معرفی و دانلود کتاب بعد

عکس جلد کتاب بعد
قیمت:
54000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بعد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بعد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بعد

فقط مرده‌ها هیچ رازی ندارند! استیون کینگ در کتاب بعد جنایتی مرموز و ترسناک را به تصویر می‌کشد که از شدت هیجان نفس‌تان را بند می‌آورد. این اثر جذاب که از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2021 به شمار می‌آید، داستان پسری به نام جیمی کانکلن است که توانایی‌هایی عجیب و غیرعادی دارد و همین موضوع او را وارد ماجراهایی هولناک و غیرقابل تصور می‌کند.

درباره‌ی کتاب بعد:

جیمی کانکلین، پسر یک مادر مجرد و تنهاست. مادر او مانند بقیه‌ی مادران می‌خواهد فرزندی معمولی داشته باشد. اما جیمی یک کودک معمولی نیست. او با یک توانایی غیرعادی متولد شده که مادرش همیشه به او توصیه می‌کند تا رازش را از دیگران مخفی نگه دارد. جیمی می‌تواند چیزهایی ببیند که دیگران نمی‌توانند ببینند و همینطور چیزهایی را یاد بگیرد که هیچکس دیگری نمی‌تواند. اما تبعات این ویژگی منحصر به فرد جیمی بالاتر از چیزی‌ست که او تصور می‌کند...

جدیدترین اثر استیون کینگ (Stephen King) یکی از بهترین و درخشان‌ترین آثارش نیز محسوب می‌شود؛ او به درستی، صراحت و محصور‌کنندگی همیشه است. طرح جنایتش را پر پیچ و تاب به تصویر کشیده تا جایی که بعضی از قسمت‌های کتاب نفس‌تان را بند می‌آورد. داستان درگیر کننده‌ی کتاب «بعد» (Later) شما را لحظه به لحظه به دنبال خود می‌کشاند و از آن دسته داستان‌های ترسناکی است که جنایت هم به خوبی در آن نقش دارد. کینگ این دو ژانر را با قلم استادانه‌اش به خوبی با هم تلفیق کرده و داستانی نفس‌گیر و به شدت پرهیجان را خلق کرده است.

دیالوگ‌های پخته، جهانی باورپذیر، هیجان رو به افزایش، شیطانی مقیم و... از جمله عواملی هستند که رمان ترسناک «بعد» را به اثری کامل و بی‌نقص تبدیل می‌کنند. داستانی جذاب درباره‌ی روبه‌رو شدن با شیاطین؛ هم شیاطینی که می‌شود دید و هم آن‌هایی که در تاریکی چنبره زده‌اند. «بعد» کتابی‌ست که در کارنامه‌ی پربار کینگ می‌درخشد و ردپایی از تمام کارهای قبلی او را با خودش دارد که طرفدارانش از خواندن آن قطعاً لذت خواهند برد. کتاب حاضر یکی از بهترین مثال‌هاست که نشان می‌دهد کینگ می‌تواند داستانی ساده و در عین‌حال حیرت‌انگیز بنویسد و گواهی قدرتمندی‌ست بر قصه‌گویی بی‌نظیر او.

کینگ علاوه بر اینکه داستانی ترسناک و پر از جزییات را روایت می‌کند، درامی احساسی را نیز به شما ارائه می‌دهد که از این جهت کتاب «بعد» را به اثری حیرت‌آور و نفس‌گیر تبدیل کرده است. داستان کتاب حاضر با معماها و پیچیدگی‌های جذابش همانند آثار پیشین کینگ به قدری هیجان و دلهره را همراه خود دارد که تاکنون پرفروش‌ترین کتاب سال نیویورک تایمز محسوب شده و در لیست کتاب‌های پرفروش سال 2021 نیز جای گرفته است.

افتخارات کتاب بعد:

- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های Paperback
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان‌های تورنتو استار کانادا

نکوداشت‌های کتاب بعد:

- برای خریدن این کتاب تردید نکنید. (HorrorDNA)

- کینگ و یکی از بهترین کتاب‌هایش. (Daily Mail)

- داستانی جدید برای مخاطبان مدرن. (ScreenRant)

- یک کتاب آسان‌خوان و سرگرم کننده. (Locus)

- همان کینگ قدیمی با داستانی پر پیچ و تاب. (Barnes & Noble feature)

- یکی از شایسته‌ترین کتاب‌های کینگ با ژانرهای مختلف. (The Reel Bits)

- کتابی برای طرفداران قدیمی کینگ... وحشتی هیجان‌انگیز. (ABC News)

- اصالت پیچیدگی‌های قلم کینگ کاملاً مشخص است... کتابی به شدت جذاب و ناب. (Woman’s World Magazine)

- یک کتاب سرگرم‌کننده و جذاب با داستا‌ن‌پردازی عالی. کینگ به حق یک افسانه‌ در ادبیات است. (AARP Magazine)

- این تریلر پر از جنایات و مکافات، لحظه به لحظه خواننده‌ها را دنبال خودش می‌کشاند. طرفداران کینگ خوشحال باشند. (Publishers Weekly)

- دنبال یک هیجان و جنایت بدیع هستید اما وقت ندارید؟ قبل از خواب کتاب کینگ را بخوانید. مطمئن باشید خواب از سر شما می‌پراند. (Kirkus)

- یک کتاب لذت‌بخش... از بهترین کتاب‌های کینگ... اگر مدتی است کتاب‌های کینگ را نخوانده‌اید، حتماً این کتاب جذاب را انتخاب کنید. (BookReporter)

- وقتی این کتاب را شروع می‌کنید، دیگر امکان ندارد بتوانید آن را زمین بگذارید. وحشت و کنش از همان ابتدا آغاز می‌شود. دوره‌ی کینگ بی‌انتهاست. (San Francisco Book Review)

استیون کینگ را بیشتر بشناسیم:

استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می‌شود، نویسنده رمان و داستان‌های کوتاه می‌باشد که در 21 سپتامبر 1947 در ایالات پورتلند در امریکا به دنیا آمد.

در رمان‌های استیون کینگ تقریبا تمامی زمینه‌های وحشت از جمله خون‌آشام‌ها، سگ‌های وحشی، قاتلان تشنه خون، ارواح و … را می‌توان یافت. وی جوایز ادبی بسیاری را در طول سال‌های فعالیتش دریافت نموده و به عنوان یکی از پرکارترین، پردرآمدترین و محبوب‌ترین نویسندگان حال حاضر امریکا شناخته می‌شود. وی در رابطه با اهتمامش نسبت به نویسندگی این موضوع را مطرح می‌نماید که روزانه زمان مشخص و نسبتا طولانی را به این کار اختصاص می‌دهد و به آن به عنوان یک شغل واقعی می‌نگرد.

به جرأت می‌توان گفت که تقریبا تمامی کتاب‌های استیون کینگ حداقل یک جایزه ادبی را از آن خود کرده‌اند و یا نامزد دریافت جایزه شده‌اند، در مجموع وی بیش از 60 عنوان جایزه ادبی تا کنون کسب کرده است. از کتاب‌های وی که در ایران نیز ترجمه و چاپ شده‌اند می‌توان به آتش افروز، آهنگ آخر دنیا، ابلیس، اتاق شماره چهار کالبد شکافی، احیا، از نوشتن، امیدهای جاودان بهاری، انتخاب سوم، انتخاب سه در جادویی، بلیز، بی خوابی، بیوک مرموز، تابستان تباهی، تفنگدار اشاره نمود.

کتاب بعد مناسب چه کسانی است؟

اگر از طرفداران آثار بی‌نظیر استیون کینگ و رمان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز هستید، خواندن این کتاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

در بخشی از کتاب بعد می‌خوانیم:

آن شبِ چهارشنبه، پلیس‌ها آخرین بمب ثامپر را پیدا و خنثی کردند. حدودهای هشت شب بود. من و مامان سریال مظنون را از تلویزیون می‌دیدیم که یکهو فیلم قطع شد و اخبار ویژه جای آن را گرفت. سگ‌های ردیاب چندین ساعت دنبال گشته و چیزی پیدا نکرده بودند. جوخه‌ی مهار بمب می‌خواستند آن‌ها را بیرون بکشند که یکی از سگ‌ها در راهروی جنوبی چیزی حس می‌کند. بارها آن راهرو را گشته بودند اما امکان نداشت بین قفسه‌ها بمبی پنهان شده باشد. یکی از پلیس‌ها خیلی اتفاقی سرش را بالا گرفته و متوجه شده یکی از آجر‌های سقف کمی شل شده است. بمب آن‌جا بود. بین سقف و پشت‌بام. بمب با طناب بلند نارنجی رنگی به یکی از تیرآهن‌های سقف بسته شده بود. شبیه بانجی جامپ بود.

سریولت همه‌ی توان و مهارتش را برای این آخری به کار برده بود. شانزده دینامیت و دو جین کلاهک انفجاری در آن سقف جایگذاری شده بود. دیگر ساعت زنگ‌دار در کار نبود. بمب‌ها به تایمری دیجیتالی که شبیه همان تایمرهای توی فیلم‌ها بود، اتصال داشت (یکی از پلیس‌ها بعد از خنثی شدن عکسی از آن گرفته و روز بعد می‌توانستیم آن را در صفحه‌ی اول نیویورک تایمز ببینیم. ) تایمر قرار بود ساعت 5 بعدازظهر روز جمعه منفجر بشود، زمانی که سوپرمارکت از همیشه شلوغ‌تر است. روز بعد از نیویورک وان (دوباره به کانال محبوب مامان برگشته بودیم. ) شنیدیم که یکی از افراد جوخه‌ی مهار بمب می‌گفت انفجار بمب‌ها باعث می‌شد کل سقف یک جا پایین بیاید. وقتی از او پرسیدند در صورت اتفاق افتادن انفجار چند نفر کشته می‌شدند، مرد فقط سرش را تکان داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بعد
نویسنده
مترجمزهرا چفلکی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات289
زبانفارسی
شابک978-622-233-155-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
54000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بعد

الهام کریمی
۱۴۰۲/۵/۱۸
من از شیفتگان استیون کینگ هستم تقریبا بیشتر کتابهاش رو دارم و کم کم در حال خوندن شونم، چون خیلی تکان دهنده گاه خیلی خیلی ترسناک گاه خیلی جنایی و خون آلود و درکنار همه این عناصر خیلی پرکشش، بی اغراق هر رمانی که ازش میخونم و تموم میشه در ذهنم باهاش صحبت میکنم و میگم کینگ! تو خود شیطانی! این همه نبوغ و خلاقیت از چی سرچشمه میگیره؟؟! و من عاشقتم استیون نابغه و یک مطلب دیگه اینکه هر کتابش با کتاب دیگه‌اش فرق داره، یکی علمی تخیلی، یکی ترسناک، یکی جنایی، یکی رازآلود حتی کتابهایی که در ژانر‌های دیگه نوشته هم در حد عالی هستندبعد از خوندن کتاب «بعد» تا مدتها شوکه بودمنویسنده‌های دیگه خیلی از استیون درس و ایده گرفتن اون استاده استادی که شیطان رو درس میده
رضا شهبازی
۱۴۰۰/۵/۲۱
من هم مثل دوستمون Rt Hp معنقدم اگه مثل من کتابی برای خوندن ندارید، خب بخونیدش وگرنه بگذارید ته ته ته لیست کتابها بمونه! خیلی ناامیدم کرد، انتظارم از این نویسنده خیلی بیشتر از اینها بود. انگار همه نویسنده‌های مورد علاقه‌ام تصمیم به ناامید کردنم دارند! اون از دن براون با کتاب دور از انتظارش یعنی یا سرچشمه خواستگاه، اینم از جناب کینگ با این کتاب ضد حالش. فکر کنم بهتره کتابخوانی رو کنار بگذارم تا هی پشت سر هم ناامید نشم.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
داستان منحصربه فردی بودبا اینکه خیلی ازاین نوع داستانها در ادبیات جهان وجود دارد... اما این داستان چیز دیگری بود!!! چون تا الان من داستانی درباره نورمرده نشنیده و نخوانده بودم البتهدرباره کسانی که میتوانند با عالم ارواح ارتباط داشته باشند خوانده‌ام ولی درباره موضوع این کتابنه...!! ! به هرحال از خواندن داستان لذت زیادی بردم... امیدوارم برای دیگران هم موجب همین حس شود...
مهسا شکرنژاد
۱۴۰۱/۱/۲۲
این دومین کتاب از کینگ هستش که مطالعه کردم و بسیار خوشحالم که نویسنده ژانر مورد علاقه مو پیدا کردم، درسته یه جاهایی دور از ذهن و تخیلی بود داستان، ولی به نظر من انقدر گیرایی داشت که اون بخش قابل اغماض بود، در کل بسیار لذت بردم از داستان، به طوریکه چند روزه تمامش کردم، و حتما کتابهای دیگه‌ی نویسنده رو مطالعه میکنم🥰
Mina Bashir
۱۴۰۱/۵/۸
اولین کتابیه که از این نویسنده می‌خونم. ازش خوشم اومد. داستانش جالبه و نسبتا برام تازگی داشت بقدری کشش داشت که در یک نصف روز تمامش کردم. ترسناک نیست نوشتار خوبی داره اسکلت داستان منو یاد کتاب بارتیمیوس انداخت. در کل خوندنش رو پیشنهاد می‌کنم
Rt Hp
۱۴۰۰/۵/۱۷
اگه مثل من حوصلتون سر رفته و چیز دیگه‌ای ندارید برای خوندن اینو بخونید اما اگه کتاب‌های دیگه‌ای دارید اینو بگذارید ته لیست مطالعتون از این نویسنده انتظار بیشتری داشتم
نیلوفر حاج سید جوادی
۱۴۰۱/۷/۲۱
قشنگ بود، پسری که می‌تونه روح‌ها را ببینه، صداشون رو بشنوه، هر سوالی بپرسه اونها باید درست جواب بدن، پس کلید حل بسیاری از معماها میشه، وهمینطور دردسر برای پسر داستان ما
nell rs
۱۴۰۱/۶/۱۲
اگه حوصلتون سر رفت بخونید به نظرم استیفن کینگ وقایعی که همه شنیدیم و دیدیم رو شاخ و برگ میده و تبدیل به کتاب میکنه در کل خوب بود
Fateme Edrissi
۱۴۰۰/۵/۲۶
ترجمه قوی دارد
ترسناک نیست بیشتر تخیلی
اما از غافلگیری هاش خوشم آمد
ممنون از کتابراه
ز س سیدی
۱۴۰۰/۷/۳
اصلا شبیه کتاب‌های قبلیش نیست یک هیجان مصنوعی و دلسرد کننده با شخصیت پردازی ضعیف
Davud Nuri
۱۴۰۰/۶/۱۶
با سلام قدرت تخیلی که در این رمان بود فوق العاده بود واقعا کینگ یک نویسنده بی نظیره
ثمین ابر
۱۴۰۰/۵/۲۵
نه ترسناک بود و نه هیجان انگیز که نفس رو بند بیاره، خیلی معمولی و تا حدودی تخیلی، من خیلی نپسندیدم
صدیقه نصراللهی
۱۴۰۰/۵/۲۲
ارزش خواندن دارد البته نه خیلی. برعکس اینکه ژانر آن معمایی پلیسی معرفی شده، بیشتر تخیلی است
روناک نظرى
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب عالى بود شاید به قدرت کارهاى قبلى استیون کینگ نبود ولى خوندنش لذت بخش بود
مهناز ابراهیم زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
تنها چیزی که خوشم اومد رابطه پسر و مادر بود که خیلی عالی توصیف شده بود
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب بعد

برای دریافت کتاب بعد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.