معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته

عکس جلد کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته

در شرایطی که تاثیر شیوه‌های بازاریابی سنتی کاهش یافته است کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته ما را با استراتژی‌های بازاریابی هدفمند آشنا می‌کند. موسسه بازاریابی محتوا از معتبرترین مجموعه‌های آموزشی در این زمینه است که کمک می‌کند پس از 7 هفته برنامه‌ی استراتژیکی برای تولید محتوای مناسب کسب‌وکار خودمان داشته باشیم.

درباره‌ی کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بازاریابی برای جذب و حفظ مخاطب از طریق شبکه‌های اجتماعی است. کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته به ما نشان می‌دهد که اشتراک‌گذاری مقالات، ویدئوها و پادکست‌ها چه تاثیر مهمی در شهرت یک برند دارد. موسسه بازاریابی محتوا در این کتاب صوتی ما را برای رسیدن به یک استراتژی محتوایی موثر آماده می‌کند. در این شیوه‌ی بازاریابی باید احساس وفاداری به برند در مشتری ایجاد شود. هر مشتری با توزیع محتوای شما به روش‌های مختلف اعتماد دیگران را نسبت به شما افزایش می‌دهد.

استفاده مداوم از بازاریابی محتوا باعث تقویت روابط با مشتریان احتمالی و فعلی شما می‌شود. هنگامی که مخاطب به‌صورت روزانه با محتواهای شرکت شما در ارتباط باشد احتمالا در هنگام خرید نیز توجه بیشتری به برند شما خواهد داشت. مسئله‌ی اساسی در بازاریابی محتوایی داشتن برنامه‌ای موثر است. کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته نه‌تنها به شما در پی‌ریزی برنامه‌ی مناسب کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود در پایان 7 هفته بتوانید خودتان بین روش‌های موجود بهترین را انتخاب و با توجه به اهداف بازاریابی مورد نظرتان برنامه‌ریزی کنید.

مشتریان، رهبران و مخاطبان شما باید محتوای ارزشمندی از کسب‌وکار شما دریافت کنند. این محتوا باید برای مخاطبان طبیعی و ارگانیک به نظر برسد. مخاطب نسبت به تبلیغاتی که مستقیم او را هدف گرفته‌اند با تردید تصمیم می‌گیرد. اگر شما بتوانید با برنامه‌ریزی مناسب محتواهایی تولید کنید که نیازهای مخاطب را رفع کند، به‌مرور این مخاطب است که برای مشورت و یافتن محصولات دلخواهش به سراغ شما می‌آید.

موسسه بازاریابی محتوا (Content marketing institute) در طول این 7 هفته استراتژی‌های محتوایی متفاوت را با توجه به وضعیت‌های متنوع برند و مخاطب مطرح می‌کند. آن‌ها مبحث را با مثال‌هایی از کارهای خانه شروع می‌کنند تا دیدی پایه‌ای به مسئله‌ی بازاریابی برای علاقه‌مندان ایجاد کنند. اهمیت شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوایی از مسائل دیگری است که در کتاب بازاریابی محتوا در 7 هفته روی آن تاکید شده است. یافتن پایگاه مناسب در میان طرفداران و کسب اعتبار به‌طور فزاینده‌ای در شبکه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد؛ بنابراین نباید پتانسیل‌های شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد و تبلیغ و بازاریابی نادیده گرفته شود.

کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته، مقاله‌ی مفصل و مهمی از موسسه‌ی بازاریابی محتوا است که واحد ترجمه‌ی انتشارات کلید آموزش به فارسی برگردانده و نسخه‌ی صوتی آن را با صدای مهدی سعادتی منتشر کرده است.

کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی کسانی که قصد دارند از طریق بازاریابی محتوایی کسب‌وکار خود را بهبود ببخشند مناسب است. علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی محتوا مطالب مفیدی از این کتاب خواهند آموخت.

با موسسه بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شویم

موسسه بازاریابی محتوا در سال 2011 توسط توسط جو پولیتزی (Joe Pulizzi) تاسیس شد. پولیتزی که به‌عنوان نویسنده، سخنران و بازاریاب محتوا مشغول به کار بود به راه‌های بهتر و متنوع‌تری برای بازاریابی می‌اندیشید. او موسسه را برای آموزش و راهنمایی‌های علمی در کنار توصیه‌های کارشناسانه به بازاریاب‌ها راه‌اندازی کرد. موسسه بازاریابی محتوا با بیش از 215 هزار بازاریاب و محتوا نویس یکی از موفق‌ترین موسسه‌ها در زمینه‌ی بازاریابی محتوایی است.

در بخشی از کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته می‌شنویم

وقتی که شما از همان ابتدای کار، یک هدف متعالی را دنبال می‌کنید، باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که چه محتوایی به‌درستی می‌تواند شما را برای رسیدن به آن هدف مشخص یاری رساند. به‌عنوان مثال، اگر هدف اصلی شما بالا بردن میزان بازدید از سایت‌تان است، محتوا می‌تواند تاثیر چشمگیری بر عملکرد بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO) داشته باشد و بدین ترتیب، تعداد افراد بیشتری را از طریق موتورهای جست‌وجو به سایت شما هدایت کند. از طرفی دیگر، اگر هدف شما جذب مشتری است، ارائه محتوا در مقابل گرفتن اطلاعات تماس مشتری (ایمیل، تلفن و...) برای ارتباطات بعدی مسلما عمل درست و ضروری‌ای می‌باشد.

مهم‌ترین چیز در این مرحله، پیش‌بینی مسیر رسیدن به هدف است. اگر فقط بخواهید محتوای خود را بفروشید، این امر به‌خودی‌خود درآمد تولید نمی‌کند. همچنین ویدئوهای سرگرم‌کننده، پست‌های با محتوای فاخر، وبلاگ یا بازنشر در توئیتر نیز به خودی خود در نگه‌داشتن مشتری کمکی به نکرده و برایتان رضایتی در پی نخواهد داشت و یا درخواست شما را به فروش، تبدیل نخواهد کرد. بااین‌وجود اگر بتوانید هدف خود را مهندسی معکوس کنید و فرآیند رسیده به آن را مشخص نمایید، همگی این عوامل می‌توانند به شما در فروش، تولید تقاضا و یا فرآیند جلب مشتری کمک کنند. با تولید محتوای باکیفیت و بعضا رایگان ابتدا علاقه‌مندی را ایجاد می‌کنید و کم‌کم مخاطبان گذری و مشتریان احتمالی را از همدیگر تشخیص خواهید داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
82 دقیقه
بازاریابی محتوا در ۷ هفته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته

فریدون ام
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
بازاریابی محتوا یعنی تولید و اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال. این نوع بازاریابی امروزه بسیار مهم شده است، زیرا اعتماد مخاطبان را جلب و آن‌ها را تشویق می‌کند شما را به دیگران معرفی کنند. البته حوزه بازاریابی محتوا بسیار گسترده شده و به‌ همین دلیل تولید محتوا نیازمند برنامه‌ریزی و مهارت است
علی خردمند
۱۴۰۲/۶/۱۰
این کتاب مراحل مختلف نوشتن محتوا را بازگو کرده و از طرفی روشهای فروش این محتوا هم بیان کرده و برنامه ریزی براس تولید محتوای متنی را بازگو کرده است. اچبرای خواننده ایجاد شوق و ذوق میکند.
Aryan Shakori
۱۴۰۲/۲/۱۷
واقعا عالیه تک تک دقیقه هاش یه مسئله مهمه که اگه با دقت گوش بدی و تجربه کافی داشته باشی کلی ایده جذاب میاد توی ذهنت
مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بهترین کتاب برای شروع کار در فضای مجازی این است. کتاب هم کوتاه است و هم بسیار پر محتوا
فاطمه تیبا
۱۴۰۲/۳/۳
موضاعات کتاب کاملا بدیهی بود و ایده‌ی جدیدی ارائه نکرد
مهدی میرباقری
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کتاب خوبیه، پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته

برای دریافت کتاب صوتی بازاریابی محتوا در 7 هفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.