معرفی و دانلود کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)

عکس جلد کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)

کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)، نوشته‌ی ریک ریوردان، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، حاوی اطلاعاتی ارزشمند برای تازه‌واردان این دنیای هیجان‌انگیز است. این اثر تحسین‌شده شما را با خدایان نوردیک، شخصیت‌های اسطوره‌ای و موجودات خیالی آشنا می‌کند تا حین اقامت در این دنیا، روزهای لذت‌بخش و بی‌خطری را بگذرانید!

درباره‌ی کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)

«خب، سرانجام از دروازه‌های والهالا رد شدید. حالا چی؟» این پرسشی است که ریک ریوردان (Rick Riordan) خطاب به همه‌ی عاشقان اساطیر نورس مطرح می‌کند. شاید شما هم یکی از سربازان داوطلب برای پیوستن به والکری‌ها هستید یا قصد دارید در محضر خدابانوان، ندیمه‌ای وفادار باشید. هدفتان از ورود به این دنیای وسوسه‌انگیز اما خطرناک هرچه باشد قطعاً به کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) نیاز دارید.

این اثر که با نام اصلی For Magnus Chase: Hotel Valhalla guide to the Norse worlds ‭‬‭‬به چاپ رسیده، راهنمایی جامع و کامل برای آشنایی با بهشت وایکینگ‌هاست. کتاب پیش‌رو از طریق مصاحبه‌ها،‌ آمار، نمودارها و نظرات شخصی به اساسی‌ترین و پرتکرارترین پرسش‌ها درباره‌ی والهالا جواب می‌دهد. ریک ریوردان در این جلد که اثری تکمیلی برای مجموعه‌ی مگنس چیس است، به شما کمک می‌کند خدایان نورس را بشناسید. معرفی‌های وی در قالب داستان‌های طنز روایت می‌شوند و شخصیت‌های معروفی مانند ثور، فریا، اودین و... در آن حضور دارند.

کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) برای سبک نوشتاری‌اش مورد تحسین قرار گرفت. ریوردان، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز دنیای پس از مرگ اسکاندیناوی را به شیوه‌ای روایت می‌کند که گویی در حال تماشای مصاحبه‌ی تلویزیونی یا گفتگو با الهه‌ها هستید. او جدیدترین شایعات والهالا را در گوشتان زمزمه می‌کند و اعترافات پنهانی ساکنین را با شما در میان می‌گذارد. این کتاب که با ترجمه‌ی آرزو مقدس و توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده، قطعاً توجه هر نوجوان عاشق اساطیر را به خود جلب خواهد کرد!

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مگنس چیس و خدایان آسگار

داستانی هیجان‌انگیز، فانتزی و البته کمی خنده‌دار که در قلمرو خدایان می‌گذرد! مجموعه‌ی مگنس چیس و خدایان آسگار (Magnus Chase and the Gods of Asgard) یکی دیگر از آثار ریک ریوردان با موضوع اسطوره‌های ملل است. ریوردان این بار به سراغ افسانه‌های مردم اسکاندیناوی رفته و دنیای خیالی خود را بر پایه‌ی اسطوره‌های نورس بنا کرده است.

اسم آسگارد (محل زندگی خدایان اسکاندیناوی) احتمالاً به دلیل موج آثار سینمایی ابرقهرمانی که در سال‌های اخیر به راه افتاده برای افراد بسیاری آشناست، اما مجموعه‌ی مگنس چیس و خدایان آسگار چیزی فراتر از بیان داستان‌های قدیمی است. ریوردان همانطور که پیشتر در مجموعه‌ی پرسی جکسون (Percy Jackson and the Olympians) شاهد بودیم، مهارت بالایی در پیوند دنیای مدرن و افسانه‌های باستانی دارد. او این‌ بار داستان‌های اساطیری نورس را برای قصه‌پردازی انتخاب کرده: مگنس چیس پسری تنهاست که در خیابان زندگی می‌کند. در روزهای نزدیک به تولد شانزده‌سالگی‌اش متوجه می‌شود که گروهی غریبه در جستجوی او هستند و در تعقیب و گریزهای فراوان جانش را از دست می‌دهد. اما این پایان داستان نیست، مگنس چشمانش را در والهالا باز می‌کند، دنیای بعد از مرگ مردم اسکاندیناوی که به جنگجویان و سلحشوران تعلق دارد و در آنجا با خدایانی مانند ثور و لوکی ملاقات می‌کند.

مجموعه‌ی مگنس چیس و خدایان آسگار از سه عنوان اصلی و دو جلد تکمیلی تشکیل شده:

  • جلد اول - شمشیر تابستان (The Sword of Summer) - این کتاب در زبان فارسی به نام مجموعه‌ی آن شناخته می‌شود.
  • جلد دوم - چکش تور (The Hammer of Thor)
  • جلد سوم - کشتی مردگان (The Ship of the Dead)
  • هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (Hotel Valhalla: Guide to the Norse Worlds)
  • نُه داستان از نُه عالم (Nine From the Nine Worlds)

ریک ریوردان با شوخ‌طبعی خاص خود و دانش بالایش از جهان اسطوره‌ها، داستانی جذاب خلق کرده که توجه هر خواننده‌ی فانتزی‌پسندی را جلب می‌کند. اگر از سیر در دنیای افسانه و اسطوره لذت می‌برید یا به کتاب‌های فانتزی علاقه‌مندید، مطالعه‌ی این مجموعه لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را برای شما رقم می‌زند.

نکوداشت‌های کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)

  • راهنمایی برای داوطلبان خدمت به خدایان نوردیک! (The Horn Book Magazine)
  • ریوردان بی‌شک از روایت منحصربه‌فردی در داستان‌پردازی برخوردار است که حتی در آثار تکمیلی نیز با قدرت شنیده می‌شود. (Hypable)

کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به نوجوانان علاقه‌مند به اساطیر و طرفداران داستان‌های تخیلی مگنس چیس توصیه می‌شود.

با ریک ریوردان بیشتر آشنا شویم

ریک ریوردان نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است که به او لقب «داستان‌گوی خدایان» را داده‌اند. آثار او بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند و نوجوانان بسیاری را با دنیای اساطیری آشنا کرده‌اند. ریوردان شهرت خود را مدیون مجموعه‌ی پرسی جکسون است که با موفقیتی بین‌المللی مواجه شد و توسط کریس کلمبوس مورد اقتباس سینمایی قرار گرفت.

در بخشی از کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) می‌خوانیم

قدیم‌ها معماری به آسگارد آمد. او پیشنهاد کرد دورتادور این دنیا را دیوار بکشد تا ایزدان از خطر حمله در امان باشند. مرد معمار گفت می‌تواند این دیوار را در طول سه فصل بسازد. او فریا و خورشید و ماه را به‌عنوان دستمزدش می‌خواست. فریا که گفت عمراً. خورشید و ماه هم طرف او را گرفتند. اما لوکی معتقد بود دیوارکشی فکر خیلی خوبی است. او بقیه‌ی ایزدان را راضی کرد که دستمزد دیگری به معمار پیشنهاد کنند. اگر معمار می‌توانست کار ساخت دیوار را در یک فصل تمام کند، به دستمزد دلخواهش می‌رسید. لوکی گفت چنین چیزی نشدنی است، پس فریا و خورشید و ماه در امان هستند. این‌طوری ایزدان هم در امان خواهند بود، چون دست‌کم بخشی از دیوار محافظ آسیرها تا آن موقع ساخته خواهد شد.

ایزدان این نقشه‌ی جدید را به معمار پیشنهاد کردند. او هم با شرایطشان موافقت کرد و مشغول کار شد.

چیزی که آسیرها متوجهش نشده بودند این بود که معمار احتمالاً غولی که تغییر قیافه داده بود صاحب قدرتمندترین، تیزپاترین و سخت‌کوش‌ترین نریان در همه‌ی جهان‌ها بود و این نریان در ساخت دیوار کمکش می‌کرد. روزبه‌روز از فصل می‌گذشت و کار ساخت دیوار استحکامات اندک‌اندک رو به پایان می‌رفت. فریا غصه‌دار بود. خورشید و ماه هم زیاد سرحال نبودند. همه لوکی را مقصر می‌دانستند.

لوکی اشتباهش را پذیرفت و تصمیم گرفت جبران کند. چون مشکل از آن نریان بود، او هم راهی پیدا کرد که شر اسب را کم کند. لوکی با استفاده از نیروی دگرپیکری‌اش خود را به مادیانی زیبا تبدیل کرد. دلبرانه یالی جنباند و خجولانه پلکی زد و نریان به عشقش گرفتار شد. وقتی لوکی چهارنعل راهی جنگل شد، نریان هم دنبالش دوید... مشکل حل شد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مدیر
در جهان‌ها چه خبر است؟
ایزدان و ایزدبانوان
موجودات اساطیری
جانوران شگفت
سخن پایانی مدیر
فهرست اسامی
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-274-270-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)

نرگس سیف
۱۴۰۲/۵/۸
بنده از کتاب‌ها و فیلم‌های تخیلی و یا الهی خیلی خوشم میاد و یکی از دلایل انتخاب این کتاب هم اینه.
ولی بیشتر ا، این کتاب یکسری حقایق رو درباره وقایع اصلی فیلم‌های ثور برملا کرد. مثل هویت واقعی برادرش و پدرش، شاید بعضی از کارکتر‌ها و شخصیت‌ها آشنا نباشن اما کتاب جذابیت خودش رو داره و راحت میتونه که
برای افرادی فیلم‌های تخیلی میبیننجذب مخاطب کنید.
ممنون از زحمات کتابراه که با تلاش‌های فراوانشان بهترین کتاب‌ها رو برای خواندن به انتشار میزارند.
با سپاس و تشکر فراوان از کتاب آه و مترجمان خوب آن.
S
۱۴۰۲/۷/۵
برای اونایی که اطلاعات زیادی درباره دین اسکاندیناوی ندارن خیلی خوبه واقعا مفیده و برای اونایی که اطلاعات دارن کامل کننده است و اطلاعات بیشتر و بهتری برای آشنایی با این دین میده که واقعا می‌تونه مفید باشه و همون‌طور که تو اسم کتاب اومده راهنمایی مفید برای کسایی هست که مگنس چیس رو میخونن و ابهامات و درباره موجودات اشخاص رو تا جایی ممکن از بین می‌بره و داستان‌هایی که بعد از معرفی اشخاص داره هم خوب و خنده‌دار هستن و ممنون از مترجم که خیلی خوب به زبان فارسی ترجمه کردن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس)

برای دریافت کتاب هتل والهالا: راهنمای اساطیر نورس (مگنس چیس) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.