معرفی و دانلود کتاب همسری در طبقه بالا

عکس جلد کتاب همسری در طبقه بالا
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسری در طبقه بالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسری در طبقه بالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسری در طبقه بالا

در کتاب پرفروش نیویورک تایمز و یو‌اِس‌اِی‌تودی، دختری ساده و فقیر شیفتۀ مردی بیوه و متمول می‌شود و پایش به ماجراهای پررازورمزی باز می‌شود. ریچل هاوکینز در کتاب همسری در طبقه بالا داستان رازآلود و جذابی را روایت می‌کند از مثلث عاشقانه‌ای که نمونه‌اش را کمتر در داستان دیگری دیده‌ایم. این کتاب در سال 2021 نامزد بهترین کتاب‌ معمایی در گودریدز شد.

درباره‌ی کتاب همسری در طبقۀ بالا:

جین دختر جوانی است که وضعیت مالی زندگی‌اش چندان تعریفی ندارد؛ شغلش سگ‌گردانی است و به‌تازگی به محله‌ای آمده که مملو از عمارت‌های مجلل و ساختمان‌های گران‌قیمت است. کسی چندان توجهی به جین ندارد، برای هیچ‌کس مهم نیست که جین نام واقعی اوست یا خیر. اما رمان همسری در طبقۀ بالا (The Wife Upstairs) به همین سادگی پیش نمی‌رود، این داستان غافلگیری‌های بسیاری برای ما در پی دارد.

جین با ادی ملاقات می‌کند، مردی که به‌تازگی همسرش را در حادثۀ قایق‌سواری از دست داده و یکی از ثروتمندترین و درعین‌حال مرموزترین ساکنان این محله است. جین به‌سادگی به او دل می‌بندد، نه‌فقط به این خاطر که ادی پول فراوانی دارد، بلکه به این دلیل که توجهی را به جین عرضه می‌کند که او همیشه آرزویش را داشته است.

اما رفته‌رفته این داستان عاشقانۀ گوتیک پیچیده‌تر می‌شود. افسانۀ بئا دست از سر جین برنمی‌دارد؛ چطور می‌تواند قلب ادی را تسخیر کند درحالی‌که همسر سابقش این‌چنین رؤیایی بوده است؟ آیا این رقابت سرانجامی خوش برای جین در پی دارد؟

ریچل هاوکینز (Rachel Hawkins) در رمان همسری در طبقۀ بالا با تعلیق‌های بجا، شوخ‌طبعی، و حساسیت‌های زنانه داستانی را روایت می‌کند که یکی از پیچیده‌ترین مثلث‌های عاشقانۀ تاریخ ادبیات است. بنابراین، غیرمنصفانه نیست که این کتاب «جین ایر قرن بیست‌ویکم» خوانده شده است.

افتخارات کتاب همسری در طبقۀ بالا:

- حضور در میان ده اثر پرفروش نیویورک تایمز
- اثر پرفروش یواِس‌اِی‌تودی
- کتاب جدید و پرفروش هلو مگزین انگلیس در سال 2021
- از کتاب‌های پرفروش نشریۀ استایلیست انگلیس در سال 2021

نکوداشت‌های کتاب همسری در طبقۀ بالا:

- داستانی جذاب که دوست دارید تا انتهایش را یک‌باره بخوانید. (تایم‌اوت)
- ما شیفتۀ این داستانیم. (اسکیم)
- این رمان مدرن گوتیک نشان می‌دهد خانه‌های بزرگی که اسرار بسیاری را در خود جای داده‌اند هرگز از مد نمی‌افتند. (اوپرامگ)
- پیچ‌وتابی شگفت‌انگیز و هیجان‌آور در رمان جین ایر. (نیوزویک)

کتاب همسری در طبقۀ بالا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های معمایی علاقه‌مندید، اگر ماجراهای عاشقانۀ پیچیده برایتان جذاب است، یا اگر دوست دارید رمانی در سبک گوتیک بخوانید، حتماً همسری در طبقۀ بالا را در فهرست خواندنی‌هایتان بگذارید.

با ریچل هاوکینز بیشتر آشنا شویم:

پیش از نویسندگی تمام‌وقت، ریچل هاوکینز معلم زبان انگلیسی دبیرستان بود. نویسندۀ کتاب حاضر تابه‌حال کتاب‌های متعددی نوشته که شامل داستان کوتاه، رمان‌هایی برای مخاطبان جوان، و مجموعه‌های مختلفی می‌شود.

کتاب‌های هاوکینز که ازجمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمزند، تابه‌حال به زبان‌های متعددی ترجمه شده‌اند. این نخستین کتاب اوست که به فارسی برگردانده می‌شود.

در بخشی از کتاب همسری در طبقۀ بالا می‌خوانیم:

می‌گوید: «می‌دونی که همسرش مُرده...» تقریباً به نجوا این را می‌گوید. هنگام به زبان آوردن مُرده صدایش تقریباً شنیده نمی‌شود، انگار گفتن آن کلمه با صدای بلند مرگ را می‌کشاند دمِ درِ خانه‌اش یا چیزی در همین مایه‌ها. «یا دست‌کم، ما این‌طور حدس می‌زنیم. شش ماهه که گم شده و این نشونۀ خوبی نیست.»

«شنیدم.» طوری بی‌اعتنا این را می‌گویم که انگار دیشب، در خانه، اسم بِلانش اینگراهام را در گوگل جست‌وجو نکرده‌ام، انگار در تاریکی اتاقم ننشسته و آن کلمات را نخوانده‌ام، بِئا راچستر هم گم شده و گمان می‌رود مُرده باشد، او مؤسس امپراتوری خرده‌ریزهای ساوثرن منرز بود.

و انگار دربارۀ شوهر بئا راچستر تحقیق نکرده بودم.

ادوارد.

ادی.

شعفی که بعد از خواندن آن مقاله سینه‌ام را پر کرد زشت و خبیثانه بود، از آن حس‌هایی که می‌دانستم نباید داشته باشم، اما واقعاً نمی‌توانستم زورکی حس برعکسی داشته باشم. ادی آزاد است، همسرش مُرده و حالا، بهانه‌ای دارم که هر هفته ببینمش، بهانه‌ای که در آن خانۀ معرکه در این محل معرکه باشم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسری در طبقه بالا
نویسنده
مترجمسحر قدیمی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-7566-29-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسری در طبقه بالا

سیده معصومه نورداد
۱۴۰۱/۳/۲۷
شاید بشه گفت این کتاب اقتباس ناقصی از کتاب جین ایر اثر شارلوت برونته است اما فقط در طرح کلیات و اسامی و در نهایت چیزهای فراتر از اون به سلیقه نویسنده... تقابل دو زن از دو طیف مختلف این کتاب رو جذاب میکنه.. از یک سو زنی خود ساخته، مغرور و با اعتماد به نفس که زندگی معرکه‌ای رو از هیچ ساخته و سعی داره در دفاع از دستاوردهاش هر مانعی رو از سر راه برداره حتی اگر در این راه خطر کنه و یا کارش غلط باشه اما اون مطمئنه که چی میخواد!!! و در مقابل زنی هپروتی که حس حقارت و بی ارزشی از درون رهاش نمیکنه و به همین خاطر همیشه در تلاشه تا دستاوردها و متعلقات دیگران رو کش بره.. از اسمش گرفته تا خرده ریزه‌های شخصی، طرز عقاید و لباس پوشیدن و رفتار در جمع،، و حتی خونه و عشق متعلق به دیگری.. و با این زندگی عاریه‌ای کاملا احساس خوشبختی و راحتی میکنه اما تمام این‌ها هیچ مفهوم و ارزش حقیقی براش ندارن و در مواقع لزوم حتی نمیتونه از عشقش دفاع کنه چون جایی در عمق وجودش میدونه که تمام اینها متعلق به او نیستند!!
Hadis Gholipour
۱۴۰۱/۳/۳۰
درود، واقعیت من داستان را نپسندیدم. شروعش خوب بود، همراه شدن با بخشی از عمر یک انسان عادی تلاشگر با گذشته‌ای که سعی می‌کند از آن فرار کند. اوایل داستان جذاب بود، خودگویه‌ها و سرنخ‌های کوچکی که در جای جای خط‌ها بیان می‌شد. اما بعد از آن کسل کننده می‌شد، یک روتین عادی از همان دختر که سعی می‌کرد خود و را شبیه زن‌های محله کند که این کار از نظر من بسیار پوچ اتلاف وقت بود. زمان عادی می‌گذشت و هیچ چیز جدیدی هم که مختص این کتاب باشد بروز نمی‌کرد، تنها شبحی بی رنگ و رو از کتاب‌های معمایی و عاشقانه دیگر داستان‌ها. که به این دلیل یک ستاره کم می‌کنم. من داستان را با ژانر معمایی خریداری کردم اما این داستان به هیچ عنوان هیجان مرا برای کشف راز برانگیخته نکرد. بیشتر داستانی از یک زندگی عادی بود که تنش‌هایی در گذشته آن رخ داده بود. و یک ستاره کمتر. در طول داستان شاهد فرعیات زیادی بودیم که هیچ ربطی به کار اصلی نداشت، و تقریبا همه آن‌ها تکراری بود و در واقع تنها برای قطور شدن کتاب نوشته شده بود به طوری که نویسنده می‌توانست تا صد و پنجاه صفحه هم اصل مطلب را برساند. و باز هم یک ستاره کمتر. می‌شود گفت تنها در پنجاه صفحه پایانی، داستان فضای دلنشین به خود می‌گرفت و برای مخاطب جذاب می‌شد و خواننده را ترغیب به خواندن می‌کرد که در سرنوشت‌سازی اشخاص این جذابیت کامل از بین می‌رفت و همه چیز بسیار مسخره و پیش پا افتاده تمام می‌شد. از آنهایی که میتوان گفت هر‌کدام تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی کردند که باز هم اینجا یک ستاره کم می‌کنم. نتوانستم از کتاب لذت ببرم، سپاس.
شقایق پیمانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
حین خوندنش منتظر بودم اتفاقای جالبی بیافته، همینطور هم بود، اما فقط تا یک بخش خاص از کتاب. اگر در معنای کتاب دقت کنیم، دختر تمایل زیادی به پول، مقام و حتی دزدی داشت. نهایتاً هم صرفاً به همین‌ها رسید. آخرش رو شخصاً نپسندیدم و میشد جالب تر تمام بشه یا حداقل تشخیصش رو به عهده‌ی خودمون نذارن😅ولی سعی و نویسنده داشت بفهمونه با گول زدن بقیه یا دروغ گفتن زود قضاوت کردن زندگی نکنید. خیلی چیزها درواقعیت به گونه‌ای هستن، که نمیشه از ظاهر قضاوتشون کرد...
میخواست بگه هیچکس خوب مطلق، و بی عیب و نقص نیست. دقیقاً خیلی افراد هستن که نزدیک به شمان ولی کمر همت بر نابودیتون میبندن، حتی اگر صمیمی‌ترین دوستانتون باشن!
بله... کتاب درس عبرت زیاد داشت اما نه کاملاً واضح. قسمت‌های بزرگسال کتاب رو تا حدی در لفافه بیان کرده به امید اینکه تینیج‌ها و بچه‌ها متوجه نشن چه اتفاقی افتاد، ولی با توجه به جامعه‌ی فعلی، من فکر میکنم این کتاب تقریبا بزرگساله و مناسب درجه سنی پایین نیست. در کل نه پیشنهاد میکنم بخونید، نه میگم نخونید
اگر به رمان خوندن علاقه دارید و ذهنتون درگیر وسواس و تشویش نمیشه، مطالعه کنید
ممنونم کتابراه🌹
نرگس سیف
۱۴۰۱/۵/۱۰
این کتاب اوایل من رو گیج و همچنین نسبت به کارکتر‌های اصلی مشکوک میشدم اما داستان جالبی برای من بود و خیلی زیبا و زندگی بخش اتمام یافت
اینکه ادی توانسته بود شخصی مثل جین را پیدا کند تا مدتی از زندگی ث روزمره‌اش را در کمال آرامش و لذت در کنار او بگذراند من را بسیار خوشحال کرد. چرا که بودن با بئا که
کسی ذات و پندار حقیق‌اش را پیش دوستان و همسر و طرفدارانش محدود کرد او و همچنین منی که خواننده این کتاب بوده‌ام را اذیت میکرد ولی با اینکه جین هم برای داشتن ادی تلاش‌های غلط اما پر از هدف برای رسیدن بهش کرد اما بئا خیلی ساده عاشق او شد چرا که نمیخواست کسی از راز‌ها و همچنین دروغ‌هایی که برای خودش درست کرده بود خبر دار شوند پس بنظر من داستان جین خیلی با سختی‌هایی که ادی هم داشته بود مطابقت داشت و بنظر همین نکته‌های ریزی که درباره زندگی گذشته ادی و جین دیدیم دلیل خوبی برای بودن اون دو با یکدیگر است
ولی اگر ادی زنده می‌ماند و جین و ادی هردو باهم به زندگی کردن ادامه میدادند قشنگ تر میشد ولی خب از طرفی هم اون موقع یجورایی ادی گناهکار میشد
پس همون بهتر که مرد)؛
ممنون از کتابراه عزیز که به من اختیار خرید را دادند
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
درود
سپاس از کتابرآه
✔توصیه به دوستانی که قصد خواندن کتاب را دارند: ۱. حتما ابتدا نظرات را بخوانید، بعد تصمیم بگیرید که با نکات توضیح داده شده تمایل به خواندن دارید یا خیر؟!
۲. ظاهر رمان کتآب ربکایی را روایت میکند که در قرن ما اتفاق افتاده باشد.
۳. پایان داستان به سبک امروزی باز است که به خوش
مزاق بعضی نمیایدو هنوز در فرهنگ مطالعه امروز ما جا نیفتاده
۴. چنانچه از بعد دیگری به محتوای کتاب نگاه کنیم، شخصیتی را میبینیم، فارق از دیدگاه جنسیتی، که با تلاشی آگاهآنه و زیر پا گذاشتن هر تعهد اخلاقی در زندگی به شیوه غربی، قصد تغییر جایگاه اجتماعی و طبقاتی خود را دارد، در این مسیر بطور حتم با موانعی روبرو میشود که با ذهن نا آموخته از روابط طبقه دیگری از اجتماع، مجبور به حل و فصل این مشکلات بشود. در این میان نویسنده معما و تعلیق و کشش لازم را قرار میدهد.
۵. اما نتیجه گیری را بعهده خواننده میگذارد. آیا جین توانسته تابو طبقاتی را با آموزه‌های جدیدش بشکند و جایگاهی دست و پا کند؟
۶. نویسنده بجای استفاده از تنها یک راوی اول شخص، در روشی نه چندان معمول، از چند اول شخص استفاده کرده که من حقیقتا نپسندیدم. حس توپی را داشتم که هر بار بازیکن جدیدی تصمیم میگیرد که به کدام سو پرتابم کند. خداییش اصلا احساس خوبی نبود
۷. ترجمه‌ عالی بود
۸. شخصیت پردازی و فضاسازی رعایت شده بود.
M R
۱۴۰۱/۴/۲۹
داستان زیبا و جذاب بود. روایتی چند نفره وهرکدام از زبان یکی از شخصیتهای اصلی. تلاش شخصیت اصلی داستان برای جامه عمل پوشاندن به رویاهاش والبته تجربه جدید ومتفاوتی از زندگی، باورود او به محله مرفه و دور از محل زندگیش رویاهای او برای تغییر سرنوشتش و البته مقایسه‌های دائم اون بین سبک زندگی که میبینه و و شرایطی که خودش زندگی میکنه آغاز میشه که بسیار جالب قابل تامل هست. رفته رفته پای او به زندگی یکی از ساکنین باز میشه و زندگی اون رو برای همیشه تحت تاثیر قرار میده، تلاش دائمی شخصیت جین برای فرار از گذشته ش خواننده رو متاثر میکنه والبته به فکر وامیداره که چطور زندگی گذشته‌ی یک فرد میتونه سایه تاریکی برای لحظه لحظه زندگیش باشه. گذشته از روایت جالب و روان داستان پایان کتاب بسیارغافلگیرکننده و غیرقابل پیش بینی هست که به جذابیت این اثر اضافه کرده. در پایان خواندن این کتاب خواندنی رو به همه علاقه مندان کتابهای معمایی و درام پیشنهاد میکنم.
نسیم افتخار
۱۴۰۲/۱/۲۳
داستان در اوایل کتاب جذابیت بیشتری داشت ولی هرچقدر که جلوتر می‌رفت مشخص میشد که قتلها نمی‌تونه کار ادی باشه چون این طوری داستان کاملا اسپویل میشد.
از یه مرحله‌ای به بعد تقریبا یکنواخت شد و باسرعت پایینی پیش می‌رفت. شخصیت جین هم به نظرم زیاد جالب نبود، چون انگار یه سری خصوصیات منفی تو وجود بعضی از
آدمهاست وربطی به شرایط زندگی و سختی هاشون نداره. جین بااینکه بعدها موقعیت عالی داشت بازهم نتونست عادت دزدی شو کنار بذاره، حتی باوجود پول زیاد
در کل شخصیتهای داستان به نظرم جالب نبودن، تریپ که کاملا خنثی بود و دشمنی بئا و بلانش هم مشخص نبود از کجا شروع شده و چرا شروع شده، چون از کودکی باهم بزرگ شده بودن و به نظر نمی‌رسید انقدر دوستی سطحی داشته باشن که مدام در پی تخریب هم باشن
البته اینها نظرات من هست و قطعا دوستان هم نظرات دیگه‌ای دارن
ممنون ازکتابراه عزیز برای گسترش فرهنگ کتابخونی🌹
پونه
۱۴۰۱/۴/۱۷
خب... عالی بود، خیلی زیبا داستان رو پیچ داد، مثل یه رویای کودکانه؛ اما امیخته‌ به واقعیت بود، از ترفند حقیقتِ امیخته به دروغش خوشم اومد، و خب... اینکه خشم شدید درون دارم باعث شد از اینکه دوتا یا چند تا ادم با خونسردی کشته شدند و بعدش به جای احساس بد، وحشت، گناه، حس ازادی و اسودگی جریان پیدا می‌کنه لذت بردم خیلی فوق العاده بود، این که چندتا راوی داره؛ و هر کدوم داستان خودشون رو روایت می‌کنند و مثل واقعیت اونا هم یه چیزایی فقط خیال پردازی می‌کنند و متصورند که کاملا درسته برام جالب بود، اوایل داستان اونجا که جین به گردوندن سگ‌ها مشغوله، واکنشش به لبخندها یا تحقیرها، بی‌اعتنایی‌ها... و یه چیز؛ اینکه خیلی راحت احساسات جین توی داستان از زبان خودش بیان می‌شد برام جذاب بود.
البته همون‌طور که گفتم به نظرم یه رویاپردازی کودکانه و جالب بود که مقداری با یک قلم ورزیده و ذهن ادم بزرگسال پخته شد، و داستان متفاوت و دلچسبی بود، چندان متوجه روند پیشروی داستان نشدم، هر چند اولاش مدام می‌خواستم بدونم کی تموم میشه ولی خیلی خوب پیش رفت.
نارین نصرتی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
داستان زیاد قوی و هیجان انگیزی نبود ولی ازش میتونیم نکته‌های زیادی برداشت کنیم در یک سو زنی داریم که یک زندگی عالی با یک همسر عالی رو داشته که از قضا همش رو با زحمت خودش به دست اورده و از یک سوی دیگه زنی داریم با پیشینه نامشخص که خونه و زندگی جالبی نداره و طی اتفاقاتی میتونه زندگی عالی و بی نقصی و که زن اول ساخته رو به دست بیاره ولی خودش هم خوب میدونه که همه این ها نوعی دزدی به حساب میاد چیزهایی رو به دست اورده که هیچ زحمتی برایش نکشیده از قضا این وضعیت ناپایدار هم زیاد دوام نمیاره و در اخر همه چی از هم میپاشه هیچ کس نمیتونه جای کسی دیگه رو بگیره چون هر انسانی خاص افریده شده و هر کسی در دنیا کاری رو انجام میده که فقط خودش میتونه از پسش بربیاد و نه کس دیگه‌ای. در نتیجه زندگی کس دیگه‌ای رو ندزدیم و با تلاش و زحمت خودمون زندگی خودمون رو بسازیم
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب رو برای ژانر جنایی گونه ش انتخاب کردم و دوست داشتم با داستانی روبرو باشم که علامت‌های سوال زیادی رو با هر بخشش تو ذهنم ایجاد کنه، علامت سوال‌هایی که در نهایت به شون جواب داده بشه، ولی خب اینطور نبود... شروع ش خوب بود، بخش مهم کتاب اونقدر که باید هیجان انگیز نبود... پایان داستان اصلا چیزی که و فکر می‌کردم نبود این برای من نقطه ضعف کتاب بود، چون پایان، پایان بدی بود و شبیه به رمان‌های عاشقانه‌ای که میخواد بگه درنهایت همه چی گل و بلبل هست و شخصیت اول باید به سعادت برسه... در کل کتاب جالبی برای من نبود، اگر رمان جین ایر رو خوانده باشید، متوجه می‌شوید که نویسنده تا چه اندازه از این کتاب الهام گرفته است، به طور کلی توصیه نمی‌کنم، و پایان کتاب می‌تونست واقع گرایانه تر باشه، رمان جنایی مورد علاقه من نبود.
فاطمه رئوفی
۱۴۰۱/۸/۱۹
با سلام
رمان جالبی بود. خوندنش رو پیشنهاد میدم
دیدم که تعدادی از خوانندگان این کتاب رو الهام گرفته از "جین ایر" اثر شارلوت برونته دونسته بودن. و قبل از ثبت نظرم کتاب جین ایر رو که (باعرض تاسف برای خودم) تا الان نتونسته بودم بخونم موفق به خوندنش شدم. ((به که چه عالی بود))
اما این رمان از جهت و و
اسامی نقش‌ها برخی حوادث شبیه رمان جین ایر هست. ولی شخصیت جین در این داستان کاملا مقابل شخصیت خودآگاه "جین ایر" هست.
در این رمان تفاوت طبقاتی اشراف فقرا رو میبینیم. که علائق بسیار سطحی دارند. و به تجملِ بیجهت اهمیت میدهند.
و جین که به راحتی هر چیزی رو از آن خودش میدونه و اون رو تصاحب میکنه بدون عذاب وجدان
پایان داستان رو میشد کمی قابل قبول تر به نتیجه رساند.
تشکر از کتابراه
مهدیه قائمی
۱۴۰۱/۱۰/۹
اصلا فک نمیکردم داستانی که اینقد پیش و پا افتاده شروع شده به این زیبایی ختم بشه... یه داستان پر از همه چی... چه انتهای زیبایی. از اون کتاباست که به یه جایی از کتاب برسی محال ازدستت بیوفته تا تموم نشده نمیتونی رهایش کنی. یه جورایی خیلی قشنگ دو روی سکه رو در زندگی نشون میده که خیلی زیاد در هم و دریک تنیده‌اند چشم بهم زدنی جا عوض میکند که من این قسمت رو خیلی دوست داشتم چون روایتی واقع بینانه هست از زندگی... داستان فقط عاشقانه نیست یه جایی از داستان جنایی میشه که اونم خیلی سردر گم میکنه آدمو ولی خیلی قشنگ گره‌ها باز میشه و پازل چیده میشه کنار هم.. من هم لذت بردم وهم عبرت گرفتم یه تلنگری هست برای همه.. واقعا توصیه میکنم
م مسعودی
۱۴۰۱/۴/۷
داستان متفاوتی بود
شروع معمولی و قابل پیش‌بینی ولی بعد از این‌که از نیمه گذشت تقریبا همه چیز عوض شد و پایان متفاوت
البته بیشتر از داستان‌های اصیلی چون جین‌ایر وام گرفته بود ولی به سبک ادبیات و فرهنگ مدرن غربی
روش زندگی و حوادث پیش‌آمده در داستان با سلیقه من هم‌خوانی نداشت ولی از دید یک خواننده و
با فرهنگ غربی شاید قابل پذیرش باشد.
به هر حال به جوان‌ترها هم پیشنهاد می‌کنم اگر رمان داستانی برای پر کردن اوقات فراغت می‌خواهند بیشتر به سراغ داستان‌هایی چون جین‌ایر.. ساندیتون... ربکا ورمان‌هایی بروند که به ابتذال و پوچی گرایش نداشته باشد. 🙏🙏
narges moradi
۱۴۰۱/۷/۲۰
وکتابهای معمایی زیاد خونده بودم این کتاب تلفیقی از رمان ربه کا وجین ایر بود یه جورایی کپی برداری مدرن،
قلم نویسنده در رابطه با ثبت وقایع وحال وهوای داستان قابل قبول بود ولی شخصیتهای اصلی داستان بااون پایان باز مسخره‌اش واقعا دوراز انتظار بود، دختری که فقط هدفش پول و دله دزدیه به هدفش میرسه، مردی
که همزمان بادوتا زن رابطه داره، وزنی که دوتا قتل انجام داده وراست راست میگرده، به حد کافی تو جامعه انحطاط اخلاقی داریم واین دست کتابها هیچی که به ادم اضافه نمیکنه بنظرم ته مایه اخلاقیات هم از بین میبره، هرکاری کردم امتیاز یه ستاره را بدم نمیدونم چرا قبول نکرد
fateme ramezani
۱۴۰۱/۵/۵
کتاب همسری در طبقه‌ی بالا داستانی رازآلود و نفس گیر و پر از هیجان جاه طلبی و عشق و جنایت و رازهایی عجیب و تکان دهنده در آن وجود دارد.
البته میزان هیجان این کتاب برای من که دومین بار بود کتاب هیجان انگیز مطالعه میکردم زیاد بود شاید برای خیلی‌ها معمولی باشه.
در مقایسه با کتاب زنی در کابین ۱۰ داشت
هیجان کمتری ولی باز هم ارزش خوندن داشت.
ترجمه‌ی روان و خوبی داشت.
داستان راجع به دختری فقیر و بی خانمان هست که وارد زندگی افراد مرفه میشه که هیچ شناختی از آن‌ها نداره..
جایی که در آن رازهای عجیب و تکان دهنده‌ای وجود دارد.
مشاهده همه نظرات 236

راهنمای مطالعه کتاب همسری در طبقه بالا

برای دریافت کتاب همسری در طبقه بالا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.