معرفی و دانلود کتاب هانسل و گرتل

عکس جلد کتاب هانسل و گرتل
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هانسل و گرتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هانسل و گرتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هانسل و گرتل

اگر به دنبال آن هستید تا به اعماق جنگل رفته و اتفاقات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید، کتاب هانسل و گرتل را از دست ندهید. می می ساموئل در این قصه ماجرای خواهر و برادری را به تصویر می‌کشد که در جنگل گم شده و با اتفاقات وحشتناکی مواجه می‌شوند.

درباره کتاب هانسل و گرتل:

این حکایت جذاب یکی از افسانه‌های مشهور در سراسر دنیا محسوب می‌شود که تاکنون انیمیشن‌ها و آثار سینمایی گوناگونی از آن ساخته شده است. اما اکنون می می ساموئل (Mimi Samuel) سعی دارد تا با بازنویسی قصه هانسل و گرتل (Hansel and Gretel) کودکان نسل امروز را در دل داستانی مهیج و خیال‌انگیز بکشاند.

ماجرای این داستان از جایی آغاز می‌شود که هیزم‌شکنی فقیر با دو فرزند به نام‌های هانسل و گرتل و نامادریشان در یک دهکده‌ی کوچک زندگی می‌کند. خانواده‌ او به شدت تهیدست هستند و همیشه غذای کمی برای خوردن دارند، به طوری که گاهی اوقات ممکن است حتی چند روز گرسنه بمانند. تا اینکه یک روز زن هیزم‌شکن که خیلی بی‌رحم است از نگرانی همسرش برای وضع غمناک زندگی‌شان سواستفاده کرده و به بهانه‌ی فقر و ناتوانی مالی، هانسل و گرتل (Hansel and Gretel) را در جنگل رها می‌کند.

این اتفاق باعث می‌شود تا هانسل و گرتل ساعت‌ها در جنگل گم شده و گرسنه بمانند، اما نهایتاً درست در زمانی که امید خود را از دست می‌دهند در اعماق جنگل خانه‌ای از جنس آبنبات و شکلات پیدا می‌کنند. غافل از این که صاحب این خانه جادوگری پیر و بدجنس است...

کتاب هانسل و گرتل مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان افسانه‌ای که در تمام دنیا شهرت دارد، به کودکان دبستانی که به قصه‌های خیالی علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب هانسل و گرتل می‌خوانیم:

یک روز، جادوگر دیگر نمی‌توانست صبر کند و تصمیم گرفت هانسل را بخورد. او از گرتل خواست اجاق را روشن کرد و دیگ بزرگی روی آن بگذارد و آب دیگ را بجوشاند. گرتل می‌دانست جادوگر می‌خواهد هانسل را در دیگ بیندازد. او وانمود کرد نمی‌تواند گاز را روشن کند. جادوگر با عصبانیت گفت: «تو بچه نادانی هستی. من به تو نشان می‌دهم چطور این کار را انجام دهی.»

بعد جادوگر به کنار اجاق رفت و اجاق را روشن کرد. گرتل بلافاصله جادوگر را توی اجاق هُل داد و در را بست. جادوگر از درد فریاد کشید و سوخت و سوخت تا از بین رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هانسل و گرتل
نویسنده
مترجمبنفشه کاظمی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-85-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هانسل و گرتل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هانسل و گرتل

برای دریافت کتاب هانسل و گرتل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.