معرفی و دانلود کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

عکس جلد کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید نوشته‌ی کریس وایندر، به این موضوع می‌پردازد که چطور می‌توانیم زندگی فعلی‌مان را تغییر دهیم و به رؤیاهای همیشگی‌مان جامه‌ی عمل بپوشانیم. وایندر که توانسته خود را از فقر و ناامیدی نجات دهد، در این کتاب موفق ده دستورالعمل ساده و کاربردی را ارائه می‌دهد که کمک‌مان می‌کنند جرئت انتخاب کردن پیدا کنیم، خیال را به واقعیت تبدیل سازیم و به هر آنچه می‌خواهیم برسیم.

درباره‌ی کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

آیا ممکن است در چهل‌سالگی کاری که دوست داریم را شروع کنیم؟ آیا با وجود همسر و فرزند و مسئولیت یک خانواده، می‌توانیم در رشته‌ای که دوست داریم ادامه تحصیل بدهیم؟ احتمالاً پاسخ بسیاری به این پرسش «خیر» است. آدم‌های زیادی معتقدند این تصوراتی رؤیایی است و زندگی واقعی امکان اینکه آن‌ها را محقق کنیم نمی‌دهد، اما کریس وایندر (Chris Widener) کاملاً متفاوت فکر می‌کند. او معتقد است نه‌تنها این اتفاقات شدنی است، بلکه همه‌ی ما باید به این سبک زندگی کنیم. یعنی فارغ از سن و جنسیت و تأهل و تجرد، باید همان زندگی‌ای که دوست داریم را پیش بگیریم. چون ما در برابر خودمان، باورها و رؤیاهایمان مسئولیم و این مسئولیت ایجاب می‌کند که تلاش کنیم آنچه دوست داریم محقق شود. پس هیچ‌وقت دیر نیست. وایندر در کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید (Live the Life You Have Always Dreamed Of!) می‌کوشد این فلسفه‌ی زندگی را توضیح دهد. او می‌گوید که چطور باید وارد این راه شد، چگونه باید در آن گام برداشت و در نهایت چطور می‌توان به موفقیت رسید.

کریس وایندر در کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید، زندگی خود را مثال می‌زند و خود را مصداق همین فلسفه می‌داند. او اشاره می‌کند که در خانواده‌ای زیر متوسط به دنیا آمد. در واقع قرار بود به دنیا نیاید ولی اصرار مادرش و مقاومت او باعث شد زنده بماند و متولد شود. پدرش هیچ‌گاه او را نخواست و دوست نداشت. ولی همین پدر را هم در چهارسالگی از دست داد. رنج و تنهایی و فقر از او پسری متمرد و یاغی ساخت. در دوازده‌سالگی به مخدر اعتیاد پیدا کرد و از مسیر صحیح زندگی منحرف شد؛ اما در دوران دبیرستان، از روی خوش‌شانسی و تصادف فهمید که به چه علاقه دارد: سخنرانی. کریس این استعداد را در خود کشف کرد و متوجه شد برای این کار ساخته شده. کم‌کم با ورزش خود را از لبه‌ی پرتگاه کنار کشید، درس‌هایش را تقویت کرد و نمره‌های بهتری گرفت، به کالج رفت و در رشته‌ای که دوست داشت درس خواند. و در نهایت شغل سخنرانی را شروع کرد. کاری که باعث شد به شهرت برسد و درآمدی سرشار نصیبش کند. نام کریس وایندر حالا در تالار مشاهیر آمریکا ثبت شده و بسیاری او را از بهترین سخنرانان تجاری حال حاضر این کشور می‌دانند.

او با مرور زندگی خود بر یک نکته‌ی مهم دست می‌گذارد؛ انتخاب. وایندر می‌گوید او انتخاب کرد که زندگی‌اش را تغییر دهد و بهتر باشد. درحالی‌که بسیاری به خاطر محافظه‌کاری و ترس، از انتخاب روی‌گردان هستند. آن‌ها زندگی حداقلی را به رؤیاهایشان ترجیح می‌دهند. و همین باعث می‌شود هرگز به زندگی ایده‌آلی که می‌خواهند نرسند. بر همین اساس، وایندر ده دستورالعمل ساده، اما کاربردی را پیشنهاد می‌دهد که در واقع نقشه‌ی راه موفقیت است. این دستورات گام‌به‌گام به ما نشان می‌دهند که چه‌کارهای انجام بدهیم و از چه‌ کارهایی امتناع کنیم. به چه چیزهایی در زندگی اهمیت بدهیم و چه موضوعاتی را رها کنیم. در پایان خواهیم دید که به‌ مرور به آنچه خیالش را در دل می‌پروراندیم تبدیل‌ شده‌ایم و زندگی ایده‌آل‌مان را شروع کرده‌ایم.

کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید را ستوده طاهریان برای انتشارات شادن پژواک ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

  • کریس وایندر مثل یک پدیده است. (جیم ران)

  • کریس وایندر سخنرانی بااستعداد، خوش‌بیان، باجذبه و تواناست. (دنیس ویتلی، سخنران و نویسنده)

  • من با بیش از سه‌هزار نفر صحبت کرده‌ام و می‌توانم بگویم که کریس وایندر یکی از بهترین سخنرانان امروز آمریکاست. او محتوایی فوق‌العاده و بی‌نهایت انگیزه‌بخش دارد و بامزه، باهوش، سریع و هدفمند است. شما هم عاشقش می‌شوید. (برایان تریسی)

کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید زندگی شخصی و شغلی‌تان مطابق میل و خواسته‌تان پیش برود، این کتاب را مطالعه کنید.

با کریس وایدنر بیشتر آشنا شویم

کریس وایندر (متولد 1966) سخنران انگیزشی، کوچ، مربی و نویسنده‌ی آمریکایی است. او بیشتر در حوزه‌های تجاری تخصص دارد و برای ده‌ها هزار نفر در شرکت‌های بزرگی مثل مایکروسافت و جنرال الکتریک صحبت کرده است. نام وایندر در تالار افتخارات سخنرانان انگیزشی آمریکا وارد شده و مجله‌ی موفقیت او را جزو ده سخنران برتر حوزه‌ی فروش قرار داده است. او بیست کتاب تألیف کرده که در مجموع، بیش از سه میلیون جلد فروش داشته‌اند و به بیش از ده زبان ترجمه شده‌اند. از میان موفق‌ترین آثار او می‌توان به «هنر تأثیرگذاری»، «قواعد رهبری» و «دوازده ستون» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید می‌خوانیم

اگر شما شکست بخورید، مردم فکر بدی درباره‌تان نخواهند کرد. احتمالاٌ این بزرگ‌ترین افسانه و چیزی است که باعث می‌شود ما هیچ‌وقت سراغ آرزوهایمان را نگیریم. ما تلاش نمی‌کنیم چون عمه مارتا ممکن است در یک جمع خانوادگی ما را مورد تمسخر قرار دهد. به‌هرحال واقعیت این است که مردم برای تلاشتان به شما احترام خواهند گذاشت. تنها چیزی که فکر می‌کنم باعث می‌شود مردم فکر بدی درباره‌ی شما بکنند این است که وقتی شکست می‌خورید، نتوانید خودتان را به‌خوبی جمع‌وجور کنید. پشت‌سر بازندگانِ دردمند حرف‌های زیادی هست، نه کسانی که برای چیزهای بزرگ تلاش می‌کنند!

شکست پایان نیست بلکه آغاز است یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های ما این است که اگر شکست بخوریم، همه دنیا یا حداقل پروژه‌مان از هم می‌پاشد. حقیقت این است که چنین چیزی به‌ندرت اتفاق می‌افتد! اکثر اوقات ما می‌توانیم دوباره برخیزیم، با شرایط کنار بیاییم و به مسیرمان ادامه بدهیم! این یک شروع جدید است. حالا نیازی نیست راهی را که قبلاٌ رفته‌اید دوباره امتحان کنید، بنابراین یک گزینه‌ی کمتر دارید که در مسیر جدیدتان باید امتحان کنید.

گاهی اوقات ما موفق نمی‌شویم چون وقتی یک مانع سر راهمان قرار می‌گیرد، بیخیال می‌شویم و به‌جای اینکه مشکل را حل کنیم، آن مشکل به یک شکست تبدیل می‌شود. وقتی مردم با یک مشکل مواجه می‌شوند، تمایل پیدا می‌کنند که فرایند را رها کنند و بعد می‌بینند که شکست خورده‌اند. سوال من این است که: اگر آن‌ها مداوم ادامه می‌دادند چه می‌شد؟ احتمالا کمی دست و پا می‌زدند و سپس دوباره اوج می‌گرفتند. ناکامی تنها به‌خاطر این به وجود آمد که آن‌ها کار را به کلی رها کردند! پس بیخیال نشوید، به تلاشتان ادامه بدهید و در این صورت ممکن است که خودتان را نزدیک به موفقیت ببینید!

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
دستور العمل شماره‌ی یک: جرعت آرزو کردن داشته باشید
دستورالعمل شماره‌ی دو: اساس بر تجسم و خیال است
دستورالعمل شماره‌ی سه: آرزوها برای دستیابی ساخته شده‌اند.
دستورالعمل شماره‌ی چهار: پرنده سحرخیز کرم را می‌گیرد
دستورالعمل شماره‌ی پنج: برای موفق شدن باانگیزه بمانید.
دستورالعمل شماره‌ی شش: بخشیدن واقعاٌ بهتر از دریافت کردن است.
دستورالعمل شماره‌ی هفت: رابطه‌ها اساس وجودی ما هستند
دستورالعمل شماره‌ی هشت: کج نشوید، تعادلتان را حفظ کنید
دستورالعمل شماره‌ی نُه: به آزادی مالی دست پیدا کنید
دستورالعمل شماره‌ی ده: طرز فکرتان بسیار مهم است
آن‌ها آرزوهایشان را به واقعیت زندگیشان تبدیل کردند
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید
نویسنده
مترجمستوده طاهریان
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات185
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

برای دریافت کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.