معرفی و دانلود کتاب وابستگی به عادت

عکس جلد کتاب وابستگی به عادت
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وابستگی به عادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وابستگی به عادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وابستگی به عادت

کتاب وابستگی به عادت نوشته‌ی شنو محمدزاده با ارائه راهکارهایی کاربردی به شما نشان می‌دهد که چطور عادت‌های اشتباه را از زندگی خود حذف و عادات درست را جایگزین آن‌ها کنید.

درباره‌ی کتاب وابستگی به عادت:

شنو محمدزاده در این کتاب می‌کوشد تا شما را با یک حقیقت مهم آشنا سازد، اینکه هر فرد خود مسئول خلق موقعیتی است که اکنون در آن قرار دارد. زیرا فقط خود افراد هستند که می‌توانند تحولی شگرف در زندگیشان پدید آورند. پس مطمئن باشید، هیچ کس نمی‌تواند در شما تغییری ایجاد نماید، مگر این که خودتان بخواهید.

مطمئنا همه افراد می‌توانند زندگی خود را تغییر دهند، شما نیز این قابلیت را همیشه داشته‌اید اما چیزی که باعث شده تاکنون دست به اقدام نزنید و دست روی دست بگذارید عادت کردن است. چرا که وابستگی به عادت‌ها سبب می‌شود تا از تغییرات در زندگی خود گریزان باشید.

در حقیقت شنو محمدزاده معتقد است، به طور کلی بر روی زمین دو نوع انسان وجود دارد: یکی انسان‌های تکرار کننده و دیگری افراد متحول کننده. تکرار کنندگان، به گذشته می‌نگرند و آنچه را که در گذشته رخ داده دوباره تکرار می‌کنند. اما متحول کنندگان، با توجه به گذشته آنچه را که هم اکنون در حال رخ دادن است، تغییر می‌دهند تا تکرار کننده‌ی رویدادهای گذشته نباشند. شما نیز می‌توانید انتخاب کنید یکی از متحول کنندگان باشید و یا تکرار کنندگان.

در بخشی از کتاب وابستگی به عادت می‌خوانیم:

شاید شما هم مثل من و مثل هر کس دیگر درگیر یک سری از عادت‌ها باشید که مثل یک لباس تنگ به شما چسبیده‌اند و هر کاری می‌کنید نمی‌توانید از شر آن‌ها خلاص شوید خیلی تلاش می‌کنید اما نمی‌شود، در واقع اکثر ما این طور فکر می‌کنیم که هر عادت ما یک رفتار ثابت است در حالیکه این فکر اشتباه است و ما باید یاد بگیریم چگونه این عادت‌های بد را ترک کنیم و چه کار کنیم که عادت‌های مثبت داشته باشیم. قبل از اینکه بخواهیم یک عادت را تغییر دهیم اول باید بدانیم که این کلمه عادت که راجع به آن صحبت می‌کنیم چه چیزی هست.

اول از همه تعریفی از عادت داشته باشیم که اصلا عادت چیست و چگونه به وجود می‌آید و این عادات چه نقشی در زندگی ما دارند.

عادت یک الگوی رفتاری است که به صورت مداوم و منظم تکرار می‌شود، فعالیتی است که ما آن را ارادی و غیرارادی به صورت پیوسته و منظم انجام می‌دهیم آن قدر آن را تکرار کنیم که ناخودآگاه تمایل به انجام دادن آن‌ها داشته باشیم و از انجام دادن آن‌ها حس خوشایندی به ما دست دهد و اگر هم به هر دلیلی نتوانستیم آن را انجام دهیم حسی ناخوشایند و یا نارضایتی از خودمان داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
عادت و نحوه شکل‌گیری آن
نقش عادات در زندگی ما
راهکار تغییر عادت
عادت‌های انسان‌های موفق
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وابستگی به عادت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آوای آرامش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-688174-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وابستگی به عادت

حبیب ابراهیم زاده
۱۳۹۹/۱۰/۵
بیشتر جزو کتابهای موفقیت است. بیشترین ترکیب کلمه‌ای که بکار رفته، افراد موفق، است.
بجز چند صفحه اول که اطلاعات کم و اولیه در مورد عادتها میگه بیشتر در مورد عادت افراد موفق میگه که دیدگاه خود نویسنده در مورد این افراده. یعنی اگه کسی این عادتها رو داشته باشه فرد موفقیه.
در کل کتاب کاربردی و علمی ندیدمش.
Tohid
۱۴۰۰/۲/۱
کتاب نسبتا خوبی بود، میشه گفت خلاصه‌ای از کتابهای موفقیت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب وابستگی به عادت

برای دریافت کتاب وابستگی به عادت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.