معرفی و دانلود کتاب هشت قانون عشق: چگونه عشق را بیابیم، چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم

عکس جلد کتاب هشت قانون عشق: چگونه عشق را بیابیم، چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم
قیمت:
۷۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هشت قانون عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هشت قانون عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هشت قانون عشق: چگونه عشق را بیابیم، چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم

کتاب هشت قانون عشق را جی شتی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز به نگارش در آورده است. او در این کتاب که در فهرست پرفروش‌ترین عناوین سایت آمازون قرار دارد، با تلفیق آموزه‌های باستانی و تجربیات شخصی و حرفه‌ای خود، راهنمایی از هشت قانون عشق ارائه می‌کند که نگاهی فرایندی از این مقوله به دست می‌دهد و به شما برای رسیدن به یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی سالم یاری می‌رساند.

درباره‌ی کتاب هشت قانون عشق

کتاب هشت قانون عشق (8 Rules of Love) نوشته‌ی جی شتی (Jay Shetty) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. این کتاب راهنمایی درباره‌ی اصول عشق ارائه می‌دهد و با تکیه بر آموزه‌های کهن و تلفیق آن با علوم تازه، تمرینات و توصیه‌هایی پیشنهاد می‌کند که به شما راه‌های پیدا کردن عشق، حفظ یک رابطه‌ی عاشقانه و پذیرش پایان‌پذیر بودن آن را نشان می‌دهد.

از پیدا کردن عشق سخن به میان آوردیم، اما عبارت دقیق‌تر، ساختن عشق است. از نظر جی شتی نباید یک جا نشست و منتظر فرا رسیدن عشق شد. عشق را باید ساخت و برای قرار گرفتن در مسیر آن، باید مشخصاتی را که بستر مناسب پرورش عشق را می‌سازند، کسب کرد.

ساختار کتاب هشت قانون عشق در چهار بخش و هشت قانون نوشته شده است. این کتاب در ابتدا با مرحله‌ی پیش از عشق، یعنی تنهایی شروع می‌کند و به شما یاد می‌دهد تنهایی خودتان را دوست داشته باشید و از تنها بودن نترسید. در مرحله‌ی بعد نحوه‌ی دوست داشتن دیگران را آموزش می‌دهد و این مهم را با فکر کردن به عشق آغاز می‌کند. او از شما می‌خواهد عشق را برای خود تعریف کنید و درباره‌ی آن حرف بزنید. قدم بعدی مبارزه در عشق است. جی شتی در این فصل نشان می‌دهد چطور باید از عشق محافظت بنمایید و چه زمانی باید رهایش کنید. او پیروزی و شکست را در کنار هم می‌بیند و می‌گوید جدایی به معنای شکست نیست. نویسنده همچنین تعارضات و بگومگوهایی که در رابطه‌ی عاشقانه پیش می‌آید را بررسی می‌کند و توصیه‌هایی در این زمینه ارائه می‌دهد. کتاب در قدم آخر به شما اطمینان می‌بخشد که عشق تکرارشدنی است و می‌توانید عشق را در هر زمان و با هر کس دیگری تجربه کنید.

معرفی و دانلود کتاب هشت قانون عشق

کتاب هشت قانون عشق به همت فریبا جعفری نمینی به فارسی برگردانده شده و انتشارات نسل نواندیش، ذیل مجموعه کتاب‌های روانشناسی خود، چاپ و انتشار آن را بر عهده گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب هشت قانون عشق

  • نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز در سال 2023
  • کتاب برگزیده‌ی سایت آمازون به انتخاب سردبیر
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی روابط عاطفی

نکوداشت‌های کتاب هشت قانون عشق

  • جی شتی راهنمایی فوق العاده برای رسیدن به عشق و لذت و سرمستی آن ارائه می‌کند. اصولی که او از عشق به دست می‌دهد، شما را در مسیر خودشناسی به سطوح جدیدی از آگاهی می‌رساند. (دیپاک چوپرا)
  • با مطالعه‌ی کتاب هشت قانون عشق، ارتباطی عمیق با خود و سپس با جهان و دیگران می‌سازید. توصیه‌ها و نوشته‌های جی شتی به شما جرأت و قدرت عشق ورزیدن می‌بخشد و شما را به این باور می‌رساند که هر چیزی در زندگی ممکن است. (جنیفر لوپز)
  • اولین و آخرین کتابی که هر کسی باید در مورد عشق بخواند. این اثر شما را با خود به مسیر پرچالش و جذاب عشق مدرن می‌برد و از راه‌حل‌های این چالش‌ها می‌گوید. این کتاب یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در عمرم خوانده‌ام. (استیون بارتلت)
  • این کتاب آموزنده و نیروبخش است و نه‌تنها درک بهتری از عشق به ما می‌دهد، بلکه ما را در دستیابی به آگاهی بیشتر نسبت به نیازهای خود و اطرافیانمان یاری می‌رساند. (دیپیکا پادوکن)

کتاب هشت قانون عشق برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های خودیاری و موفقیت، به ویژه کسانی که در باب عشق و روابط عاطفی کنجکاوند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب هشت قانون عشق: چگونه عشق را بیابیم، چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم می‌خوانیم

نحوۀ برخورد ما با مشاجره، بزرگ یا کوچک، آهنگمان را برای حل (یا بی‌محلی به) آن تعیین می‌کند. در بهاگاواد گیتا، آرجونا با فروتنی به نبرد نزدیک می‌شود. او می‌خواهد آنچه را که خوب و درست است انجام دهد تا به نسل‌های آینده خدمت کند و زندگی را بهبود بخشد. در همین حال، دشمن او، دوریودانا، با طمع، تکبر و آرزوی قدرت جلو می‌آید. او خرد و بصیرتی را که کریشنا به او می‌دهد رد می‌کند. نتایج نبرد نشان‌دهندۀ نیت دو طرف مخاصمه است. آرجونا پیروز میدان است و دوریودانا که نیت‌های خودخواهانه داشت، همه‌چیز را از دست می‌دهد.

سه نوع استدلال وجود دارد و این‌ها به‌وسیلۀ سه «انرژی هستی» که توسط بهاگاواد گیتا توصیف شده است، شکل می‌گیرند. من در کتاب مثل یک راهب فکر کن (و در قانون 2 به‌طور خلاصه) به آن‌ها اشاره کرده‌ام: جهل (تاماس)، اشتیاق و تکانشگری (راجاس) و خوبی (ساتوا) را معرفی کرده‌ام. من از این انرژی‌ها به‌عنوان راهی برای بررسی وضعیت ذهنی‌مان در هر لحظه استفاده می‌کنم و آن‌ها می‌توانند به ما در درک انرژی که در هر درگیری وارد می‌کنیم کمک کنند.

مشاجرات بی‌هدف: بحث بی‌هدف، حاصل انرژی ناآگاهی است. این نوع مشاجره یک طغیان بدون فکر است. شما به‌معنای واقعی کلمه نمی‌دانید موضوع چیست. در این حالت شما هیچ قصدی برای درک یکدیگر یا یافتن راه‌حل ندارید. مشاجرات بی‌هدف در زمان و مکان نامناسب رخ می‌دهند. آن‌ها مشکلی را حل نمی‌کنند. ما در این مشاجرات فقط ضربه می‌زنیم. در بهترین حالت، شریک زندگی‌مان را یک احمق فرض می‌کنیم و از این موضوع می‌گذریم و در بدترین حالت، رنجش‌های دیگری به وجود می‌آید که به‌تدریج به خشمی آشکار بدل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش 1: تنهایی: یاد بگیر خودت را دوست داشته باشی
قانون 1: بگذارید با خودتان تنها باشید
قانون 2: کارمای خود را نادیده نگیرید
بخش 2: سازگاری: آموختن نحوۀ دوست داشتن دیگران
قانون 3: عشق را تعریف کنید؛ پیش از آنکه به آن فکر کنید، آن را احساس کنید یا از آن حرف بزنید
قانون 4: شریک زندگی‌تان استاد شما است
قانون 5: هدف در اولویت است
بخش 3: شفا: آموختن عشق ورزیدن ازطریق مبارزه
قانون 6: پیروزی و شکست در کنار هم
قانون 7: شما حتی در جدایی هم شکست نمی‌خورید
بخش 4: ارتباط: آموختن دوست داشتن همه
قانون 8: عشق مکرر
با سپاس از
یادداشت نویسنده
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هشت قانون عشق: چگونه عشق را بیابیم، چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-220-879-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هشت قانون عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هشت قانون عشق

برای دریافت کتاب هشت قانون عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.