معرفی و دانلود کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش

عکس جلد کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش

کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش نوشته‌ی باربارا دورابتیز، ماجرای جالب و بامزه‌ی یک بچه اسب آبی را به تصویر می‌کشد که در مسیر رفتن به نانوایی به سکسکه می‌افتد و کارهای مختلفی برای قطع شدن آن انجام می‌دهد.

موضوع کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش چیست؟

هانا اسب آبی شاد و خندانی بود که مانند همه‌ در آخر روز گرسنه بود. هیچ چیز به اندازه‌ی کیک‌های نرم و تازه‌ی زغال اخته او را خوشحال نمی‌کرد. او تصمیم گرفت تا نانوایی هامر هاگ برود و کیک بخورد. مسیر نانوایی یک تپه‌ی بلند و سبزی بود که هانا به شوق کیک با عجله از آن بالا رفت. اما همین که به مغازه رسید، شروع کرد به سکسکه؛ هانا که از سکسکه‌اش کلافه شده بود روش‌های گوناگونی را برای بند آمدت آن امتحان کرد ... .

درباره‌ی مجموعه قصه‌های مدرسه آلفا بتی:

کتاب‌های این مجموعه دربرگیرنده‌ی داستان‌هایی نشاط انگیز، انگیزه‌بخش و امیدوار کننده برای کودک آگاه، کنجکاو و ماجراجوی امروز است. این داستان‌ها، تخیلی و غیر واقعی نیستند بلکه واقعی، نوآورانه و مورد پسند کودکان هستند. در مدرسه آلفا بتی، بیست وشش دانش‌آموز دبستانی هستند که در هر داستان ماجرای جالب خود را دارند؛ رویدادهای ساده و روزمره‌ای که دور از ذهن کودک نیست. شخصیت‌های این داستان‌ها، حیواناتی هستند که هرکدام نمایانگر یک ویژگی رفتاری کودکانه‌اند. کودکان شاد، غمگین، خوش اخلاق، بداخلاق، مهربان، کم صبر، پرخاشگر، درون‌گرا و برون‌گرا همه در داستان‌ها نقش دارند. آن‌ها اشتباه می‌کنند و خودشان آن را درست می‌کنند. ارتباط میان روح پاک، ساده و بی‌آلایش کودکان با اتفاق‌ها و ماجراهای داستان بسیار گیرا و آموزنده است.

سه برخورد و برهم کنش رفتاری بین پدر و مادر با فرزند، فرزند با مادر و پدر و نیز معلم با شاگرد در این داستان‌ها به چشم می‌خورد. پیام داستان‌ها به مادر و پدر آگاه و دانای امروز که این کتاب‌ها را در اختیار فرزندان خود می‌گذارند، این است که همه کودکان اشتباهات جبران‌پذیر دارند که نیازمند شکیبایی، بزرگ‌منشی و بخشندگی و راهنمایی‌های بی‌منت و دلسوزانه بزرگترها است. برای کودکان نیز پیام‌آور برابری و دوستی، بخشندگی، مهربانی، زیبابینی و فرهنگ همکاری است. در پایان، پیامد خواندن داستان‌های این مجموعه کمک به رشد اندیشه، پذیرش استقلال کودک، بهبود اعتماد به نفس، درک احساس و اندیشه کودک، دوری از واکنش‌های سرزنش آمیز و پر و بال دادن به رویاهای کودکان است. همچنین، برای استعدادیابی و توجه به توانایی‌های کودک، رهنمودهای سودمندی دارد.

کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش مناسب چه کسانی است؟

این داستان‌ سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی همراه با تصاویری جذاب برای کودکان دبستانی مناسب است و در پایان کتاب نیز اطلاعاتی در مورد اسب‌های آبی به کودکان ارائه می‌دهد و آن‌ها را با این حیوانات بیشتر آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش می‌خوانیم:

هانا گفت: «سلام هامر، یکم کیک زغال... هیپ... هیپ... هیپ... هیپ!» او بدجور به سکسکه افتاد! بعد با ناراحتی گفت: «وای، نههههههه! سکسکه م گرفت! هیپ... هیپ... هیپ... ! وقتی سکسکه میکنم نمیتونم چیزی بخورمممم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش
نویسنده
مترجمشهرزاد امینیان
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6879-84-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش

r ghasemnejad
۱۴۰۰/۱/۶
من واسه داداشم این کتاب‌ها رو میخونم و خیلی خوشش میاد عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش

برای دریافت کتاب هانا اسب آبی و سکسکه وحشتناکش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.