معرفی و دانلود کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟

عکس جلد کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟

اگر به دانستن زندگی‌نامه‌ی افراد مشهور و موفق علاقه دارید، کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ به قلم سلست دیویدسون مانیس با شرح جزئیات زندگی یکی از برجسته‌ترین شاعران و نمایشنامه‌نویسان انگلیسی، به شما این فرصت را می‌بخشد تا با او و فعالیت‌هایش بیشتر آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟:

ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) فردی است که با خلق 39 نمایشنامه برجسته در جهان به شهرت رسید. او علاوه بر نمایشنامه‌نویسی، شعر هم می‌سرود و 145 غزل و 2 قصیده نیز از خود به جای گذاشت. این اعداد وی را به یکی از پرتلاش‌ترین نویسندگان قرن شانزدهم تبدیل کرد.

اکنون سلست دیویدسون مانیس (Celeste Davidson Mannis) در کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ (Who was William Shakespeare) سعی دارد تا سرگذشت زندگی این نمایشنامه‌نویس شاخص را با زبانی ساده و جذاب به تصویر بکشد.

با ویلیام شکسپیر بیشتر آشنا شویم:

احتمالاً نام او را زیاد شنیده‌اید حتی اگر تا به الان اطلاعات زیادی از او کسب نکرده‌اید. وی حدوداً چهارصد و پنجاه سال پیش می‌زیست و موفق به نگارش سی و پنج نمایشنامه شده و بیشتر از یکصد و پنجاه شعر سروده است.

هر آن که چیزی شکسپیر در زمان حیاتش خلق کرده، به ده‌ها زبان برگردانده شده است. مردم در سراسر جهان هنوز هم نمایش‌های وی را با اشتیاق می‌بینند. هزاران کلمه و اصطلاح که ما هر روز از آن‌ها بهره می‌بریم، توسط او اختراع شده است، کلماتی مانند خونسرد، دعوا و نامه عاشقانه!

اگرچه ویلیام شکسپیر بسیار شهرت دارد، اما ما چیزهای زیادی در مورد او نمی‌دانیم. بیشتر زندگی شخصی او همچنان یک معما باقی‌ مانده است. در سال‌های 1500، سوابق زیادی از یک فرد متوسط ثبت نمی‌شد. می‌دانیم که شکسپیر زندگی خود را به عنوان پسر یک دستکش‌ساز در شهر کوچک استراتفورد-آن-آون آغاز کرد و آن را به عنوان یک نمایشنامه‌نویس ثروتمند و مشهور لندنی پایان داد؛ اما در این بین چه اتفاقی افتاد؟

ما می‌دانیم چه موقع ازدواج کرده و چه زمانی بچه‌دار شده، ما می‌دانیم که او سال‌های زیادی با خانواده‌اش زندگی نکرده است. در عوض، او به لندن رفت و در آن جا بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان نمایش شد، او تئاتر ساخت و خرید، او برای ملکه انگلیس نمایش‌نامه نوشت و بازی کرد، او با نجیب‌زادگان قدرتمند دوست شد. اما در مورد زندگی روزمره شکسپیر چطور؟ چه مرد و پدری بود؟ چه چیزی او را واداشت نمایشنامه بنویسد؟

کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک تمامی کودکان و نوجوانانی که به مطالعه سرگذشت افراد مشهور علاقمند هستند، این کتاب را دوست خواهند داشت.

در بخشی از کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ می‌خوانیم:

آن هاتاوی از دهکده شوتری بود که فقط کمی پیاده تا استراتفورد فاصله داشت. او هم یکی از هفت فرزند خانه بود. خانواده وی در یک کلبه جادار کنار باغ سیب زندگی می‌کردند. هیچ کس نمی‌داند او و ویل چگونه آشنا شدند. آن‌ها در 28 نوامبر سال 1582 ازدواج کردند. آن بیست و شش ساله بود. ویل فقط هجده سال داشت. او حتی نمی‌توانست خودش درخواست مجوز ازدواج کند. پدرش مجبور شد مجوز را نیز امضا کند.

چه چیزی باعث شد که ویل با یک زن بسیار مسن‌تر ازدواج کند؟ آیا او عاشق بود؟ این‌ها سؤالاتی هستند که هیچ پاسخ مشخصی ندارند. یک دلیل برای عروسی ممکن است این باشد که آن در انتظار بچه‌دار شدن بود. عروس و داماد به خانه جان و مری شکسپیر در خیابان هنلی نقل مکان کردند. دختر آن‌ها سوزانا شش ماه بعد به دنیا آمد. چند سال پس از آن دوقلوها - هامنت و جودیت متولد شدند.

خانواده شکسپیر هنوز در تلاش بودند. در زمان قحطی مردم در سراسر انگلیس گرسنه بودند.

اندکی پس از تولد دوقلوها، ویلیام شکسپیر استراتفورد را ترک کرد. همسر و فرزندانش در خانه ماندند. یک روایت این است که ویل را به دلیل شکار خرگوش در زمین همسایه از شهر بیرون کردند. باورش این داستان کار سختی نیست چون غذا برای در آن زمان خیلی کم بود؛ اما داستان دیگر این است که ویل ممکن است به گروه بازیگرانی که به استراتفورد آمده بودند پیوسته باشد. طبق شواهد یکی از بازیگران طی یک حادثه کشته شد، بنابراین شاید ویل جای او را گرفته باشد. این نیز محتمل است زیرا ما می‌دانیم که ویل بعداً در کار حرفه‌ای خود با بسیاری از بازیگران این گروه کار کرد. شاید این بهترین فرصت جهت کسب درآمد برای خانواده‌اش باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اراده‌ی کوچک
فصل 2: ازدواج و فرزندان
فصل 3: دوباره پیدا شد!
فصل 4: کلاغ تازه کار
فصل 5: طاعون و یک حامی
فصل 6: مردان چمبرلین
فصل 7: جهان
فصل 8: بازگشت به خانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-284-119-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟

حدیث استاجی
۱۴۰۲/۶/۲۹
یکسری جاها مختصر بود اما جالب
مخصوص کسایی که علاقه دارن سرگذشت با جزئیات ویل رو بدونن خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟

برای دریافت کتاب ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.