معرفی و دانلود کتاب مثل یک راهب فکر کن

عکس جلد کتاب مثل یک راهب فکر کن
قیمت:
44500 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مثل یک راهب فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثل یک راهب فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثل یک راهب فکر کن

زندگی‌تان را از نو بسازید! جی شتی در کتاب مثل یک راهب فکر کن، به دنبال آن است که ذهن‌تان را برای دستیابی به آرامش و جذب خواسته‌هایتان آموزش دهد. این نویسنده مشهور در این اثر پرفروش نیویورک‌تایمز و آمازون، اندیشه‌های باستانی را با زیست مدرن امروزی درمی‌آمیزد و به شما در مسیر پرفراز و نشیب زندگی‌تان کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب مثل یک راهب فکر کن:

چطور می‌توان بر افکار منفی چیره شد؟ چطور می‌توان از هر فردی که در زندگی‌تان می‌بینید چیزی بیاموزید؟ اگر دوست دارید ورزشی مثل بسکتبال را به طور حرفه‌ای یاد بگیرید، باید نزد ورزشکاری حرفه‌ای همچون مایکل جردن بروید. می‌خواهید چیزی اختراع کنید؟ پس باید از ایلان ماسک سراغ بگیرید. در شرایطی این چنین، اگر قصد دارید ذهن‌تان را پرورش دهید تا بتوانید هدفمندانه از آن بهره بگیرید، چه راه‌حلی به ذهن‌تان می‌رسد؟ اطمینان داشته باشید، یک راهب بهترین راهنما برای شماست! چرا از این افراد شاد، آرام و قدرتمند طریقه‌ی زیستن را یاد نمی‌گیرید؟ شاید با خود تصور کنید راهبان، دارای خانواده و شغل نیستند و با این ویژگی‌ها، دستیابی به آرامش و شادی برایشان امر سخت و دشواری به نظر نمی‌رسد و الگوی مناسبی به حساب نمی‌آیند.

اما بهتر است بدانید سخت در اشتباهید و کتاب مثل یک راهب فکر کن (Think Like a Monk) به شما می‌گوید تا این تصورات نادرست را کنار بگذارید و با بهره‌مندی از راهکارهای راهبان بودایی برای زندگی مدرن و امروزی خود، به فردی موفق تبدیل شوید.

پیش از هرچیزی باید بدانید، هیچ‌کس راهب به دنیا نمی‌آید. راهبان کسانی هستند که شغل‌های گوناگونی دارند و بعدها به انتخاب و خواسته‌ی خودشان در این مسیر قرار گرفته‌اند. جی شتی (Jay Shetty) نیز در گروه چنین افرادی است که در این کتاب الهام‌بخش و توانمند تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند تا یاد بگیرید با موانع و مشکلات مبارزه کنید.

نکوداشت‌های کتاب مثل یک راهب فکر کن:

- جی شتی گام به گام به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید قدرت خود را بسازید و خود را تغییر دهید. این کتاب شما را از هیپنوتیزم جامعه خلاص می‌کند و به شما یاری می‌رساند تا معمار زندگی خود شوید. (Deepak Chopra)

- این کتاب را بگیرید، یک صندلی راحت پیدا کنید و اجازه دهید جی شتی شما را به یک سفر تغییر دهنده ببرد. جی شما را با گرمی و وضوح در مسیری به سوی شادی و هدف بیشتر راهنمایی می‌کند و خردی را ارائه می‌دهد که هم‌اکنون می‌تواند عملی شود. شما می‌خواهید آن را با هر کسی که دوستش دارید به اشتراک بگذارید. (Robert J. Waldinger)

- با تلفیق خرد باستانی و کارهای امروزی فکر می‌کنم مثل یک راهب فکر کن راهنمایی اساسی برای سفر در یک مسیر متعادل برای موفقیت فراهم می‌کند. (Ray Dalio)

- این کتاب را بخوانید تا ذهن‌تان را باز کنید، قلب خود را بگشایید، موفقیت را دوباره تعریف و با هدف‌تان ارتباط برقرار کنید. (Arianna Huffington)

کتاب مثل یک راهب فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تمایل دارید زندگی‌ای شاد و پر از آرامش داشته باشید و بر افکار منفی پیرامون خود غلبه کنید، کتاب حاضر بهترین راهنما برای شماست.

با جی شتی بیشتر آشنا شویم:

جی شتی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، داستان‌سرا و پادکستر است که در گذشته راهب بوده. او بر این باور است که خرد و دانش را باید گسترش داد. در سال 2017 مجله‌ی فوربز او را به‌ عنوان یک شخصیت مؤثر در دنیای رسانه برگزید. او مأموریت دارد تا دانش و خرد بی‌نهایت جهان را به روشی قابل‌دسترس، مرتبط و کاربردی به اشتراک بگذارد. شتی تاکنون بیش ‌از چهارصد ویدئو با پنج میلیارد بازدید تولید کرده، او همچنین میزبان پادکست On Purpose است که اولین پادکست مرتبط با سلامت و تندرستی در جهان به شمار می‌رود.

جملات برگزیده کتاب مثل یک راهب فکر کن:

- زندگی کردن با سرنوشت ناجور شرف دارد به زندگی عالی تقلیدی.
- امکان ندارد کسی بتواند کاخ شادی و سعادتش را روی غم‌و‌غصه‌ی دیگران بنا کند.
- وقتی بین ذهن و قلب و نیت هماهنگی باشد، هر چیزی امکان‌پذیر است.
- وقتی حواس پنجگانه و ذهن بی‌سروصدا باشند، وقتی استدلال عقلانی در سکوت باشد، آن‌موقع والاترین مسیر شروع می‌شود.
- هر فردی حکم دنیایی را دارد که باید کشف شود.
- درختانی بکار که خیال نشستن زیر سایه‌ی آن‌ها را نداری. نادان‌ها به‌نفع خودشان کار می‌کنند و عاقل‌ها برای رفاه مردم جهان.

در بخشی از کتاب مثل یک راهب فکر کن می‌خوانیم:

در آن سکوت متوجه تفاوت قیل‌وقال بیرونی و درونی‌ام شدم. توانستم گردوغبار دیگران را پاک کنم، که در نتیجه متوجه باور‌های عمیقم شدم.

قول می‌دهم که از تو نخواهم سرت را بتراشی و ردای راهبی به تن کنی، ولی باید بیاموزی که در دنیای مدرن چگونه می‌توانی آرامش و سکوت و خلوتت را حفظ کنی و به آگاهی برسی. بیشتر ما مردم نمی‌نشینیم تا در مورد ارزش‌هایمان فکر کنیم. دوست نداریم با افکارمان تنها باشیم. ما تمایل داریم که از خلوت و سکوت بپرهیزیم و سرمان را پر از افکار جورواجور کنیم و به جنب‌وجوش ادامه دهیم. در تحقیقات پژوهشگران دانشگاه ویرجینیا و هاروارد، از شرکت‌کنندگان درخواست شد که مدت شش تا پانزده دقیقه به‌تنهایی در اتاقی به‌سر ببرند، بدون تلفن‌همراه یا وسیله‌ای برای نوشتن و چیزی برای خواندن. سپس پژوهشگران اجازه دادند که آن‌ها به موسیقی گوش بدهند یا از تلفن‌همراه‌شان استفاده کنند. شرکت‌کنندگان نه‌تنها تلفن و موسیقی را ترجیح دادند، بلکه بسیاری از آنان گفتند حاضرند به آن‌ها شوک الکتریکی وارد شود ولی با افکارشان تنها نباشند. اگر هر روز سرت در شبکه‌های اجتماعی باشد و به مردم بگویی که برای امرار معاش چه می‌کنی، خیلی سخت است که ترک عادت کنی و خود واقعی‌ات را بیابی. اگر هر شب مجموعه تلویزیونی "همسران واقعی" را تماشا کنی، پاشیدن یک لیوان آب روی صورت دوستت را امری عادی تلقی خواهی کرد. وقتی زندگی‌ات را چنان شلوغ کنی که دیگر جایی برای تفکر برایت باقی نماند، همین حواس‌پرتی‌ها به‌شکل ارزش‌های عادی تو درمی‌آیند.

ذهنت که مغشوش باشد نمی‌توانی به افکارت توجه کنی و در ذهنت کنکاش کنی. تازه از نشستن در خانه هم چیزی یاد نمی‌گیری. سه راه را برای خلوت‌گزینی و تفکر عمیق توصیه می‌کنم. اول، هر روز با خودت خلوت کن و ببین که روزت چگونه سپری می‌شود و در چه حال‌وهوایی به‌سر می‌بری. دوم، ماهی یک‌بار برای تغییر روحیه به جایی جدید برو که قبلاً نرفته‌ای و خودت را در محیطی متفاوت مورد ارزیابی قرار بده.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: ر‌ها کن
فصل 1: هویت
فصل 2: منفی‌گرایی
فصل 3: ترس
فصل 4: قصد و نیت
بخش دوم: رشد
فصل 5: هدف
فصل 6: برنامه‌ی روزانه
فصل 7: وضعیت دشوار ارابه‌ران
فصل 8: نَفْس اگر می‌توانی مرا بگیر
بخش سوم: اهدا
فصل 9: شکرگزاری، قوی‌ترین داروی دنیا
فصل 10: روابط، تماشا کردن مردم
فصل 11: خدمت به مردم
بخش پایانی
ضمیمه: آزمون شخصیتی ودیک
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثل یک راهب فکر کن
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپینشر هو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-622-97584-5-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
44500 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مثل یک راهب فکر کن

زهرا اکبری
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
سلام من واقعا عاشق این کتاب شدم. ‌. واقعا عالی هست ترجمه هم عالی... ممنون از کتاب راه
بیتا جوان
۱۴۰۱/۱۱/۷
بهترین کتابی بود که در ماه گذشته مطالعه کردم. بسیار مفیدو کاربردی بود.
الهام م
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
خیلی وقت بود دنبالش بودم مرسی از کتابراه
Saber Ourimi
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب فوق العاده خوبی به شرط این که به گفته هایش عمل کنید.
سجاد چگنی
۱۴۰۲/۶/۲۰
مثل یک راهب فکر کن کتابه که شما رو با راه کار آشنا میکنه
Donya Dn
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کتاب خیلی خوبیه در مورد مراقبه هم خوب توضیح داده
Parvin sa
۱۴۰۱/۳/۶
عالیییی ممنون کتابراه
👏👏👏
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب مثل یک راهب فکر کن

برای دریافت کتاب مثل یک راهب فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.