریبا نه‌ هفته‌ مجبور شدم که در بیمارستان بستری ‌شوم. بیمارستان در شهر نیویورک بود. نورپردازی‌های ساختمان «کرایسلر» که درست روبروی بیمارستان بود، درخشش‌ هندسی ساختمان را در نمای شب به نمایش می‌گذاشت؛ و این منظره باشکوه به راحتی از تخت من قابل مشاهده بود. در طول روز زیبایی نمای ساختمان فروکش می‌کرد و به تدریج در برابر روشنایی آسمان آبی، مثل یک ساختمان بزرگ ساده به چشم می‌آمد و دیگر از آن عظمت شبانه‌اش‌ با نورپردازی‌های جذاب خبری نبود و تمام ساختمان‌های شهر آرام و دور به نظر می‌رسیدند. ماه می بود و سپس ژوئن، به یاد دارم که چطور در کنار پنجره می‌ایستادم و ساعت‌ها بیرون را تماشا می‌کردم. زنان جوان همسن و سال من، با لباس‌های بهاری در زمان استراحت ناهار، در پیاده رو تردد می‌کردند؛ می‌توانستم ببینم که در حین صحبت کردن سرشان را حرکت می‌دادند و نسیم بهاری چطور پیراهن‌هایشان را می‌رقصاند. فکر می‌کردم که وقتی از بیمارستان مرخص شوم، موقع پیاده‌روی چطور ازخدا تشکر کنم و هرگز این کار را فراموش نخواهم کرد، البته برای سالیانی این کار را می‌کردم و می‌توانستم نمای پنجره بیمارستان را به خاطر بیاورم و خوشحال بودم از اینکه می‌توانستم در پیاده رو راه بروم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نام من لوسی بارتون است
نویسنده
مترجمسمیه داننده
ناشر چاپینشر هنر پارینه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات154
زبانفارسی
شابک978-600-5981-65-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
24400 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نام من لوسی بارتون است

Kazhal Amini
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
به نظر منم کتاب جالبیه. اینکه بیماری باعث شد امادر و دختری چند روز اجبارا کنار هم باشن و گذشتشون، تصمیماتشون و نتایج رو با هم نقد کنن
Taraneh Rasoli
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم بخونیدش جلد دوم این کتاب هم " همه چیز ممکن است " هستش که در واقع شرح زندگی خانواده لوسی بارتون و دوران کودکیشه 😌
Fariba.A
۱۴۰۲/۵/۸
من واقعا سبک نگارش کتابو نپسندیدم. شاید دوستانی باشن که بنظرشون خوب باشه
محمدرضا وکیلی
۱۴۰۱/۱۱/۲
فوق العاده داستان جذاب و اموزنده‌ای داره مثل یک فیلم درام بی نظیر
maryam nazemi
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
از نظر من یه سرگذشت ساده بود وخیلی قوی ننوشته بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب نام من لوسی بارتون است

برای دریافت کتاب نام من لوسی بارتون است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.