معرفی و دانلود کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها

عکس جلد کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها

کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها با استفاده از روش پرسش و پاسخ به ساده‌ترین شکل ممکن اطلاعاتی نسبتا کامل را از تفاوت‌های میان انواع مختلف این حیوانات در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

درباره کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها:

یکی از ساده‌ترین و ملموس‌ترین شیوه‌ها برای آموزش مفاهیم علمی به کودکان استفاده از روش پرسش و پاسخ به شمار می‌رود که در این کتاب برای انتقال اطلاعات درباره پستاندران آبزی و انواع نهنگ‌ها و دلفین‌ها از آن بهره گرفته شده است.

کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها (Whales And Dolphins) علاوه بر اینکه متن ساده و روانی دارد، با تصاویری جذاب و واقعی همراه شده است تا به کوچکترین کنجکاوی‌های کودکان درباره این گونه‌ی جانوری شگفت انگیز پاسخ بدهد. همچنین در جای جای آن تعدادی تمرین کوتاه و کاربردی قرار گرفته است تا آنچه را که کودکان از خواندن این کتاب یادگرفته‌اند محک بزند.

کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به مطالب علمی علاقه دارند، آموزنده و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها می‌خوانیم:

بچه نهنگ چه اندازه است؟

خیلی بزرگ! یک نهنگ خاکستری تازه متولد شده، به نام گوساله، حدود 5 متر طول و نیم تن وزن دارد. قبل از تولد به مدت 13 ماه در داخل بدن مادرش رشد می‌کند. گوساله نهنگ آبی بزرگترین بچه حیوان است در هنگام تولد 7 متر طول و 3 متر وزن دارد.

آیا نهنگ‌ها و دلفین‌ها شیر می‌خوردند؟

بله، نهنگ‌ها و دلفین‌ها همانند پستانداران دیگر شیر می‌خورند. بیشتر نهنگ‌ها به مدت یک سال از شیر مادرشان تغذیه می‌کنند. این شیر مقوی و پر از فایده است. گوساله نهنگ‌ها روزانه 350 لیتر شیر می‌خورند این مقدار شیر برای پرکردن 4 وان حمام کافی است.

دلفین زیلا!
در واقع نهنگ‌های قاتل نهنگ نیستند، بلکه بزرگترین عضو خانواده دلفین‌ها هستند. نرها تا 9 متر رشد می‌کنند و 10 تن وزن دارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها
مترجممهدی رمضانی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-7288-42-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها

برای دریافت کتاب نهنگ‌ها و دلفین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.