معرفی و دانلود کتاب نکات طلایی برند و برندینگ

عکس جلد کتاب نکات طلایی برند و برندینگ
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نکات طلایی برند و برندینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نکات طلایی برند و برندینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نکات طلایی برند و برندینگ

کتاب نکات طلایی برند و برندینگ اثری تألیفی به اهتمام دکتر محمود سمیعی‌نصر است که ارکان اصلی برندینگ را مورد واکاوی قرار داده و به اهمیت آن به‌عنوان حلقه‌ی مفقوده‌ی اقتصاد ایران می‌پردازد. شکوفایی اقتصادی و موفقیت در بازارهای بین‌المللی، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی مناسب است که در قالب نکات کلیدی ایجاد برند در بازارهای داخلی و خارجی به خواننده معرفی شده است.

درباره‌ی کتاب نکات طلایی برند و برندینگ

عدم رشد صنایع در عرصه‌ی تجارت داخلی و بین‌المللی عوامل گوناگونی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، نبود توجه کافی دست‌اندرکاران حوزه‌ی کسب‌وکار به مقوله‌ی برندینگ است. دکتر محمود سمیعی‌نصر حاصل تجربیات خود در همکاری با برندهای جهانی و داخلی و همچنین نویسندگان برجسته در حوزه‌ی مدیریت برند را در کتاب نکات طلایی برند و برندینگ گردآوری کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. بیشتر نکاتی که در کتاب حاضر ذکر شده‌اند، مربوط به هفت کتاب قبلی سمیعی‌‌نصر در همین حوزه هستند که شامل این کتب می‌شوند: «برند ملی»، «اصول مدیریت برند»، «راه‌اندازی برند»، «هفت رویکرد برند»، «قول برند»، «راز موفقیت برندهای برتر جهانی» و «ارزش ویژه‌ی برند».

در کتاب نکات طلایی برند و برندینگ، سه حلقه‌ی اصلی برای رشد اقتصادی و تبدیل شدن محصولات ایرانی به برند‌های جهانی معرفی شده که شامل برند محصول، برند ملی و برند سازمانی می‌شود. نویسنده بر این باور است که اگر یکی از این حلقه‌ها ساختاری ضعیف داشته باشد، دو حلقه‌ی دیگر هرقدر هم که قوی باشند، به خاطر ضعف حلقه‌ی سوم دچار فروپاشی شده و نتیجه‌ی موردانتظار حاصل نخواهد شد. این کتاب در پنج فصل نگاشته شده و محمود سمیعی‌نصر در فصل اول به معرفی فرآیند برندسازی پرداخته است. آگاهی از برند اولین مرحله از شناخت یک نام تجاری است که برای بار اول به بازار معرفی می‌شود. سپس مراحل دیگری همچون تداعی، تجربه، روح و تصویر برند رخ می‌دهند که نویسنده به‌صورت جداگانه هر کدام از آن‌ها را توضیح داده است. در دنیای کنونی که فضای مجازی تبدیل به عضو لاینفک هر تجارتی شده، تبلیغات و بازاریابی از این طریق نیز اهمیت به‌سزایی پیدا کرده و خواننده با مسائل مربوط به این مقوله و اهمیت آن در برندینگ، آشنا می‌شود. یادآوری و به خاطر سپردن یک برند از جانب مصرف‌کننده و نظرات مشتریان، نکات بسیار مهمی هستند که در کتاب حاضر به آن‌ها پرداخته شده است. فصل دوم شامل صدوبیست‌ویک نکته‌ی طلایی برندینگ است و همان‌گونه که پیداست، نکات مهم و تأثیرگذار در این مقوله مورد اشاره قرار گرفته‌اند. سومین فصل به نکته‌های مصور برند و اهمیت تصویرسازی و تداعی یک برند در ذهن مشتریان می‌پردازد. چهارمین فصل از کتاب به جملات کلیدی برند و تبلیغات از زبان کارآفرینان برجسته و صاحب‌نظران این مقوله اختصاص یافته و سخنان مهم ایشان را به صورت خلاصه‌ای مفید در دسترس خواننده قرار می‌دهد.

رشد اقتصادی صنایع داخلی هنگامی تضمین می‌شود که بتوانند بازارهای جهانی را نیز به تسخیر خود درآورند. از آنجا که در حال حاضر زبان انگلیسی مهم‌ترین زبان بین‌المللی دنیا در تمام عرصه‌ها به‌شمار می‌آید، بسیاری از صنایع داخلی تمایل دارند برند خود را به این زبان و برای مخاطبانی در سرتاسر جهان معرفی کنند. آخرین فصل از کتاب حاضر به منظور پوشش دادن نکات مهم در رسیدن به این هدف، به صدوبیست‌وپنج نکته‌ی مهم در خصوص ساخت یک برند قدرتمند به انگلیسی می‌پردازد و خواننده را با اصول برندینگ در سطح بین‌الملل آشنا می‌سازد. کتاب نکات طلایی برند و برندینگ توسط انتشارات وانیا به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان به کتابخوانی قرار گرفته است.

کتاب نکات طلایی برند و برندینگ برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب نکات طلایی برند و برندینگ به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری را تازه دارند و همچنین دست‌اندرکاران حوزه‌ی مارکتینگ توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب نکات طلایی برند و برندینگ می‌خوانیم

تا وقتی نیاز مشتریانتان را شناسایی نکنید، تلاش‌هایتان آب در هاون کوبیدن است. شما نمی‌توانید بدون ارتباط با مشتریانتان نیازش را شناسایی و برطرف کنید. این را بدانید که همیشه مشتریان با اعلام نیازها و خواسته‌هایشان چیزی برای سورپرایز کردنتان دارند. برای همین توصیه اکید می‌شود، اعضای تیم بازاریابی شرکت‌ها، اگر به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط نیستند، با واحد فروش و پشتیبانی تعامل و جلسات متعددی داشته باشند. حتی بسیاری از نیروهای بازاریابی برای لمس مشتریانشان از نزدیک، برخی از روزها به واحد فروش و پشتیبانی می‌روند و با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. نیاز و خواسته مشتری‌ها را بشناسید و با در نظر گرفتن اولویت هرکدام، برطرفشان کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ویراستار
فصل اول: مقدمه و فرایند مدل برندسازی
فصل دوم: صد‌و‌بیست‌ویک نکته طلائی برندینگ
فصل سوم: نکته‌های مصور برند
فصل چهارم: جملات کلیدی برند و تبلیغات از کارآفرینان و صاحب‌نظران
فصل پنجم: 125 نکته مهم در خصوص ساخت یک برند قدرتمند به انگلیسی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نکات طلایی برند و برندینگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات وانیا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات162
زبانفارسی
شابک978-622-7782-65-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نکات طلایی برند و برندینگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نکات طلایی برند و برندینگ

برای دریافت کتاب نکات طلایی برند و برندینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.