معرفی و دانلود کتاب نبوغ میلیاردی

عکس جلد کتاب نبوغ میلیاردی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبوغ میلیاردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبوغ میلیاردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبوغ میلیاردی

کتاب نبوغ میلیاردی اثری حیرت‌‌انگیز از گری رابرت است که به شما یاری می‌رساند تا در کسب‌وکار خود به موفقیت برسید و درآمدی بالایی به دست آورید.

در کتاب نبوغ میلیاردی (The Millionaire Mindset) شما می‌آموزید که رویاهای خود را به حقیقت تبدیل کنید. این تنها با رعایت یک دستور العمل خاص رخ نمی‌دهد بلکه فرآیندی است که باید تجربه کنید، آن هم یک تجربه عالی. پیشنهادات کاری شما بهتر خواهد شد و شما دیدگاه‌های بدیعی نسبت به زندگی خواهید داشت و هر فکر یا احساسی که ناخوشایند محسوب می‌شود از میان خواهد رفت.

اندیشه‌ی شما ارتباط مستقیمی با موفقیت‌های شغلی و فردی‌تان دارد و گری رابرت (Gerry Robert) با به تصویر کشیدن طرز تفکری خاص، شما را به رویاهایتان می‌رساند. در این اثر حیرت‌انگیز با تمامی مراحل ایجاد ثروت آشنا می‌شوید.

در حقیقت می‌توان گفت موضوع اصلی کتاب نبوغ میلیاردی (The Millionaire Mindset) مبارزه با فقر و فقراندیشی است. رابرت هم در گذشته زندگی فقیرانه‌ای داشته است، اما با تلاش توانسته از آن شرایط نجات پیدا کند و با نوشتن کتاب پیش رو تلاش می‌کند به سایرین نیز برای رهایی از این موقعیت یاری برساند.

با خواندن کتاب نبوغ میلیاردی اطلاعات کامل و وسیعی به دست خواهید آورد و در صفحات کتاب حاضر، برنامه‌ی قدرتمندی به دست می‌آورید و با آن زندگی خود و اطرافیانتان را دگرگون می‌سازید.

جملات برگزیده کتاب نبوغ میلیاردی:

- اگر شما می‌خواهید پیروز پیکار باشید، بایستی ذهن شما جسم شما را کنترل نماید. راه دیگری وجود ندارد.
- ایمان همان توانایی دیدن موارد نادیدنی و باور به کارهای خارق العاده می‌باشد تا به خواسته‌هایی که فکر می‌کردید ناممکن است دست یابید.
- شما همانی هستید که بیشتر اوقات روی آن متمرکز می‌شوید.
- ذهن همان قدرت برتر است که می‌سازد و شکل می‌دهد و به عبارتی انسان ذهن است.

در بخشی از کتاب نبوغ میلیاردی می‌خوانیم:

شما به اندازه کافی قدرتمند می‌باشید تا در برابر مسئولان ایستادگی نمایید. یک عادت بد معمولاً می‌تواند یک درجا موارد خوب را از بین ببرد. عادت‌ها در هر صورت بهترین خدمتکار یا بدترین الگوها می‌باشند. این عادت‌ها عمیقاً در اکثر انسان‌ها وجود دارد. شما می‌توانید میلیونر باشید. شما نبایستی منتظر پنجاه سال برای میلیونر شدن باشید. این شرایط می‌تواند در دو سال بعد رخ دهد. این موقعیت حتی ممکن است در سال بعد نیز برای ما اتفاق بیفتد.

شما می‌توانید در سال میلیون‌ها دلار درآمد داشته باشید. اگر من بتوانم این کار را بدون یک آموزش تجاری و بدون سرمایه صورت دهم پس شما هم می‌توانید. من این کار را با تمایل و انگیزه عمیق صورت دادم و خودم را از این شرایط خارج کردم. این کلید موفقیت است. من تمایل داشتم تا موارد مهم را دنبال نمایم و برای این کار من قصد دارم از شما بپرسم که مشتاق اینها باشید و در برابر مفاهیم قدیمی که در ذهن شما بعنوان تصاویری از طرف مسئولان در زندگیتان نمایان است کنار بزنید. این موردی دشوار می‌باشد اما شما پاداش خوبی خواهید گرفت.

قدرت انتخاب

زیبایی بشر بودن در این است که ما می‌توانیم دلیل بیاوریم و ما می‌توانیم افکار خود را انتخاب نماییم. شما می‌توانید انتخاب‌ها و پاسخ‌هایی برای نتایج شگفت انگیز خود در زندگی داشته باشید. یک حیوان تحریک که شد بصورت اتوماتیک عکس العمل نشان می‌دهد. من برخی انسان‌ها مانند این حیوانات می‌شناسم. آن‌ها می‌خواهند زندگی کنند و آن‌ها اصلاً مطمئن انتخاب‌های خود نیستند. زندگی می‌تواند دشوار باشد. انسان‌ها ممکن است بدون فکر کردن پاسخ دهند – پاسخ بدون فکر برای هر موردی در زندگی دو جنبه دارد، و ما انسان‌ها بعنوان بشر زمانی که عوامل محرکی را از منبع بیرونی خود دریافت می‌نماییم قابلیت این را خواهیم داشت تا انتخاب‌هایی را در زندگی خود داشته باشیم. شما توانایی این را دارید تا افکار موجود در ذهن خود را انتخاب نمایید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: قدرت شگفت انگیز فکر
فصل 2: عادات شگفت انگیز
فصل 3: قدرت شگفت انگیز اهداف
فصل 4: قدرت شگفت انگیز پول
فصل 5: قدرت شگفت انگیز M.S.I
فصل 6: قدرت شگفت انگیز مغز متفکر
فصل 7: قدرت شگفت انگیز زمان
فصل 8: قدرت شگفت انگیز فروش
فصل 9: اندیشه‌های موفقیت آمیز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبوغ میلیاردی
نویسنده
مترجممهرداد سخایی
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات450
زبانفارسی
شابک978-622-6841-16-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نبوغ میلیاردی

m asgari
۱۳۹۹/۹/۱۰
سلام خیلیکتاب خوبیه وما رو از باورهای علط در مورد پول اشنا می‌کنه واقعا. خدا خیرتو بده که این کتاب‌ها رو به راحتی در احتیار مون گداشتین چقدر از بچه گی باور‌های نادرست در مورد پول شنیدیم وباور کر دیم خدارو بینهایت شکر می‌کنم که با خواندن این کتابها در مورد پول باورهامون درست وعالی می‌شه وازپول و ثرتمندی مان لذت می‌بریم
saber mp
۱۳۹۹/۳/۱۶
این کتاب حق مطلب شعر مولانا که میفرماید
تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی
هر چیزی که در جستن آنی آنی
به خوبی ادا کرده
پرویز مولایی
۱۴۰۲/۷/۱۷
باسلام واقعا این کتاب برای رشد فردی و زندگی روز مره خیلی خوبه و باید حداقل هر کسی همچین کتابی را بتونه بخونه که راه درست زندگی کردن را یاد بگیره
زرا رضی
۱۳۹۹/۲/۶
سلام. لطفا دیدگاه خودتان را بدهید تا ما هم استفاده کنیم. دوستانی که این کتاب را خواندن
الهام دادرس مقدم
۱۳۹۹/۲/۱۰
عالی بود از خواندنش حال خوبی گرفتم، سپاسگزارم از زحمات شما
Mahbobeh Kamel
۱۴۰۱/۱/۳
خیلی وقته تو کتابخانه من سرچش کردم تا اینکه بالاخره امروز خریدمش
محمد سیم
۱۳۹۹/۲/۱۴
کتاب خوبیه
ولی ترجمه خیلی بد هست و اصلا روان نیست
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب نبوغ میلیاردی

برای دریافت کتاب نبوغ میلیاردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.