معرفی و دانلود کتاب هشت وعده دیدار: گفتگوهای اساسی برای یک عمر عشق

عکس جلد کتاب هشت وعده دیدار: گفتگوهای اساسی برای یک عمر عشق
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هشت وعده دیدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هشت وعده دیدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هشت وعده دیدار: گفتگوهای اساسی برای یک عمر عشق

کتاب هشت وعده دیدار نوشته‌ی جان گاتمن، جولی گاتمن، داگ آبرامز و راشل آبرامز از متخصصان حوزه‌ی روابط است. این اثر هشت چارچوب مشخص را برای گفت‌وگو میان زوج‌ها معرفی می‌کند که باعث تقویت رابطه‌ی آن‌ها می‌شود. نویسندگان کتاب بر این عقیده‌اند که برای حفظ یک رابطه‌ی سالم، ارتباط منظم بسیار اهمیت دارد. از این روست که مطالعه‌ی این کتاب پرفروش آمازون اهمیت می‌یابد.

درباره‌ی کتاب هشت وعده‌ی دیدار

کتاب هشت وعده‌ی دیدار (Eight Dates: Essential Conversations for a Lifetime of Love) با استفاده از مطالعات موردی و جلسات مشاوره با زوج‌هایی که مراحل مورد نظر نویسندگان را انجام داده و در زندگی مشترک به موفقیت رسیده‌اند، نوشته شده است. این کتاب شامل توصیه‌هایی کاربردی است که برای ادامه‌دار شدن یک رابطه مهم شمرده می‌شود. تمرین‌هایی برای شروع‌کردن مکالمه تا کشف راه‌هایی برای عمیق کردن رابطه از جمله راهنمایی است که به‌صورت گام‌به‌گام توضیح داده شده است.

هشت مرحله از دیداری که توسط جان گاتمن (John Gottman)، جولی گاتمن (Julie Schwartz Gottman)، داگ آبرامز (Doug Abrams) و راشل آبرامز (Rachel Abrams) معرفی شده‌اند، شامل تعهد و اعتماد، حل تعارض، صمیمیت و رابطه جنسی، سرگرمی و ماجراجویی، کار و پول، ارزش‌های خانواده، رشد و معنویت و رؤیاها است. نویسندگان معتقدند زوج‌ها با گفت‌وگوی صادقانه در مورد موضوعات مختلف، می‌توانند به درک عمیق‌تری از یکدیگر و رابطه‌ی خود برسند، ارتباط عاطفی و حس صمیمیت میان خود را تقویت کنند و یک عشق پردوام را بسازند.

معرفی و دانلود کتاب هشت وعده دیدار

کتاب هشت وعده‌ی دیدار راهنمایی‌های کاربردی را در مورد نحوه‌ی شروع و ادامه‌دادن مکالمه در هر موضوع، سؤالات و نکات عملی برای بهتر کردن آن را به مخاطب معرفی می‌کند. هریک از هشت وعده، بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد و مجموعه‌ای از سؤالات و تمرین‌ها را برای تسهیل گفت‌وگو ارائه می‌دهد. این کتاب زوج‌ها را تشویق می‌کند تا شنونده‌ی خوبی باشند، خواسته‌های خود را بیان کرده و نقاط مشترک میان خود را پیدا و آن‌ها را تقویت کنند. کتاب هشت وعده‌ی دیدار به‌گونه‌ای نوشته شده که برای هر زوج در هر مرحله از رابطه، باارزش و کاربردی است.

تأکید اصلی جان گاتمن و همکارانش بر ارتباط مستمر میان زوج‌ها است. نویسندگان ابزارهایی را برای کمک به آن‌ها برای عبور از چالش‌ها و تقویت پیوند خود ارائه می‌دهند تا افراد بتوانند فضایی مساعد برای برقراری ارتباط مؤثر با یکدیگر بیابند. زوج‌ها با تمرین این توصیه‌ها می‌توانند محیطی امن و حمایت‌کننده برای گفت‌وگوهای صمیمی ایجاد کنند.

به‌طورکلی، کتاب هشت وعده‌ی دیدار نقشه راهی برای زوج‌ها فراهم می‌کند تا صحبت‌های معناداری داشته باشند و بتوانند به ارتباط خود عمق ببخشند. زوج‌ها می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های کاربردی این کتاب، مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنند و ارتباط عاطفی صمیمی‌تری را تجربه کنند. کتاب هشت وعده‌ی دیدار توسط فهیمه صدیقی و کیومرث فرحبخش ترجمه شده و انتشارات نسل نواندیش این کتاب را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب هشت وعده‌ی دیدار

  • اگر ازدواج کرده‌اید و فکر می‌کنید این کتاب مناسب شما نیست، بهتر است دوباره فکر کنید. (Oprah.com)
  • اگر در حال حاضر در یک رابطه‌ی متعهدانه و طولانی‌مدت هستید یا به‌تازگی یک رابطه را شروع کرده‌اید، کتاب هشت وعده‌ی دیدار یک راهنمای اساسی برای ایجاد و حفظ عشق واقعی و پایدار است. این کتاب بر اساس دهه‌ها مطالعه‌ی علمی و خرد بالینی توسط محققان برجسته‌ی جهان در زمینه‌ی روابط عاشقانه نوشته شده است. این کتاب ارزشمند، شما را قادر می‌سازد تا در گفتگوهای سازنده شرکت کنید و عشقی را پرورش دهید که می‌تواند برای یک‌ عمر رشد کند! (دانیل جی سیگل، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)
  • کتاب هشت وعده‌ی دیدار یک اثر درخشان است. (شیکاگو تریبون)

کتاب هشت وعده‌ی دیدار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی زوج‌ها و هرکسی که به فکر شروع یک رابطه‌ی عاطفی است، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب هشت وعده دیدار: گفتگوهای اساسی برای یک عمر عشق می‌خوانیم

ما نویسندگان وقتی به بچه‌دار شدن می‌اندیشیم به فداکاری و عشق فکر می‌کنیم. وقتی شما از ورود یک کودک به رابطه خود استقبال می‌کنید از خودگذشتگی و عشق عمیقی را تجربه می‌کنید. واژگان از توصیف عشق به فرزند قاصرند. عاشق همسر خود شدن یک چیز است؛ اما برای اولین بار که شما نوزاد خویش را در آغوش می‌گیرید نوعی عاشق شدن اتفاق می‌افتد که مانند برخورد با یک شهاب‌سنگ است. شکی نیست که کودکان به عشق زمان و توجه شما نیاز دارند و خواهان و سزاوار آن هستند؛ اما این نباید به ضرر رابطه‌ی اصلی شما با یکدیگر باشد.

زوج مشهور جولیانا و بیل رانسیس در مصاحبه با مجله‌ی هفتگی امریکایی اظهار داشتند «ما ازدواجمان را در درجه اول و فرزندمان را در درجه دوم قرار می‌دهیم.» این جان کلام خیر قابل‌توجهی بود و در رسانه‌ها جنجال زیادی به پا کرد که آیا این دو نفر والدین خوبی هستند یا خیر. چیزی که در سرخط خبرها قرار نگرفت بقیه مطالب پیرامون عنوان بود:

«ما زن و شوهریم ولی بهترین دوستان همدیگر نیز هستیم. خنده‌دار است؛ زیرا بسیاری از مردم وقتی بچه‌دار می‌شوند کودک را اول و ازدواج را در درجه‌ی دوم قرار می‌دهند. این روش برای برخی از افراد مؤثر است. به نظر من، ما به‌خاطر خودمان ازدواج خود را در درجه اول و فرزندمان را در درجه‌ی دوم قرار می‌دهیم؛ زیرا بهترین کاری که ما می‌توانیم برای پسرمان انجام دهیم این است که یک ازدواج قوی داشته باشیم.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
گفت‌وگوهای مهم
وعده‌ی دیدار شبانه‌ی شما
چهار مهارت برای گفت‌وگوی صمیمانه
هنر گوش سپردن
وعده‌ی دیدار 1: به من تکیه کن (اعتماد و تعهد)
وعده‌ی دیدار 2: با مخالفت‌ها موافق باشیم (پرداختن به تعارض)
وعده‌ی دیدار 3: پیشنهاد ارتباط محرمانه با همسرم (رابطه‌ی جنسی و صمیمیت)
وعده‌ی دیدار 4: بهای عشق (کار و پول)
وعده‌ی دیدار 5: فضا برای رشد (خانواده)
وعده‌ی دیدار 6: با من بازی کن (سرگرمی و ماجراجویی)
وعده‌ی دیدار 7: چیزی برای باور داشتن (رشد و معنویت)
وعده‌ی دیدار 8: یک عمر عشق (رؤیاها)
سخن پایانی: همدیگر را گرامی بدارید
پیوست
قدردانی‌ها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هشت وعده دیدار: گفتگوهای اساسی برای یک عمر عشق
نویسنده، ، ،
مترجمفهیمه صدیقی، کیومرث فرحبخش
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-220-714-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هشت وعده دیدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هشت وعده دیدار

برای دریافت کتاب هشت وعده دیدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.