معرفی و دانلود کتاب نجواگر

عکس جلد کتاب نجواگر
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجواگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجواگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجواگر

کتاب نجواگر داستانی مهیج و رازآلود درباره‌ی زنی درونگرا و خجالتی به نام راینا ریگل است که تعادل زندگیِ روزمره‌اش با دریافت نامه‌ای تهدیدآمیز برهم می‌خورد. این تریلرِ روان‌شناختی به قلم کارین فوسوم، خواننده را به اعماق دنیای اسرارآمیز و تاریک اسکاندیناوی می‌برد. این رمان توسط ویراستاران سایت آمازون به‌عنوان بهترین اثرِ مهیج و معمایی برگزیده شده است.

درباره‌ی کتاب نجواگر

کارین فوسوم (Karin Fossum) مخاطب را در سفری اسرارآمیز به دنیای تاریک و سیاه رمان نجواگر (The Whisperer)، همراهی می‌کند. این تریلرِ روان‌شناختی داستان زنی به نام راینا ریگل را روایت می‌کند که در یکنواخت‌ترین حالتِ زندگی خود قرار دارد؛ صبح‌ها بر روی صندلی ثابتی در اتوبوس می‌نشیند تا به فروشگاه زنجیره‌ای برسد و کار یکنواختش را آغاز کند و هرروز عصر از مغازه‌های مشخصی، خریدهای روزانه‌اش را انجام می‌دهد. راینا از هیچ تغییری در برنامه‌اش استقبال نمی‌کند. او به علت عمل جراحی‌ای که بر روی گلویش انجام داده، صدایش را تا حدی از دست داده و قادر به معاشرت با مردم نیست. راینا تنها زندگی می‌کند و بیش از ده سال است پسرش را ندیده. تمام این خصوصیات، راینا را به‌ عنوان زنی معمولی، بی‌آزار و حتی خنثی معرفی می‌کند. اما این موضوع تنها تا زمانی صادق است که او از سمت غریبه‌ای تهدید به مرگ نشود.

داستان کتاب نجواگر از جایی آغاز می‌شود که کارآگاهی به نام «کنراد سه‌یر» در حال بازجویی از رایناست. گویی او جنایتی مرتکب شده و حالا باید به سوال‌های کنراد پاسخ دهد. کارین فوسوم از تکنیک تغییر زمان برای کنار هم گذاشتنِ قطعاتِ پازل استفاده می‌کند؛ او داستان را در زمانِ حال با صحبت‌های کارآگاه با راینا و در زمانِ گذشته، پیش از ارتکاب جرم، پیش می‌برد.

معرفی و دانلود کتاب نجواگر

این کتاب جلد سیزدهم از مجموعه کتاب ماجراهای کارآگاه کنراد سه‌یر و پنجمین جلد از مجموعه کتاب قلمروی قابیل است که توسط انتشارات کامک به چاپ رسیده. سمیه اصغری ساراجوق برگردانِ این کتاب را بر عهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب نجواگر

  • بهترین کتاب تریلر معمایی به انتخاب ویراستاران سایت آمازون
  • نامزد دریافت جایزه‌ی Rivertonprisen

نکوداشت‌های کتاب نجواگر

  • شخصیت‌های کارین فوسوم آنقدر واقعی هستند که انتظار دارم آن‌ها را در اتوبوس سریع‌السیر کراس‌تاون ببینم. (مرلین استاسیو، نقد کتاب نیویورک‌تایمز)
  • کسانی که عاشق تریلرهای روان‌شناختی هستند، از این کتاب لذت خواهند برد. (Library Journal)
  • یک رمان جنایی روان‌شناختی فوق‌العاده که توسط یک داستان‌نویس چیره‌دست نوشته شده. (بوک‌لیست)
  • داستان ملموس زنی معمولی به سمتِ داستانی تاریک و رازآلود می‌رود که برای هیچ‌کسی قابل پیش‌بینی نیست. (Kirkus Reviews)
  • کارین فوسوم در این تریلر روان‌شناختی، اندوه و تنهاییِ راینا ریگل را با ظرافت به تصویر می‌کشد. (پابلیشرز ویکلی)

درباره‌ی مجموعه‌ی قلمروی قابیل

مجموعه‌ی قلمرو قابیل در تلاش است تا از میان داستان‌های جنایی و رمان‌های سیاهِ سراسر جهان، جذاب‌ترین و پرکشش‌ترین داستان‌ها را گردآوری کند تا خواننده علاوه ‌‌بر لذت بردن و غافلگیری، با فرهنگ و سنن کشورهای مختلف و تجربه‌ی زیسته‌ی مردم دیگر نیز آشنا شود. پس از «شبح گینزا»، «اولین پرونده‌ جنایی من»، «رقص در مسلخ» و «خانواده‌کشی»، کتاب نجواگر پنجمین جلدِ این مجموعه به حساب می‌آید.

کتاب نجواگر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های معمایی و جنایی علاقه‌مندید، از مطالعه‌ی کتاب نجواگر لذت فراوانی خواهید برد. طرفداران ادبیات اسکاندیناوی نیز از این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب نجواگر می‌خوانیم

«همون‌طورکه بهت گفتم، وقتی اون عکس قشنگ رو ازم گرفت، ما تو پارک بودیم. همون که داخل کشوی پایینیه. همیشه کیف بزرگ دوربینش همراهش بود. من هم مثل خیلی‌ها جلوی دوربین احساس ضعف و تردید می‌کردم و اون این رو فهمیده بود. اون می‌گفت میکروسکوپ یک اختراع بی‌نظیره. چون به ما این امکان رو می‌ده داخل بدنمون رو ببینیم، هرچی که درون ما زندگی می‌کنه، دنیای عظیم و نامرئی؛ و تلسکوپ به ما این امکان رو می‌ده تا جهان رو ببینیم. ما با دنیای درونمون و جهان بیرون مشکلی نداریم، اما با چیزی که در آیینه می‌بینیم، مشکل داریم.»

«این رو وقتی گفت که پشت دوربین بود؟»

راینا با اشاره سر تأیید کرد.

«عکسی که الان دارم ازت می‌گیرم، تصویر من از توست، برداشت من. تجربه‌ی من از تو. هیچ شخص دیگه‌ای نمی‌تونه درست با همین نگاه تو رو ببینه. این عکس بی‌نظیر خواهد شد. هیچ‌کس نمی‌تونه با این رقابت کنه و همیشه موندگار می‌شه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجواگر
نویسنده
مترجمسمیه اصغری ساراجوق
ناشر چاپیانتشارات کامک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات351
زبانفارسی
شابک978-622-98541-4-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نجواگر

بیتا محصل
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کتاب عجیبی بود، آخرش آدم هم حس گیجی داده، هم افسردگی هم دلسوزی، تقریبا هیچ اتفاق خاص و جالب توجهی نمی‌افته و شخصیت‌های خاصی وارد داستان نمیشوند، تقریبا تمامش تک گویی‌های یک زن معمولی و خجالتیه، ولی نویسنده قلمش جادوییه، من که حتی از دو دقیقه وقت خالی هم استفاده می‌کردم که کتاب رو بخونم. صد در صد ارزش خوندن داره
Maryam Hosseinabadi
۱۴۰۲/۹/۴
خیلی حوصله بر بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نجواگر

برای دریافت کتاب نجواگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.