معرفی و دانلود کتاب قانون الجن: راهنمایی برای طرفداران مایکل وی

عکس جلد کتاب قانون الجن: راهنمایی برای طرفداران مایکل وی
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون الجن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون الجن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون الجن: راهنمایی برای طرفداران مایکل وی

هرآنچه را درباره‌ی سازمان الجن می‌دانید فراموش کنید! ریچارد پل اوانز در کتاب قانون الجن شما را به پنهان‌ترین زوایای این گروه مخفی می‌برد تا به درکی جامع از شیوه‌ی کار و روش‌های عضوگیری آن‌ها دست یابید. نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز این اثر را در تکمیل مجموعه‌ی مایکل وی تالیف کرده است.

درباره‌ی کتاب قانون الجن

بعد از انتشار آخرین جلد مجموعه‌ی مایکل وی در ایران، برخی طرفداران همچنان به چاپ اثری مرتبط از ریچارد پل اوانز امید داشتند. با این حال کتاب قانون الجن (Elgen Guard General Handbook) که پیشتر توسط نویسنده منتشر شده بود هنوز به زبان فارسی قابل تهیه نبود تا اینکه واحد ترجمه‌ی انتشارات پرتقال اقدام به ترجمه‌ی آن کرد.

کتاب پیش‌رو یکی از عناوین فرعی مجموعه است اما مطالعه‌ی آن بدون شک اطلاعاتی دست اول در اختیارتان خواهد گذاشت. این اثر از قوانین سازمان الجن تشکیل شده و حتی کوچک‌ترین جزئیات مثل قواعد یونیفرم‌ها را نیز دربرمی‌گیرد. سیاست‌های فعلی، سلسله مراتب فرماندهی، وظایف عمومی نگهبانان و آموزش‌های ضروری برخی از دیگر موضوعات کتاب هستند.

اگر شما هم مانند هزاران طرفدار دیگر می‌خواهید الجن را بهتر بشناسید و مشتاقید تمام اطلاعات موجود را جمع‌آوری کنید پس کتاب قانون الجن: راهنمایی برای طرفداران مایکل وی مناسب شماست! مطالعه‌ی این اثر به شما کمک می‌کند نقطه ضعف‌های سازمان را ببینید تا از دیدگاهی نو، روش‌های مبارزه‌ی علیه‌ی آن‌ها را درک کرده و تاکتیک‌های استفاده شده توسط مایکل را بهتر متوجه شوید.

درباره‌ی مجموعه مایکل وی

مایکل شخصیت اصلی این مجموعه، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود و فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد؛ اما این تمام ماجرا نیست! مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز، یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و ...

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سوءاستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و ماجراهای هیجان‌انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که نمی‌توانید حتی آن‌ها را حدس بزنید. داستان‌های این مجموعه که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به سختی می‌توان از خواندن آن‌ها دست کشید.

کتاب قانون الجن مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر به نوجوانانی که طرفدار مجموعه‌ی مایکل وی هستند توصیه می‌شود.

با ریچارد پل اوانز بیشتر آشنا شویم

ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) نویسنده‌ی شماره یک نیویورک‌تایمز و USA TODAY است. او بیش از چهل رمان پرفروش در سابقه‌ی خود دارد و آثارش به حدود سی زبان ترجمه شده‌اند. «جدال با آمپر»، «زندانی سلول 25»، «سقوط هادس»، «شکار اژدهای یشمی» و «قیام‌الجن» بخشی از عناوین اوانز هستند که می‌توانید آن‌ها را به زبان فارسی مطالعه کنید.

این نویسنده‌ی مطرح همچنین جوایز و افتخارات بسیاری مانند دو جایزه‌ی جهانی داستان‌سرایی را از آن خود کرده است. جالب است بدانید رمان‌های او تا امروز الهام‌بخش ساخت هفت اثر سینمایی و تلویزیونی مختلفی بوده‌اند. ریچارد پل اوانز علاوه بر این شهرت گسترده‌ای در امور خیریه دارد و جایزه‌ی بشردوستانه قرن واشنگتن‌تایمز و جایزه‌ی همدلی ملی داوطلبان آمریکا را دریافت کرده است.

در بخشی از کتاب قانون الجن: راهنمایی برای طرفداران مایکل وی می‌خوانیم

امروزه، در دنیایی که آن را متمدن می‌نامیم، تصور زندگی بدون الکتریسیته دشوار است، بااین‌حال 25 درصد جمعیت دنیا هنوز بدون بهره‌مندی از این نعمت زندگی می‌کنند. هدف سازمان الجن این است که این بحران را در طول دوران حیاتمان رفع کند. در صورت موفقیت، مرهمی که بر رنج انسان خواهیم گذاشت و تأثیری که بر پیشرفت تمدن خواهیم داشت قابل سنجش نیست کودکانی که قبل از دسترسی به برق، در قیدوبند هرروزه‌ی جمع‌آوری سوخت و چوب بودند تا نیازهای اولیه‌ی زندگی‌شان را رفع کنند، دیگر می‌توانند به مدرسه بروند. زن‌ها از انجام وظایف پیش‌پاافتاده‌ای که مانع پیشرفتشان در یادگیری و آموزش می‌شود، معاف خواهند شد. با کمک نیروی برق، تولید و کشاورزی پررونق و بهینه خواهد شد و در نتیجه‌ی آن اقتصاد کشورها هم رشد می‌کند. خلاصه‌ی کلام اینکه الکتریسیته‌ی الجن، دنیا را زیر و رو خواهد کرد.

دانشمندان الجن، بعد از سال‌ها تحقیق، فرایندی بی‌همتا برای تولید الکتریسیته ایجاد کرده‌اند. ما در سال 2009 اولین نیروگاه استارسورس را با موفقیت افتتاح کردیم. با اینکه علم تولید این نوع الکتریسیته فوق‌محرمانه است، می‌توان فرایند به‌کاررفته در تولید آن را با جوش هسته‌ای مقایسه کرد؛ هرچند در این فرایند نه آسیبی به محیط‌زیست وارد می‌شود و نه خطر فروگداخت هسته‌ای یا آلودگی ضایعات هسته‌ای تهدیدمان می‌کند.

از زمان شروع کار اولین نیروگاه، نیروگاه‌های بسیار دیگری در کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه افتتاح شده‌اند. منافع حاصل از نیروی برق در این کشورها فراتر از انتظار ما و ساکنان این کشورها بوده است. در آینده به کشورهای بزرگ‌تر و پرجمعیت‌تر هم کمک خواهیم کرد تا اینکه تمام دنیا پیشرفته شود و زیر پوشش شبکه‌ی نیروی برق الجن دربیاید.

فهرست مطالب کتاب

یادداشتی برای نگهبان الجن
مقدمه
بخش اول: کلیات
سوگند الجن
سلام نظامی الجن
نظام‌نامه‌ی نگهبان الجن
پیشینه‌ی تاریخی
بخش دوم: فرماندهی، سلسله‌مراتب و زنجیره‌ی فرماندهی
زنجیره‌ی فرماندهی
درجه‌های نیروی دریایی الجن
نیروهای برگزیده‌ی الجن
بخش سوم: آموزش
آموزش ضروری
شرایط جسمانی لازم
تسلیحات
بخش چهارم: پروتکل الجن
درجات محرمانگی
اقدام انضباطی
رسیدگی به شکایات داخلی
بازپروری
بخش پنجم: گوناگون
ناوگان الجن
امکانات الجن
مدال‌ها و جایزه‌ها
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون الجن: راهنمایی برای طرفداران مایکل وی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-274-150
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون الجن

محمدحسین تحسینی
۱۴۰۲/۴/۲
کتاب جالبیه برای علاقه مندان به کتاب مایکل وی، این کتاب در واقع کتابی هست که وسطای جلد ۲ به نگهبانای الجن تو بخش بازپروری الجن داده شد که مجموعه قوانین الجن رو بیان می‌کنه. اگه به کتاب‌های مایکل وی علاقه مند هستید این کتاب رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.
Seyedeh Mohaddeseh Aghaei
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بد نیست. میشه ازش برای نوشتن یک رمان جنایی و... استفاده کرد. در کل اطلاعات داده شده زیاد با خود کتاب نمیخوند
طاها علیخانی
۱۴۰۲/۵/۲۳
این کتابو بعد از جلد خوندن جلد اول بخونید میتونه مفید باشه
Lord Aryan
۱۴۰۲/۴/۱
کتاب همونطوره که باید باشه. درست چیزیه که از کتاب قانون الجن انتظار داشتم!
زهرا محشور
۱۴۰۲/۱۱/۲
من به قانون علاقه دارم و این اطلاعات واقعا مفید هست ممنون
Aryana
۱۴۰۲/۱۰/۸
کتاب زیاد جالبی نبود و خیلی کلیشه‌ای بود
بهار پاسبان
۱۴۰۲/۹/۱۲
من دنبال اشنایی با جن بودم هیچی جز اسم کتابش درباره جن نبود
یاسمین
۱۴۰۲/۸/۱۳
خوب بود و خیلی خلاصه بود
علی‌رضا‌‌خان‌محمدی
۱۴۰۲/۹/۱۷
کتاب‌خیلی‌خوبی‌است.
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب قانون الجن

برای دریافت کتاب قانون الجن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.