معرفی و دانلود کتاب همه چیز زیباست

عکس جلد کتاب همه چیز زیباست
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز زیباست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز زیباست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چیز زیباست

تابه‌حال فکر کرده‌اید خودپسندی می‌تواند باعث شود دوستانمان را از دست بدهیم و آن‌ها را از خودمان دور کنیم؟ در کتاب همه چیز زیباست با شخصیتی به نام مِندی آشنا می‌شوید که خودش را بالاتر از دیگران می‌بیند و به‌همین‌خاطر کم‌کم دوستانش از اطراف او پراکنده می‌شوند. این کتاب به کودکان یاد می‌دهد زیبایی‌های زندگی را بهتر درک کنند.

درباره‌ی کتاب همه چیز زیباست

مِندی دختربچه‌ی خودپسندی‌ست که چون در حال بازی در یک نمایش معروف تلویزیونی است، خودش را از سایر هم‌کلاسی‌هایش برتر می‌داند. اولش به‌خاطر لباس‌های شیک و مشهور بودنش، بچه‌های مدرسه آرزو می‌کردند جای مندی باشند. اما کم‌کم به خاطر از خودراضی بودنش تنها می‌شود و دیگر هیچ‌کس دوست ندارد داستان‌های او را درباره‌ی موفقیت‌هایش بشنود. باید دید مندی واقعا احساس خوشبختی می‌کند یا فقط مقابل بقیه تظاهر می‌کند که خوشحال و خوشبخت است؟

کتاب همه چیز زیباست (Everything is Beautiful) ترجمه‌ی فهیمه رحمتی است که از سوی انتشارات عارف کامل منتشر شده و علاقه‌مندان به داستان‌های آموزنده می‌توانند آن را بخوانند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب همه چیز زیباست مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 12 ساله‌ای که از خواندن داستان و قصه لذت می‌برند مناسب است و به آن‌ها می‌آموزد زیبایی‌های زندگی را با نگاه تازه‌ای ببینند و احساس کنند.

در بخشی از کتاب همه چیز زیباست می خوانیم

مادربزرگ خندید و سوالى از او پرسید: «چه زمانى آخرین‌بار بود که واقعاً احساس آزادى، شادى و زیبایى کردى؟ آیا واقعا زیبایی زندگی‌ات به آن نمایش تلویزیونی‌ات بستگی دارد؟» مندى گیج شده بود. نمى‌دانست چه بگوید. بعد مادربزرگ گفت: «فرزندم همه‌چیز اطراف ما زیباست. این زندگى را خداوند به ما داده است. ما باید از این نعمت خدادادی بهره بگیریم و خوشحال باشیم».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چیز زیباست
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-85-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چیز زیباست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همه چیز زیباست

برای دریافت کتاب همه چیز زیباست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.