معرفی و دانلود کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

عکس جلد کتاب سنگ، کاغذ، قیچی
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

کتاب سنگ، کاغذ، قیچی داستانی رازآلود و هیجان‌انگیز به قلم آلیس فینی است. این کتاب قصه‌ی زوجی جوان است که زندگی عاطفی‌شان با مشکلاتی روبه‌شده و برای رفع مشکلات آن می‌خواهند به دریاچه‌ی بلک‌واتر سفر کنند؛ اما ماجرا بسیار پیچیده‌تر از آن است که می‌پندارند... گفتنی‌ست اثر حاضر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته و همچنین از پرفروش‌ترین آثار ساندی‌تایمز نیز بوده است.

درباره‌ی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

گاه تمام سرمایه‌گذاری عاطفی‌ات را بر روی یک آدم قرار می‌دهی و زمانی که او می‌‌رود یا دیگر مانند سابق نیست، تو خالی خالی می‌شوی. گویی در یک قمار بزرگ همه‌ی سرمایه‌ات را باخته باشی. این همان احساسی بود که این اواخر آدام و کاملیا، هر دو در حال تجربه‌ی آن بودند. اما اشتباه نکنید. رمان سنگ، کاغذ قیچی (Rock Paper Scissors) کتابی عاشقانه نیست! آلیس فینی (Alice Feeney)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، در اثر حاضر که چهارمین رمان اوست، داستانی رازآلود را برایتان روایت می‌کند که هرچقدر هم تلاش کنید نمی‌توانید پایان آن را حدس بزنید. داستان زوجی جوان که رابطه‌شان به بن‌بست خورده و تصمیم گرفته‌اند از دل ویرانی، چیزی تازه بسازند. به همین دلیل هم هست که به اسکاتلند می‌روند تا با فاصله گرفتن از شلوغی‌های شهر لندن مشکلاتشان را حل‌وفصل کنند. اما برای دو شخصیت اصلی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی، به سیاقِ همه‌ی رمان‌های معمایی، هیچ‌چیز آنطور که انتظار دارند، پیش نمی‌رود...

«کاملیا هنوز همان زنی‌ست که ده سال پیش به او دل باختم؟»، «آیا آدام متوجه تارهای خاکستری میان موهای بور بلندم می‌شود؟»، «تکلیف آن همه عشق که حالا با مجموعه‌ای از خاطرات بد همراه شده چیست؟». این‌ها گوشه‌ای از سؤالاتی هستند که آلیس فینی از زبان این زوج روایت می‌کند؛ سؤالاتی که قبل از رسیدن به هتل ذهن آن‌ها را درگیر کرده بود. شاید مسافرتِ آخر هفته، همه‌ی چیزی بود که آدام و کاملیای رمان سنگ، کاغذ، قیچی به آن نیاز داشتند و شاید هم تنها چیزی بود که برای فرو ریختن رابطه‌ی نه‌چندان استوار آن‌ها لازم بود! به هر روی، آدام و کاملیا قدم در این سفر گذاشته بودند. اما زمانی‌که آن‌ها به هتل مقصدشان در کنار دریاچه‌ی بلک‌واتر رسیدند، با چیزهایی مواجه شدند که هیچ انتظارشان را نداشتند. گویی ماجرا بیش از یک رابطه‌ی به‌بن‌بست‌رسیده بود و کسی آن دو را زیر نظر داشت؛ کسی که نمی‌خواست آن‌ها خوشبخت باشند.

آلیس فینی که با رمان پیشین خود موفقیت‌های فراوانی به دست آورده، این بار نیز اثری را پیش روی ما قرار می‌دهد که پیش از اتمام داستان، نمی‌توان آن را کنار گذاشت. هنگامی که مشغول مطالعه‌ی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی هستید، هیچ عجیب نیست اگر در عالم خیال، خود را پشت در اتاق هتل آدام و کاملیا بیابید!‌ جایی که به انتظار نشسته‌اید تا ببینید آن‌ها چگونه با دردسرهایی که بر سرشان ریخته، مواجه خواهند شد. شما هم همراه با شخصیت‌های رمان تازه‌ی آلیس فینی، سروصداهای عجیبی از سرداب کلیسا می‌شنوید و احتمالاً خود را مشغول جویدن ناخن‌هایتان می‌یابید.

آلیس فینی نامی آشنا برای طرفداران رمان‌های جنایی و معمایی است. رمان دیگرش با عنوان «من گاهی دروغ می‌گویم» که در سال 2017 منتشر شده بود نیز، افتخارات متعددی را از آن نویسنده‌اش کرد و همان سال هم در فهرست پرفروش‌‍‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. حالا این نویسنده‌ی برجسته با کتاب سنگ‌، کاغذ، قیچی بازگشته تا لذت ادبی درخشان و هیجانی وصف‌ناپذیر را برای طرفدارانش رقم بزند. کتاب نام‌برده محصول سال 2021 است و تاکنون به زبان‌های متعددی ترجمه شده و چندین جایزه‌ی ادبی هم دریافت کرده که فهرست این افتخارات و جوایز را در ادامه مطالعه خواهید کرد. این رمان از آلیس فینی با استقبال گسترده‌ی صاحب‌نظران و منتقدان روبه‌رو شده و برخی آن را یادآور فیلم «درخشش» کوبریک می‌دانند. کتاب سنگ، کاغذ، قیچی را نشر نون با ترجمه‌ی سحر قدیمی منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

  • از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز
  • راه‌یافته به فهرست کتاب‌های پرفروش ساندی‌تایمز
  • راه‌یافته به فهرست کتاب‌های پرفروش بین‌المللی
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در بخش داستان و رمان جنایی - معمایی
  • نامزد دریافت جایزه‌ی ITW در سال 2022
  • راه‌یافته به فهرست 10 کتاب جنایی - معمایی برتر پابلیشرز ویکلی در پاییز 2021
  • شایسته‌ترین کتاب جنایی CrimeReads در تابستان سال 2021
  • کتاب برگزیده‌ی ماه Club Selection

نکوداشت‌های کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

  • عاشقش شدم! (سارا پینبرو)
  • کتاب سنگ، کاغذ، قیچی من را از همان صحنه‌ی ابتدایی جذب کرد. (فیلیپا ایست)
  • تیزبینانه، ماهرانه و مملو از غافلگیری. (الیزابت فلین)
  • رمان آلیس فینی، یک تریلر فوق‌العاده و بسیار سرگرم‌کننده است. (کاترین ریان هاید)

سریال اقتباس‌شده از کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

نتفلیکس اعلام کرده است که در حال ساخت سریالی براساس این رمان پرافتخار از آلیس فینی است. تا این‌ لحظه، اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست.

کتاب سنگ، کاغذ، قیچی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های جنایی - معمایی، شیفته‌ی کتاب سنگ، کاغذ، قیچی خواهند شد.

با آلیس فینی بیشتر آشنا شویم

آلیس فینی نویسنده و روزنامه‌نگار پیشین شبکه BBC است که مدت پانزده سال به‌عنوان خبرنگار، سردبیر خبر، تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های هنری و سرگرم‌کننده، کار کرده است. او از سن سی‌سالگی و در لابه‌لای فعالیت‌های روزانه‌اش، شروع به نوشتن رمان کرد و هم‌اکنون یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز به‌شمار می‌رود که آثارش به بیست زبان دنیا ترجمه شده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به رمان «من گاهی دروغ می‌گویم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب سنگ، کاغذ، قیچی می‌خوانیم

قرار بود بعد از مراسم افتتاحیه با هم باشیم، اما روز بعد، هنری از تو خواست در چند مراسم دیگر هم همراهی‌اش کنی. می‌فهمم نمی‌توانستی نه بگویی، اما دلم می‌خواست به او جواب مثبت نمی‌دادی. درک می‌کنم همیشه طرف‌دار پروپاقرصش بوده‌ای و می‌فهمم چقدر سپاسگزاری که اجازه داده کارهایش را اقتباس کنی. می‌دانم برای حرفه‌ات چقدر اهمیت دارد، اما مگر من بهایش را نپرداخته‌ام؟ تنهایی پرسه زدن در یک شهر، وقتی تو دست آن نویسنده را به‌جای دست من در دست گرفته‌ای، تصورم از یک سالگرد ازدواج خوب نبود.

مدتی است انگار خودت نیستی. می‌دانم عزادار اکتبری، می‌دانم او فراتر از یک همکار بود و از بین رفتن آرزوی دیدن فیلمت حتماً ناراحت‌کننده است، اما باز هم انگار موضوع دیگری در میان است. چیزی که به من نمی‌گویی. آدم‌هایی در زندگی ما حضور دارند، کسانی که سال‌ها باقی می‌مانند، و تعدادی هم مثل جهانگردها از زندگی‌مان عبور می‌کنند. گاهی گفتن تفاوتش سخت است. ما نمی‌توانیم و نباید به هر کسی که ملاقات می‌کنیم بچسبیم و من جهانگردان زیادی در زندگی‌ام دیده‌ام، کسانی که باید فاصله‌ام را با آن‌ها حفظ می‌کردم. اگر نگذاری کسی زیادی نزدیک شود، آسیب نمی‌بینی.

امروز را تنها گذراندم و بخش‌هایی از نیویورک را دیدم که ندیده بودم و در همان حال تو به‌همراه هنری وینتر در شهر می‌گشتی. شاید آن نویسنده‌ی مُسن یا معدود دفعاتی که در کنارش بودی برایت جالب باشد، اما در زندگی واقعی، او یک آدم منزوی است، زیادی مشروب می‌نوشد و راضی کردنش خیلی سخت است. نمی‌توانم این چیزها را به تو بگویم، چون نباید بدانم. من هم مثل تو تمام رمان‌هایش را خوانده‌ام. آخرین رمانش، در بهترین حالت، خیلی معمولی بود، اما تو همچنان طوری رفتار می‌کنی که انگار یارو صورت تناسخ‌یافته‌ی شکسپیر است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سنگ، کاغذ، قیچی
نویسنده
مترجمسحر قدیمی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-622-7566-57-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

رضا قهرمانی
۱۴۰۱/۸/۲۵
کتابراه در طول این سالهای متمادی ثابت کرده که بر خلاف سایرین صرفا به فکر فروش کتاب و سودجویی نبوده و نیست و با انواع تخفیفها و کتابهای رایگان هفتگی و در مناسبت‌های مختلف به ترویج کتابخوانی و نشر علم می‌پردازد و ما قشر کتابخوان ازین بابت کاملا راضی و قدردان زحماتشون هستیم و خواهیم بود اما انتقادی که دارم مربوط به نظر دادن فقط برای کتابهای خریداری و دانلود شده است به دو دلیل منطقی اول اینکه من نوعی که قبلاً نسخه چاپی کتابی رو خونده‌ام با این محدودیت نمی‌تونم نظرمو بگم و بقیه دوستان رو راهنمایی کنم و دوم اینکه اگه در مورد کتاب خاصی سوالی داشته باشم و بخوام آگاهانه اقدام به خریدش کنم نمی‌تونم از کسانی که اون رو قبلاً خونده ان سوال بپرسم و راهنمایی بگیرم امیدوارم درصورت امکان این محدودیت رو لغو کنید تا دستمون در نظر دادن و استفاده از نظرات دیگران بازتر بشه
M R
۱۴۰۱/۵/۲۵
کتاب خوبی بود و داستان قشنگی داشت. شاید در مقایسه با داستانهای معمایی و حتی جنایی سطح خیلی بالایی نداشته باشه و توقع کتابخوانهای حرفه‌ای رو برآورده نکنه اما اول ریتم داستان و ترتیب وقایع و دوم شیوه روایت داستان از زبان قهرمانان داستان متفاوت و بسیار جذاب هست. مورد بعدی که به زیبایی و تاثیرگذاری کمک داستان بسیار کرده جملات و عبارات بسیار با معنی و تامل برانگیزیه که از زبان قهرمانان داستان گفته میشه و خواننده رو عمیقا به فکرفرو میبره. مثلا "بزرگ‌ترین مشکل آدم‌های این زمانه همین است: قدر چیزهایی را که دارند نمی‌دانند، مدام بیشتر می‌خواهند. نمی‌خواهند برایش کار کنند. نمی‌خواهند آن را کسب کنند. وقتی چیزی را که می‌خواهند به دست می‌آورند، مثل بچه‌های لوس نق می‌زنند و می‌نالند. خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنند دنیا چیزی به آن‌ها بدهکار است و بقیه را مقصر انتخاب‌های نادرستشان در زندگی قلمداد می‌کنند. همه هم فکر می‌کنند اگر اوضاع مطابق نقشه‌هایشان پیش نرفت، می‌توانند فرار کنند"
محبوبه علیدادی
۱۴۰۱/۱۰/۷
واقعا کتاب عالی بود وقتی به اخرهای داستان نزدیک میشیم احساس میکنیم دوباره از اول باید کتابو بخونیم چون احساس میکنیم با دقت نخوندیم و نیاز به توجه زیادی داره و واقعا خیلی زیباست ژانرش ترسناک نیست برخلاف چیزی که اون اول فکرکردم هست بیشتر معمایی هست وخیلی خوبه وبرام جالب بودهدیه‌هایی که هر سالگرد به و ازدواج هم دیگه میدادن چون به قول خودشون سنتی بود به نظرم جالب بود و اون نامه‌هایی که خانم هرسال مینوشت رو دوست داشتم و کتاب جوری بودکه ترغیب میشدی تااخربخونی ورهاش نکنی بیماری آدام روتاحالانشنیده بودم وبرام جدید بود و اینکه یکبار از دیدگاه آدام داستانو میگفت وب عد آملیا خیلی به نظرم خوب بودواینطوری میتونستیم باتمام افرادکتاب ارتباط برقرار کنیم واین عالی بود به هرکسی که عاشق کتاب‌های معمایی وجالب هست این کتابوپیشنهادش میکنم چون واقعابه نظرم عالی بود 👌👌👌ممنون ازکتابراه
لیلی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
رگه‌ی راز آلود و هیجان انگیزی که داره جذبتون میکنه و دوست دارید کتاب رو بخونید و زمین نذارید.
✔️ چیدمان مطالب و نحوه‌ی توصیف صحنه‌ها خیلی عالیه و کاملا در محیط داستان غرق میشید.
✔️ کتاب این کشش و پتانسیل رو داره که تا اواخر شما رو منتظر حادثه‌ی جدید کنه و آخرای کتاب با اوج داستان مواجه میشید. و

✔️ با نویسنده اصلا آشنایی نداشتم اما از خوندن این کتاب واقعا راضی‌ام.
✔️ ترجمه خانم سحر قدیمی به نظرم خوب روان بود و اصلا مشکلی باهاش نداشتم.
✔️ اصلا قابل مقایسه با داستان‌های جنایی و معمایی درجه یک نیست اما راضی کننده ست.
✔️ از نظر محتوایی به نظرم ایراد بهش وارده, مشابه ملت عشق ضربه و آسیب وارد شده به کانون خانواده رو به تصویر میکشه و یه جورایی این آسیب عادی جلوه داده میشه.
کتاب (حدودا ۳۰ صفحه آخر) به اوج داستان و جذابیتش رسید. یه جایی فکر کردم دیگه تمامه و اصل ماجرا مشخص شده اما اینجوری نبود و بازم غافل گیری داشت 👌👌 ارزش خوندن داره. بیشتر از اینها میشه در موردش نوشت اما داستان لو میره.
خاطره اسماعیل نژاد
۱۴۰۱/۹/۹
کتاب ومتن داستان خواننده را به دنبال خود می‌کشدوروند داستان غیر قابل حدس و پیش بینی است شخصیت‌ها و اتفاقات ان طوری که در توضیحات طرح میشوند تا اخر باقی نمی‌مونند کلی روند داستان تغییر می‌کند قلم توانمند نویسنده و ترجمه خوب باعث می‌شود صحنه‌ها و مناظر ولحظه‌های داستان قابل تجسم و تصویر سازی ذهنی به باشد طور مثال لحظاتی که از برف و باد و بوران می‌نویسد خیلی خیلی قابل تجسم و لذت بخش است لحظات ترسناک و هولناک داستان هم به همین شکل است از آن دسته داستان‌ها و رمان‌هایی است که پر از جملات زیبا وفلسفی و ارزشمند است اگر تنها نباشی ترس دنیا کمتر می‌شود اما دنیا مسابقه انتخاب هاست چرا ادم‌ها در پایان همه چیز می‌فهمند لحظه را باید زندگی کردان قدر باسر پایین با مشکلات زندگی روبه رو می‌شویم که یادمان می‌رود باسر بالا به اسمان پر ستاره نگاه کنیم.
شقایق پیمانی
۱۴۰۱/۴/۲۷
در شروع کتاب احساس میکردم با یک حس بدی طرف شدم و لحن نویسنده یکجورهایی برام سرشار از انرژی منفی بود. تعریف این کتاب رو زیاد شنیده بودم برای همین ادامش دادم... حدود ۱۰۰ صفحه‌ی انتهایی به معنای واقعی کلمه، شوکه شدم!!
اگر لفظ "فوق العاده" رو برای این اثر به کار ببرم اغراق کردم، ولی خالی از لطف نیست
که بگم این نویسنده واقعا متفاوت و دور از انتظار داستان رو پیش برده... به نحوی که حسِ گرفته شده از این کتاب، ماجرا، شخصیت‌ها و هرچیز دیگه‌ای رو به یکباره، دگرگون میکنه. با اینکه از موضوع خیانت و این قبیل بیزارم، ولی این رمان رو دوست داشتم
شاید حتی یکبار دیگه هم بخونمش! ممنونم کتابراه💜☘️
مریم امیری
۱۴۰۲/۲/۱۸
موضوعش جدید بود.
ایده‌ای که استفاده کرده بود قشنگ بود. (نامه هاش به شوهرش)
و شخصیت پردازی هم به نظرم عالی بود مخصوصا قسمتی که نوبت مرده میشد و مشخص بود یه آدم اورثینکیه و زیاد از جملات فلسفی استفاده می‌کرد (با توجه به نویسنده بودنش)
نمی‌تونستم گوشیمو بذارم زمین و نخونمش علیرغم جذابیت‌های مثل
دیگه‌ای فیلم دیدن یا مجازی که می‌تونستم سرگرم اونا باشم ولی پشت هم فقط می‌خوندم تا ببینم قراره چی بشه.
ترجمه هم به نظرم ترجمه خوبی بود و اذیت نمی‌کرد چون یه کتاب قبل این خوندم که مترجمش انگار بچه ده ساله بود.
خلاصه نمیخوام مثل بقیه جو بدم بگم بهترین کتاب معمایی‌ای بود که خوندم ولی خیلی پیشنهاد میشه به کسایی که به این ژانر علاقه دارن.
Sheida شیدا
۱۴۰۱/۷/۱۹
این کتاب رو خیلی دوست داشتم و باید بگم روند داستان طوری معماگونه بود که تا نزدیک به اواخر داستان رو نمیشد حدس زد و کشش زیادی ایجاد میکرد و نویسنده روش جالبی برای پیشبرد داستان بکار گرفته و چیزی شبیه به ترفند فلش بک در یک فیلم رو روی نوشته‌اش پیاده کرد اما چیزی که منحصر بفردش میکرد نحوه‌ی چینش فصلها و جابجا شدن راویان و دو شخصیت اصلی این داستان بود که تهییج زیادی ایجاد کردو بهیچ عنوان اننظارش رو نداشتم و این بسیار جذابش کرده بود،،، از ترجمه هم باید تمجید کنم که بسیار روان و ملموس انجام شده بود و از خواندن این کتاب خوب لذت بردم و اگر ماجراجو هستید این کتاب حتما سلیقه‌ی شما خواهد بود:)
پریا عسگری خوش شعار
۱۴۰۱/۵/۲۶
کتاب خوب و قشنگی بود. نویسنده قلم خوب و قوی‌ای داشت اما تو صد صفحه آخر به طور کامل شوکه میشید و به هر چیزی که تا الآن خوندین و تصور میکردین شک میکنید! شخصیت‌هایی که تصور میکردین کاملا جا به جا میشن.
مجبور میشین برگردین عقب و نامه هارو با دید بازتر و با تصور شخصیت درست بخونید.
جزئیات براتون جذاب
میشن و خیلی چیز‌های دیگه که فقط با خوندنش متوجهشون میشید.
اما نباید از نگاه نویسنده به ازدواج و نتیجه گیری‌ها چشم پوشی کرد.
به نظرم هرکسی که قصد ازدواج داره باید این کتابو بخونه و یک سری از واقعیت هارو بفهمه.
سارا مقدم نیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
کتاب معمایی جنایی و با رگه‌های ترسناک قوی و خوبی بود، ازخیلی از کتاب‌های معمایی جنایی که جز پر فروش‌های نیویورک تایمز هستند، قوی تره، داستانش کاملا غیر قابل پیش بینی هست و از نصفه‌ی داستان به بعد غافلگیری هاش شروع میشه و تا سطر آخر هم ادامه پیدا می‌کنه. داستان ۱۸۵ صفه‌ای که کلا از ۵ تا شخصیت تشکیل شده و کل داستان یه ۲۴ ساعت پر تلاطمو در بر گرفته، اون حس گیر کردن توی طوفان و برف و بوران کوهستانی داخل یه ملک دور افتاده، واقعا حس هیجان و ترس رو بیدار می‌کنه. به شدت این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم.
مهیار AB
۱۴۰۲/۴/۱۳
به هیچ عنوان توصیه نمیکنم وقتتون رو با خوندن این کتاب تلف کنید. میتونم از کلمه گول زدن به جای غافلگیری استفاده کنم و این که هیچ شخصیت نرمال و شبه قهرمان در این داستان بی محتوا دیده نمیشد و همه پر از اشتباه و عذاب وجدان هستن که آخرای کتاب این حس به شما هم منتقل میشه. با تمام کردن این کتاب (که اصلا و توصیه نمیکنم) حس پوچی افسردگی و خلا بهتون دست میده. من رمان‌ها و کتاب‌های ترسناک زیادی خوندم و هیچ کدوم همچین حسی رو بهم منتقل نکردن. من خودم اگه میدونستم این طوری پیش میره اصلا نمیخوندمش.
Rosita
۱۴۰۳/۱/۹
پایان غیرقابل باور و دور از ذهنی داشت که واقعاً شوکه کنند بود. اگر به ژانر معمایی علاقه داشته باشید خوندنش براتون لذت بخش خواهد بود. جملات زیبا و تاثیر گذار داستان جذاب بودن مانند: زندگی یک بازی است که در آن پیاده ها هم می توانند شاه شوند، نه فقط کسانی که قوانین بازی را می دانند. بعضی آدم ها تمام زندگی پیاده می مانند، چون هیچ وقت حرکت درست را یاد نمی گیرند.. در کل داستان جالبی بود. با سپاس از کتابراه
Noora
۱۴۰۲/۱/۵
درود
این رمان به طور عجیبی نوشته شده، انگار نویسنده قصد داره هر قسمت از رمان با خواننده بازی کنه و هرچقدر که داستان پیش روی می‌کنه شما متوجه میشید هیچ چیز اونطوری نبود که تصور می‌کردید.
در طول رمان شما حس‌های مختلفی رو تجربه میکنید: ترس، دلسوزی، خشم، همدردی
نویسنده روی جزئیات بیشتر مانور داده که این فضا رو برای خواننده خیلی طبیعی تر و واقعی تر می‌کنه
در کل کتاب خوبیه و پیشنهادش میکنم. ممنون
Parisa
۱۴۰۲/۱/۴
یک داستان خوبی بود که از همان خط اول خواننده رو مجذوب خودش می‌کرد. جمله آغاز کننده کتاب: شوهرم صورتم را تشخیص نمی‌دهد، باعث می‌شود که خواننده به تحلیل شخصیت‌های داستان بپردازد. داستان به‌گونه‌ای بود که افکار آدمی رو درگیر خودش می‌کرد. همه چیز تقریبا تا نصف کتاب آرام بود ولی قسمت دوم کتاب به اوج و هیجان می‌رسد شمارا غافلگیر می‌کند. حس‌وحال تاریک داستان در اواخر آن بیشتر مشهود می‌شود که جذابیت کتاب رو بیشتر کرده.
رضا حمزه نژاد
۱۴۰۱/۹/۱۲
اولش که کتاب رو شروع کردم بخونم داستان از اینکه از نظر اینکه از زبان چند شخص روایت میشد برام خیلی جالب و خواندنی اومد ولی رفته رفته داشتم ناامید میشدم از روندی که داستان میگرفت که ۱۰۰ صفحه آخر کتاب منو واقعا غافلگیر کرد اگه پایان داستان که میتونست از این بهتر باشه بهتر میبود مطمئنا پنج ستاره رو از من میگرفت. ارزش خوندن رو حتما داره.
((رویاها وقتی حقیقت پیدا میکنند که در وهله اول جرئت رویا بافی داشته باشیم.))
مشاهده همه نظرات 207

راهنمای مطالعه کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

برای دریافت کتاب سنگ، کاغذ، قیچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.