معرفی و دانلود کتاب نوشیدنی سال 1954

عکس جلد کتاب نوشیدنی سال 1954
قیمت:
۴۸,۷۵۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نوشیدنی سال 1954 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نوشیدنی سال 1954 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نوشیدنی سال 1954

کتاب نوشیدنی سال 1954 به قلم آنتوان لورن، داستان جذاب سفر در زمان چهار نفر را به تصویر می‌کشد که با نوشیدن یک نوشیدنی خاص به پاریس دهه‌ی 50 سفر می‌کنند.

درباره‌ی کتاب نوشیدنی سال 1954:

سال 2017 است و هوبرت لارنودی برخی از همسایه‌ها خود را دعوت می‌کند تا از شراب بوژوله که متعلق به سال 1954 است، بنوشند اما هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌دانند که این شراب کهنه چه ویژگی خاصی دارد! بعد از نوشیدن شراب هوبرت و سه نفر دیگر در پاریس سال 1954 از خواب بیدار می‌شوند.

این چهار نفر که از این رخداد عجیب شگفت‌زده هستند ابتدا از سفر در زمان و حضور در پایتخت فرانسه در آن دوره‌ی نمادین لذت می‌برند اما آن‌ها باید در مورد چگونگی بازگشت‌شان به زندگی خود در سال 2017 نیز اقدامی بکنند...

نکوداشت‌های کتاب نوشیدنی سال 1954:

- داستانی مبتکرانه و ادراکی. (ماکس ایسترمن، شبکه ادبیات اروپا)
- یکی از کتاب‌های مورد علاقه من... داستان بسیار جذاب است و کششی بی‌انتها دارد. (Sissi Reads)
- یک لذت کامل... گرم، شوخ و بسیار سرگرم کننده. (Linda's Book Bag)
- همیشه کسی می‌تواند بیاید و دنیای ما را بسیار عالی‌تر از قبل کند. یکی از آن‌ها آنتوان لورین است، زیرا کتاب او واقعاً خواندنی‌، گرم و لذت‌بخش است. (The Book Bag)

کتاب نوشیدنی سال 1954 مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های تخیلی و سفر در زمان از خواندن رمان نوشیدنی سال 1954 (Vintage 1954) لذت خواهند برد.

آنتوان لورن را بیشتر بشناسیم:

او متولد سال 1972 نویسنده، فیلمنامه‌نویس، روزنامه‌نگار و کارگردان فرانسوی است. آنتوان لورن (Antoine Laurain) پس از تحصیل در رشته‌ی سینما، کار خود را با کارگردانی فیلم کوتاه و نوشتن فیلمنامه آغاز کرد. اشتیاق او به هنر باعث شد تا با یک دلال عتیقه در پاریس همکاری کند. این تجربه الهام‌بخش سبب نوشتن اولین رمان او به نام "پرتره" شد که جایزه Drouot را نیز برایش به ارمغان آورد.

رمان «کلاه رئیس جمهور» اثر دیگری از آنتوان لورن است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در سال 2012 منتشر شد و مورد تحسین منتقدان، خوانندگان و کتابفروشان قرار گرفت و جایزه Landerneau Découvertes و Relay des Voyageurs نیز به آن اهدا شد. این رمان به سرعت در بین 5 کتاب پرفروش کیندل قرار گرفت و تلویزیون فرانسه نیز از این کتاب اقتباس کرده است.

آثار لورین به 14 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و فروش کتاب‌های او در تمامی قالب‌ها به زبان انگلیسی از 155000 نسخه نیز فراتر رفته است. پرتره، سیگار کشیدن، کلاه رئیس جمهور و... از دیگر کتاب‌های او هستند.

در بخشی از کتاب نوشیدنی سال 1954 می‌خوانیم:

هوبرت داشت مات‌ومبهوت گوش می‌داد؛ به اینکه چطور لئونارد از راز آناتول پرده برداشته. وقتی لئونارد کوچیک‌تر بود، پنجرۀ اتاق‌خوابش به حیاط مشرف بود. اون موقع‌ها لئونارد بیشتر اوقات با بی‌خوابی دست‌وپنجه نرم می‌کرد؛ مشکلی که کماکان تو پنجاه‌وچندسالگی اذیتش می‌کنه. تعریف می‌کرد وقتی خوابش نمی‌برد تو تاریکی شب به صدای زنگ ساعتِ شومینه گوش می‌داد و ساعتا رو می‌شمرد. می‌شِست کتاب می‌خوند یا از پنجره بیرون رو نگاه می‌کرد، ستاره‌ها رو تماشا می‌کرد، به حیاط خونه نگاه می‌کرد. بعضی شب‌ها که همه خواب بودن چند مرتبه تو ساعت‌های مختلف، از پنجرۀ انبار پدربزرگش یه نوری می‌دید، ولی نمی‌دونست چیه. دور از انظار می‌شِست قصه‌های جناییِ مصورِ مجلۀ لیستراسیون رو می‌خوند. داستان‌هایی که باعث می‌شد سازمان‌های مخفی، آیین شیطان‌پرستی، افراد شرور و حتی ارواحِ غل‌وزنجیردار رو تصور کنه.

یه شب با اضطراب تصمیم گرفت بره پایین تو حیاط ببینه پشت اون پنجره چه خبره. رو پیژامه‌ش لباس پوشید و خیلی آروم و بی‌سروصدا از خونه‌ش زد بیرون. از پله‌های اصلی رفت پایین سمت حیاط و یواشکی خودش رو رسوند به اون پنجره‌ای که نور ازش می‌تابید. یه نقشه کشیده بود که اگه سرایدار دیدش نقشه رو عملی کنه؛ اینکه اگه سرایدار اومد چشماش رو ببنده و دستاش رو جلو بگیره و وانمود کنه که داره تو خواب راه می‌ره. فکر کرد یه پسر یازده‌ساله واقعاً چطور می‌تونه یه همچین نقشۀ شاهکار و موذیانه‌ای بکشه؛ استعدای که سال‌به‌سال رشد می‌کرد. داشت یواشکی داخل پنجره رو نگاه می‌کرد. از اینکه انبار خالی بود ناامید شده بود؛ اما طولی نکشید که آناتول پیر از راه‌پلۀ تاریک زیرزمین پیداش شد. پله‌هایی که به عمق زمین منتهی می‌شدن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نوشیدنی سال 1954
نویسنده
مترجمشاهین نادری
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-247-663-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نوشیدنی سال 1954

kimia noori
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب متوسطی بود و من تا اخرش نتونستم بخونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نوشیدنی سال 1954

برای دریافت کتاب نوشیدنی سال 1954 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.