معرفی و دانلود کتاب هر روز پنجشنبه است: چگونه هفت روز هفته را شاد باشید

عکس جلد کتاب هر روز پنجشنبه است: چگونه هفت روز هفته را شاد باشید
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۶۶,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هر روز پنجشنبه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هر روز پنجشنبه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هر روز پنجشنبه است: چگونه هفت روز هفته را شاد باشید

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب هر روز پنجشنبه است ما را با راز و رمز یک زندگی شاد آشنا می‌کند. او معتقد است که با وجود همه‌ی سختی‌ها، ما به دنیا آمده‌ایم تا زندگی کنیم. و زندگی بدون شادی هیچ معنایی ندارد. نام این کتاب برگرفته از تحقیقاتی است که اظهار می‌کند مردم در روزهای پنج‌شنبه ده درصد خوشحال‌ترند؛ زیرا در انتظار آخر هفته به سر می‌برند.

درباره‌ی کتاب هر روز پنجشنبه است

همه‌ی شما آخرین روز کاری هفته را دوست دارید. به این فکر می‌کنید که قرار است یک آخر هفته‌ی شاد را در کنار خانواده سپری کنید یا فقط بخوابید و استراحت کنید و به هیچ چیزی فکر نکنید. جول اوستین (Joel Osteen) در ابتدای کتاب هر روز پنجشنبه است (Every Day a Friday)، می‌گوید که تحقیقات نشان می‌دهند مردم در روزهای پنج‌شنبه ده درصد شادتر هستند. او قصد دارد با این کتاب به شما آموزش دهد که چگونه هر هفت روز هفته را شاد باشید، بخندید و از زندگی خود لذت ببرید.

اگر جول اوستین را بشناسید، احتمالاً اولین تصویری که از او به خاطر دارید، لبخندهای ازته‌دل اوست. لبخند او هیچ‌وقت و تحت هیچ شرایطی محو نمی‌شود؛ زیرا او به راز شادی دست یافته است. کتاب هر روز پنجشنبه است به شما کمک می‌کند که هر روز خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. جول از داستان‌های شخصی، کتاب مقدس و قصه‌های واقعی استفاده می‌کند تا پیام خود را بهتر منتقل کند. با این روش، خواننده به نویسنده احساس نزدیکی بیشتری می‌کند و بیشتر با کتاب ارتباط برقرار می‌نماید.

توصیه‌های جول اوستین به هر کسی در این دوران سخت و طاقت‌فرسا امید و دلگرمی می‌دهد. شرایط اقتصادی سخت و خبرهای بد، باعث افسردگی و اضطراب می‌شوند. احتمالاً بسیاری از افراد با دیدن عنوان کتاب هر روز پنجشنبه است، با خود بگویند «دل خوش سیری چند؟» اما اوستین می‌گوید که تحقیقات نشان داده‌اند وقتی می‌خندید نیم‌کره‌ی راست مغز فعال می‌شود و عملکرد بهتری خواهید داشت. پس وقتی می‌توانید با یک لبخند خود و دیگران را خوشحال کنید، ناراحتی دیگر معنایی ندارد.

جول اوستین به شما یادآوری می‌کند که به خدا و به خودتان ایمان داشته باشید. باید به این باور داشته باشید که خداوند آنچه را که در زندگی می‌خواهید به شما می‌دهد. در این صورت به زندگی خوشبین‌تر می‌شوید و همان‌گونه زندگی می‌کنید که خدا می‌خواهد. حتی اگر زندگی بر ما سخت بگیرد و شرایط از آنی که هست پیچیده‌تر شود، باید از این اوضاع برای رشد خود استفاده کنید و قوی‌تر ظاهر شوید.

معرفی و دانلود کتاب هر روز پنجشنبه است

کتاب هر روز پنجشنبه است هفت بخش دارد و هر بخش حاوی پیام‌هایی منحصربه‌فرد است. همه‌ی این پیام‌ها در کنار هم باعث می‌شوند که زندگی کامل‌تر و شادتری داشته باشید و زندگی خود و اطرافیانتان را با مثبت‌اندیشی زیباتر کنید. هفت پیام اصلی این کتاب عبارتند از:

  • قدرتتان را از دست ندهید: شما شادی را برای دستیابی به یک زندگی بهتر انتخاب می‌کنید؛ اما اگر مراقب نباشید، ممکن است غم و ناراحتی در چشم‌برهم‌زدنی بر زندگی شما چیره شود. پس باید شادی را دودستی بچسبید تا زندگی خوشی داشته باشید.
  • بدانید چه چیزی را نادیده می‌گیرید: چیزهای زیادی در دنیا عامل نگرانی و ناراحتی ما هستند. شما باید به هدف غایی خود نگاه کنید و ببینید در راه این هدف باید از چه عواملی بگذرید. باید یاد بگیرید کسانی که پشت سر شما غیبت می‌کنند، همیشه در حال انتقاد کردن از شما هستند یا برای شما شایعه درست می‌کنند، ارزش توجه کردن ندارند.
  • بدون عصا زندگی کنید: رقابت و مقایسه با دیگران شما را از رسیدن به هدفتان بازمی‌دارد. شما برای دیگران زندگی نمی‌کنید؛ پس به حرف هیچ‌ کس و هیچ چیز جز ندای قلبتان گوش ندهید.
  • سبک سفر کنید: بخشش، غلبه بر ناامیدی‌ها، تغییر طرز تفکر و عشق بی‌قید‌وشرط به همه، شما را برای سفری که در دنیا پیش رو دارید، آماده می‌کند.
  • بیشتر بخندید: این بخش یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های کتاب به حساب می‌آید. جول اوستین در این بخش توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید فقط با یک لبخند، خودتان و محیط اطرافتان را به‌طرز اعجاب‌برانگیزی تغییر دهید.
  • تحقق‌بخش رؤیاها باشید: جول اوستین در بخش ششم کتاب هر روز پنجشنبه است، از شما می‌خواهد که بعد از رسیدن به راز خوشبختی، به دیگران نیز کمک کنید تا به آرزوهای خود برسند. شما فقط با خوشحال کردن دیگران به کمال شادی و خوشبختی می‌رسید.
  • حضورتان را جشن بگیرید: اگر منتظر بنشینید تا کسی به کمک شما بیاید و انگیزه‌ی زندگی شما شود، هیچ‌وقت احساس خوشبختی نخواهید کرد. شما باید خودتان دست به کار شوید.

انتشارات ققنوس کتاب هر روز پنجشنبه است را با ترجمه‌ی شبنم سمیعیان به چاپ رسانده است.

کتاب هر روز پنجشنبه است برای چه کسانی مناسب است؟

جول اوستین کتاب هر روز پنجشنبه است را مخصوص کسانی نوشته که می‌خواهند به شادی و خوشبختی حقیقی در زندگی برسند.

در بخشی از کتاب هر روز پنجشنبه است: چگونه هفت روز هفته را شاد باشید می‌خوانیم

این روزها مدام گزارشاتى از افسردگى‌ها و ناراحتى‌ها مى‌شنوید؛ مشکلات اقتصادى بیش‌تر. مالیات‌هاى سنگین‌تر. کسرىِ صعودى بودجه؛ از دست دادن خانه. بازار کساد کار. اگر مراقب نباشید، در دام این فکر مى‌افتید که الآن وقت لذت بردن از زندگى نیست. مسلّماً الآن وقت خندیدن و شوخ‌طبعى نیست. اما در زمان سختى‌ها، بیش از هر زمان دیگرى، شاد باشید. در کتاب مقدس آمده است: «بر خرابى‌ها و تنگسالى خواهى خندید، و از وحوش زمین بیم نخواهى داشت.» چنین سخنى شاید در ابتدا بى‌معنى به نظر برسد. آیا قرار است به هنگام قحطى و ویرانى بخندیم؟

بله، دقیقاً همین‌طور است. چون در زمان سختى احتمال از دست دادن شادى و نشاط بیش‌تر است، پس با هوشیارى تمام در بدترین وضعیت هم خوشبینى و خوش‌خلقی‌تان را حفظ کنید. اگر افسرده شوید، گویى مغزتان از کار مى‌افتد، خلاقیتتان را از دست مى‌دهید و خودتان را از جمع دوستان و خانواده کنار مى‌کشید. اما در روزهاى سخت است که بیش‌تر از همیشه به چنین دارایى‌هایى احتیاج دارید.

شاد بودن از طریق خندیدن و لذت بردن حتى از کوچک‌ترین چیزها آثار نگرانى را کاهش و فعالیت مغز و خلاقیت را افزایش مى‌دهد. همه این عوامل کمک مى‌کنند تا در سختى‌ها بر چالش‌هایتان پیروز شوید. ما در بیش‌تر مواقع از نیمکره چپ مغز استفاده مى‌کنیم، اما وقتى مى‌خندیم نیمکره راست فعال مى‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: قدرتتان را از دست ندهید!
1: هر روزتان را به پنجشنبه تبدیل کنید
2: قدرتتان را از دست ندهید
3: شادى خود را ابراز کنید
4: در آن‌جا که کاشته شده‌اید، شکوفا شوید
5: از سفر لذت ببرید
بخش دوم: بدانید چه چیزى را باید نادیده بگیرید
6: دیدگاه درست
7: بدانید چه چیزى را باید نادیده بگیرید
8: ساکت کردن حق‌السکوت‌بگیرها
9: زندگى بى‌عذر و بهانه
10: ممکن است این آخرین خنده‌تان باشد
بخش سوم: زندگى بى‌عصاى زیربغل
11: زندگى بى‌عصاى زیربغل
12: براى جلب رضایت دیگران زندگى نکنید
13: رهایى از چنگ رقابت
14: ارتباط با افراد مناسب
بخش چهارم: سبک سفر کنید!
15: ببخشید تا آزاد شوید
16: بر دلسردى غلبه کنید
17: حل مشکلات غیرمنتظره
18: روحیه انتقادى نداشته باشید
19: از منظر عشق بنگرید
بخش پنجم: بیش‌تر بخندید
20: قدرت شفابخشى خنده
21: بخندید تا دنیا به رویتان بخندد
بخش ششم: تحقق‌بخش رؤیاها باشید
22: در پیروزى دیگران سهیم باشید
23: انسان‌ساز باشید
24: تسکین‌دهنده باشید
بخش هفتم: حضورتان را جشن بگیرید
25: خودتان را تشویق کنید
26: صداى پیروزى
27: شکر نعمت را به جا آورید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هر روز پنجشنبه است: چگونه هفت روز هفته را شاد باشید
نویسنده
مترجمشبنم سمیعیان
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات415
زبانفارسی
شابک978-600-278-119-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۶۶,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هر روز پنجشنبه است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هر روز پنجشنبه است

برای دریافت کتاب هر روز پنجشنبه است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.