معرفی و دانلود کتاب ویدیو مارکتینگ: راهنمای جامع برندسازی و بازاریابی از طریق ویدیو

عکس جلد کتاب ویدیو مارکتینگ: راهنمای جامع برندسازی و بازاریابی از طریق ویدیو
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۳۶,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ویدیو مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ویدیو مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ویدیو مارکتینگ: راهنمای جامع برندسازی و بازاریابی از طریق ویدیو

ویدیو مارکتینگ یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ و یک راه عالی برای توسعه‌ی کسب‌وکارهاست. کتاب ویدیو مارکتینگ اثر آرش خمسه‌ لویی راه را برای ساخت ویدیویی پربازده و متناسب با برند هموار می‌کند.

درباره‌ی کتاب ویدیو مارکتینگ

امروزه نقش ویدیو در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ، انکارنشدنی است. تا زمانی که بهینه‌سازی برای گوگل دغدغه‌ی مهمی برای هرگونه بازاریابی به حساب می‌آید، بسیار مهم است که در دومین موتور جستجوی بزرگ، یعنی یوتیوب چه عملکردی دارید. کتاب ویدیو مارکتینگ نوشته‌ی آرش خمسه‌لویی آموزشی است در باب چگونگی ساخت ویدیو متناسب با استراتژی‌های هر کسب‌وکار.

با رشد تکنولوژی و رونق گرفتن بازار فروش اینترنتی، کسب‌وکارها با تولید محتوا پیوند خورده‌اند. تجارت‌ها برای رسیدن به حداکثر فروش باید از دیجیتال مارکتینگ و به‌ویژه ویدیو مارکتینگ کمک بگیرند. ویدیوهای یوتیوب، تیک تاک و ریلز اینستاگرام شاهد خوبی بر این مدعاست که کسب‌وکارها برای موفق ماندن باید همگام با این تغییرات قدم بردارند. اما ساخت ویدیویی که در فضای مجازی بیشترین بازخورد را داشته باشد، کار آسانی نیست. کتاب ویدیو مارکتینگ نکاتی ارزشمند و کاربردی درجهت افزایش بازده ویدیوها و توسعه‌ی برند و جایگاه شما در بازار ارائه می‌دهد.

نیاز کسب‌وکارها به یک استراتژی بازاریابی از دیرباز امری مهم تلقی می‌شده، اما بالا رفتن اهمیت ویدیو به‌عنوان استراتژی تبلیغاتی موضوع جدیدی است که نیاز به یادگیری دارد. اکثر مخاطبان ترجیح می‌دهند به‌جای خواندن مقاله برای کسب اطلاعات درمورد یک برند، ویدیویی از آن برند مشاهده کنند؛ تاجایی‌که طبق تحقیقات، حدود 54 درصد از مخاطبین علاقه‌مند به دیدن ویدیو هستند. همچنین محتوای ویدیویی تا 43 درصد ماندگارتر از محتوای متنی (در حدود 18درصد) و تصویری (34 درصد) محاسبه شده است.

نکات مهمی در ارتباط‌ با ویژگی‌های محتوای ویدیویی در کتاب ویدیو مارکتینگ مورد بررسی قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به کوتاه بودن ویدیو، سریالی بودن آن، ویدیوی آموزشی، ویدیوی تعاملی و فراخوان به یک عمل در پایان ویدیو اشاره کرد. داشتن برنامه‌ریزی و استراتژی برای انتشار ویدیوها نکته‌ی کلیدی در دیده شدن آن‌هاست.

استراتژی ویدیو مارکتینگ شامل نُه بخش است: شناسایی مخاطبین هدف و اهداف کمپین ویدیویی، تحقیق درباره‌ی بازار هدف و رقبا، نوع محتوایی ویدیویی، مقدار بودجه، تعیین مسئول برای بخش‌های مختلف فرآیند ویدیو مارکتینگ، استفاده از برند در ویدیو، بهینه‌سازی ویدیو برای هر رسانه، تشخیص بهترین زمان و بهترین پلتفرم برای انتشار ویدیو و اندازه‌گیری شاخص‌های عملکردی (KPI).

هنگامی که بازاریابی ویدیویی با یک استراتژی صحیح به درستی هدایت شود، یک کمپین بازاریابی ویدیویی می‌تواند به برند شما در یافتن مشتریان جدید و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار کمک شایانی نماید. گفتنی‌ست مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران کتاب ویدیو مارکتینگ را به چاپ رسانده است.

کتاب ویدیو مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ویدیو مارکتینگ به مدیران کسب‌وکار و بازاریابان دیجیتال توصیه می‌شود تا با به‌کارگیری نکات موجود، برند خود را توسعه دهند.

با آرش خمسه لویی بیشتر آشنا شویم

آرش خمسه‌لویی متولد سال 1363 در تهران و مدیرعامل شرکت پویان پردازش پاسارگاد است. او مدرک کارشناسی نرم‌افزار را از دانشگاه آزاد و مدرک بازاریابی و فروش را از دانشگاه تهران گرفته. مهندس خمسه‌لویی وبینارهایی نظیر «چطور یک ویدیو مارکتر حرفه‌ای شویم؟»، «اینستاگرام مارکتینگ به روش وایکینگ‌ها» و «چطور پست‌های حرفه‌ای برای اینستاگرام بسازیم؟» را تدریس کرده است.

در بخشی از کتاب ویدیو مارکتینگ: راهنمای جامع برندسازی و بازاریابی از طریق ویدیو می‌خوانیم

زمانی که شرکت یک محصول جدید را وارد بازار می‌کند، استفاده و کار با محصول جدید برای مصرف‌کننده مشکل می‌شود؛ بنابراین شرکت تصمیم می‌گیرد با تهیه‌ی یک ویدیوی آموزشی کوتاه، نحوه‌ی کار با محصول را برای مشتریان خود شرح دهد. در ویدیوهای آموزشی یک نفر محصول جدید را مرحله به مرحله استفاده و نحوه‌ی کار با آن را آموزش می‌دهد. از فیلم‌های آموزشی می‌توان برای آموزش مطالب جدید و ارزشمند استفاده کرد. به‌خصوص اگر ویدیوها دانش پایه‌ی موردنیاز درباره‌ی کسب‌وکار شما را به مخاطب انتقال دهد. این ویدیوها حتی می‌توانند توسط تیم‌های فروش و خدمات، هنگام کار با مشتریان استفاده شوند.

بعد از تحول در دنیای اینترنت افراد مختلف هم علاقه‌مند به آموزش‌های آنلاین هستند تا جایی که کسانی که در حوزه‌ی آموزش هستند، شروع به تولید ویدیوی آموزشی مرتبط کرده‌اند. وقتی صحبت از ویدیوی آموزشی می‌شود، بحث کیفیت ویدیو است که آموزش شما را از سایر ویدیوها متمایز می‌سازد. یک ویدیوی آموزشی که قرار است در بستر وب قرار بگیرد، باید از لحاظ زمان‌بندی، حجم فایل، وضوح صدا و تصویر و دسته‌بندی مطالب در استاندارد بالایی قرار داشته باشد.

شما برای ضبط یک ویدیو نیاز به یک صدای رسا، یک محیط مینیمال ساکت، نرم‌افزار و تجهیزات قابل‌قبولی دارید. ویدیوهای زیادی برای ساخت ویدیو وجود دارد، که کار ساخت ویدیوی آموزشی را سرعت می‌بخشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی تولید ویدیو
فصل 2. تولید ویدیو
فصل 3. دسته‌بندی‌های ویدیو مارکتینگ
فصل 4. راز تولید ویدیوهای موفق
فصل 5. تحلیل و آنالیز ویدیو مارکتینگ
فصل 6. انتشار و درآمدزایی از ویدیو مارکتینگ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ویدیو مارکتینگ: راهنمای جامع برندسازی و بازاریابی از طریق ویدیو
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-218-477-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۳۶,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ویدیو مارکتینگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ویدیو مارکتینگ

برای دریافت کتاب ویدیو مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.