معرفی و دانلود کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

عکس جلد کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید نوشته‌ی میچ آلبوم به چند ساعت پایانی زندگی زنی به نام «آنی»، مرگ و زندگی پس از مرگ او با لحن و ساختاری شاد و عاطفی می‌پردازد. در این اثر شما با بهشت و آخرت از جنس دیگری آشنا می‌شوید.

میچ آلبوم در کتاب «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید» (The Next Person You Meet in Heaven) سرگذشت زنی به نام آنی را از پایان به آغاز روایت می‌کند و در بخش نخست داستان مانند ساعت‌شماری نحوه‌ی مرگ آنی را برای شما شرح می‌دهد. این بخش فرصتی است تا با زندگی و شخصیت این فرد بیشتر آشنا شوید. طرفداران میچ آلبوم (Mitch Albom) به هنگام مطالعه از این کتاب لذت بسیاری خواهند برد چرا که در این اثر هم نویسنده تلاش می‌کند بهشت و زندگی پس از مرگ را به دور از کلیشه‌ها و پیش‌فرض‌های رایج به نمایش بگذارد. دیدارهایی که آنی پس از مرگ دارد، متفاوت و جذاب است و شما را شگفت‌زده می‌کند. کتاب «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید» از نظر ساختار و مضمون با «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» از همین نویسنده شباهت زیادی دارد و به نوعی دنباله‌ی آن محسوب می‌شود. اما آنی کیست؟ آنی همان دختری است که ادی شخصیت اصلی رمان «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» برای نجاتش مرگ را به جان می‌خرد. برای درک بهتر فضای داستان شاید بهتر باشد در ادامه نگاهی به وقایع این کتاب هم بیندازیم.

ماجرای کتاب «پنج نفری که در بهش ملاقات می‌کنید» چه بود؟

شخصیت اصلی داستانی پیرمردی به نام ادی است که در هشتاد و سومین سالگرد تولدش هنگامی که تلاش می‌کند جان دختر بچه‌ای را نجات دهد، کشته می‌شود. پس از این حادثه، پنج فرد مهم و تأثیرگذار در پنج مرحله از زندگی خود را ملاقات می‌کند که هر ملاقات باعث تعجب و شگفتی او می‌شود. همین دیدارها منجر می‌شود تا او بتواند از زاویه‌ی دیگری به زندگی خود نگاه کند و در آن معنای جدیدی بیابد.

نظر شخصی میچ آلبوم در خصوص کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید:

هرکس در زندگی ایده‌ای درباره‌ی بهشت دارد، همان‌طور که درباره‌ی مذهب و باید به همه‌ی آن‌ها احترام گذاشته شود. ایده‌ای که در این کتاب تقدیم می‌شود تنها یک حدس یا به نوعی یک آرزوست، به خصوص برای مردمی که خود را روی زمین بی‌فایده و به درد نخور می‌دانند اما سرانجام درمی‌یابند که تا چه اندازه عزیز و تأثیرگذار بوده‌اند.

داستان پیشِ ‌رو درباره‌ی ماجراهای احتمالی و حیرت‌انگیز پس از مرگ است که می‌دانم همه‌ی ما به آن فکر می‌کنیم. سؤالاتی از قبیل پس از ما چه ‌خواهد شد؟ حضور در دنیای دیگر به چه صورت خواهد بود؟ و هزاران سؤال دیگر که هر از گاهی ذهن ما را مشغول می‌سازد و البته که پاسخ بعضی از آن‌ها در کتاب‌های مذهبی پیدا می‌شوند و همان‌طور که گفته شد، داستانی که می‌خوانید یک آرزو و خیال است که شاید آرزوی خیلی از ما باشد.

میچ آلبوم کیست؟

این نویسنده متولد 1958 میلادی در ایالات متحده آمریکا است و بیشترین ژانری که فعالیت می‌کند ادبیات داستانی جوانان محسوب می‌شود. آثار او بیش از 35 میلون نسخه فروش داشته است. فعالیت نویسندگی وی در سال 1995 و با دیدار موری شوارتز آغاز شد. موری استاد سابق میچ آلبوم بود و این دیدارها منجر به خلق کتاب «سه شنبه‌­ها با موری» شد.

از میان دیگر آثار این نویسنده می‌توان به مواردی مانند «برای یک روز بیشتر»، «کمی ایمان داشته باش»، «زمان‌دار» و... اشاره کرد.

چند نقد مثبت درخصوص کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید:

- گزنده و زیبا، سرشار و پیچ و خم های غیرمنتظره. (Barnes & Noble)
- طرفداران کتاب اول، در این کتاب چیزهای زیادی برای قدردانی خواهند داشت. (Publishers Weekly)
- ادامه‌ای مسحور کننده بر شماره ی یک فهرست پرفروش‌ها، کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می کنید». (Amazon)

در بخشی از کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید می‌خوانیم:

واقعاً این مرد دل آنی رو بُرده؟

چهارده ساعت قبل از مرگ، آنی برای ازدواجش قسم یاد کرد. او و پائولو زیر سقف آسمان و کنار دریاچه‌ای به رنگ ارغوانی ایستادند. آن‌ها دوران نوجوانی را با هم نگذرانده و به‌تازگی دوباره به هم رسیده بودند. سال‌های بین زمانِ نوجوانی تا جوانی برای آنی سال‌های سختی بود. شرایط بسیار بدی را تاب آورده و رنج بسیاری را متحمل شده بود. تصمیم داشت دیگر هرگز عاشق نشود و ازدواج نکند.

اما آن‌ها این‌جا بودند، آنی و پائولو. مقابل کشیش سرشان را پایین آوردند و دست‌های یکدیگر را گرفتند. آنی لباس سفید و پائولو کت و شلوار مشکی رسمی پوشیده بود. صورت هردوشان از ساعت‌ها ماندن زیر آفتاب برنزه شده بود. آنی وقتی سرش را برگرداند تا همسر آینده‌اش را ببیند، از تابشِ خورشید داغی که درست بالای سرش بود پلک زد و فکر کرد که چقدر او را دوست دارد.

بعد متوجه‌ خنده‌ی پائولو شد، خنده‌ای به پهنای افق. هنگامی که پائولو حلقه‌ را با زحمت داخل انگشتان آنی می‌کرد، خنده‌ای عصبی کرد و وقتی آنی دستش را بالا گرفت تا حلقه را به مهمانان نشان دهد، همه فریاد شادیِ تبریک تبریک سر دادند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید
نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید
پایان
اشتباه آنی
سفر
اشتباه آنی
ورود
اشتباه آنی
اولین نفری که آنی در بهشت ملاقات می‌کند
یکشنبه ساعت 10:30 صبح
درس اول
اشتباه آنی
اشتباه آنی
جهان آخرتِ بعدی
دومین نفری که آنی در بهشت ملاقات می‌کند
اشتباه آنی
درس دوم
یکشنبه ساعت 11:40 صبح
جهان آخرت بعدی
اشتباه آنی
سومین نفری که آنی در بهشت ملاقات می‌کند
اشتباه آنی
درس سوم
اشتباه آنی
یکشنبه ساعت 2:14 بعدازظهر
جهان آخرت بعدی
اشتباه آنی
چهارمین نفری که آنی در بهشت ملاقات می‌کند
اشتباه آنی
درس چهارم
یکشنبه ساعت 3:07 بعدازظهر
آخرین جهان آخرت
پنجمین نفری که آنی در بهشت ملاقات می‌کند.
درس پنجم
بخش پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید
نویسنده
مترجمالهه شمس نژاد
ناشر چاپیانتشارات مروارید
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-964-191-616-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

نیما تندتر
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
رمان فوق العاده زیبا و احساسی بود. حس میکردم خودمو جای آنی. انگار واقعی و همه چیز جلو خودم اتفاق افتاده. نویسنده عالی بیان کرده. perfect
کوروش یاراحمدی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
مرد عجیب داستان رو دوست داشتم تو زندگیم داشتم
Mahsa Abaei
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ای کاش میشد با میچ آلبوم رودررو حرف زد انقدر که مرد عجیبیه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

برای دریافت کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.