معرفی و دانلود کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها: بیماری‌های پریکارد، تومورها و ترومای قلب

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها: بیماری‌های پریکارد، تومورها و ترومای قلب

کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها، به مهم‌ترین و رایج‌ترین بیماری‌های قلبی می‌پردازد و علائم و نشانه‌های هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهد. این منبع کوتاه و تخصصی، به علل مختلف وقوع این بیماری‌ها اشاره می‌کند، نحوه‌ی معاینه، ارزیابی و بررسی آن‌ها را توضیح می‌دهد و از مؤثرترین شیوه‌های درمان آن‌ها می‌گوید.

درباره‌ی کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها

بیماری‌های قلبی و عروقی از رایج‌ترین و مرگبارترین بیماری‌های انسانی به‌حساب می‌آیند. تحقیقات نشان داده که تقریباً در تمام کشورهای دنیا، بیماری‌های قلبی از اصلی‌ترین علل مرگ هستند. این نرخ حتی در میان جوانان هم بسیار بالاست، در حدی که برآورد شده در ایران دلیل مرگ حدود 40 درصد از افراد کم سن و جوان به خاطر همین اختلالات است. این بیماری‌ها می‌توانند ریشه‌های ژنتیکی داشته باشند یا از سبک زندگی ریشه بگیرند. البته بخشی از آن‌ها نیز همچنان منابعی نامشخص یا غیرقطعی دارند. به همین خاطر، قلب و عروق از رشته‌های تخصصی بسیار مهم و حساس پزشکی به‌حساب می‌آید. در کتاب جامع اصول طب داخلی هاریسون نیز چند فصل به بیماری‌های این قسمت اختصاص پیدا کرده و مفصلاً درباره‌شان بحث شده است. کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها تألیف جوزف لوسکالزو، آنتونی فاوچی، دنیس کاسپر، دن لونگو، لری جیمسون و استفان هاوزر، مربوط به همین بخش از کتاب هاریسون است و آن را تشریح می‌کند. این منبع از چند بیماری مهم قلبی نام می‌برد و علائم و نشانه‌های اصلی آن را توضیح می‌دهد.

کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها در سه فصل گردآوری شده است: فصل اول به کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها یا همان بیماری ماهیچه‌ی قلب و التهاب آن اختصاص‌یافته و در مورد علل ژنتیکی آن‌ها و شیوه‌های بررسی و ارزیابی‌شان صحبت می‌کند. جوزف لوسکالزو، آنتونی فاوچی، دنیس کاسپر، دن لونگو، لری جیمسون و استفان هاوزر در فصل بعد به اختلالات اصلی پریکارد پرداخته‌اند، انواع آن را توضیح داده‌اند و راه‌های درمانی آن را مرور کرده‌اند. فصل نهایی این جزوه تومورهای قلبی را موضوع بحث قرار داده و نحوه‌ی درمان انواع سرطان‌ها متاستاتیک به قلب و سرطان قلبی که به دیگر ارگان‌ها متاستاز کرده را تشریح کرده است.

کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها را انتشارات تیمورزاده با ترجمه‌ی مهدی موسوی و سلماز کلهر به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون

مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون (Harrison's Principles of Internal Medicine) یکی از مهم‌ترین و جامع‌ترین منابع رشته‌ی پزشکی است که از دهه‌ی 1950 تاکنون به شکل مستمر بازبینی، ویراستاری و چاپ می‌شود. در این کتاب‌ها به انواع بیماری‌های داخلی، از قلب و عروق تا بیماری‌های عفونی پرداخته شده و هر یک به شکل تخصصی موردبحث قرار گرفته‌اند. از این سری تابه‌حال 22 ویرایش ارائه شده است.

کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به متخصصان قلب و دانشجویان رشته‌ی پزشکی توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 278: کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها
فصل 288: بیماری‌های پریکارد
فصل 289: تومورها و ترومای قلب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها: بیماری‌های پریکارد، تومورها و ترومای قلب
نویسنده، ، ، ، ،
مترجممهدی موسوی، سلماز کلهر
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات59
زبانفارسی
شابک978-600-238-470-6
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها

برای دریافت کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم): کاردیومیوپاتی‌ها و میوکاردیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.