معرفی و دانلود کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

عکس جلد کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید، کتابی مصور نوشته‌ی چارلی مَکِزی است که در سال انتشار، تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و یو‌اس‌ای‌ تودی شد. کتاب حاضر برای رده‌ی سنی کودکان و نوجوانان نوشته شده و به ماجرای پسری کنجکاو می‌پردازد که درباره‌ی هر مساله‌ای در زندگی سوالات بسیاری دارد. او در جست‌وجوهای خود با موجودات گوناگونی روبه‌رو می‌شود و به گنجی ارزشمند دست می‌یابد.

درباره‌ی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

از هشت ساله تا هشتاد ساله، می‌توانید از خواندن کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید (The Boy, The Mole, The Fox and the Horse) لذت ببرید. این سخنی‌ست که چارلی مکزی (Charlie Mackesy) نویسنده‌ی کتاب در مقدمه عنوان کرده. او از آن دسته آدم‌هایی‌‌ست که هرگز کودک درونش را فراموش نکرده و گاهی کودکانه زندگی می‌کند. این کتاب محبوب و پرفروش داستان کنجکاوی‌های پسرکی تنها را روایت می‌کند که چشم به صحرایی بی‌پایان دوخته. او به دنبال خانه‌ای برای زندگی کردن است، اما به جای یافتن یک چهاردیواری، خانه‌ای به وسعت عشق پیدا می‌کند.

موش کور اولین کسی‌ست که او را از تنهایی در می‌آورد. سپس آن دو با روباه و اسب سفید آشنا می‌شوند که هر کدام به نوبه‌ی خود مشکلاتی دارند. ماجراجویی پسرک و دوستانش باعث می‌شود راه و رسم زندگی شجاعانه را بیاموزند و به گنجی ارزشمند برسند که بیش از هر ثروتی برایشان امنیت و آسایش به ارمغان می‌آورد. گنجی که هر قدر بیشتر با دیگران تقسیمش کنند، نه تنها چیزی از آن کم نمی‌شود، بلکه به اندازه‌ی تمام قلب‌های دنیا وسعت می‌یابد.

چارلی مکزی بیشتر تصویرگر است تا نویسنده. کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید یکی دیگر از آثاری‌ست که با نقاشی‌های این تصویرگر مشهور به انتشار رسیده. کتاب حاضر توسط نشر ترانه‌ پدرام با ترجمه‌ی نوید پدرام روانه‌ی بازار کتاب شده است.

اقتباس‌های کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

ساخت انیمیشن کوتاه پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید به کارگردانی پیتر بینتون در سال 2022 که موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شد.

افتخارات و جوایز کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

  • کتاب شماره یک فهرست آثار پرفروش نیویورک تایمز
  • جزو آثار پرفروش وال استریت ژورنال، یو‌اس‌ای تودی و آمازون
  • منتخب کتاب سال بارنز و نوبل، 2019
  • منتخب جایزه‌ی کتاب سال واتر استونز، 2019
  • منتخب جایزه‌ی کتاب پرفروش نیلسن، 2020

نکوداشت‌های کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

  • این کتاب فقط یک اثر تأمل برانگیز و قابل بحث نیست، بلکه به تنهایی یک اثر هنری‌ محسوب می‌شود. (نیویورک تایمز)

  • داستانی زیبا همراه با نقاشی‌های آبرنگی و سیاه‌وسفید. هر چند سادگی آن کودکانه است، اما پیام‌هایی جهانی دارد. مکزی انسان‌ها را دور هم جمع کرده و آن‌ها را به همدلی تشویق می‌کند. (واشنگتن پست)

  • کتابی زیبا و دلپسند. اگر کلاسی برای آموزش تبدیل شدن به یک انسان خوب وجود داشت، این کتاب باید در آن کلاس تدریس می‌شد. (هورس نیشن)

خواندن کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید مناسب چه کسانی است؟

کودکان، نوجوانان و دوستداران ادبیات کودک، مخاطبان اصلی کتاب مصور پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید هستند. اگر می‌خواهید در باب معنای انسانیت بیندیشید و به پاسخ سوالات بنیادین و فلسفی ذهنتان دست یابید، این اثر جذاب را بخوانید.

با چارلی مکزی بیشتر آشنا شویم

چارلی مکزی، هنرمند، تصویرگر و نویسنده‌ی انگلیسی در سال 1962 متولد شد. دو بار به دانشگاه رفت، اما به خاطر روحیات خاصش نتوانست در کلاس درس دوام بیاورد و هر بار پس از یک هفته دانشگاه را رها کرد. قبل از اینکه برای انتشارات دانشگاه آکسفورد به کار تصویرگری مشغول شود، در هفته‌نامه‌ی Spectator کارتونیست بود. آثار او در گالری‌های معتبر در معرض نمایش و فروش قرار گرفته و کتاب‌ها و مجلات زیادی با نقاشی‌های او منتشر شده‌اند. چارلی مکزی علاقه‌ی فراوانی به امور خیریه دارد و همواره در این زمینه فعال بوده است. وی موفق شده جوایز متعددی برای آثار خود مخصوصاً کتاب مصور پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید دریافت نماید که از آن جمله می‌توان به British Book Award و جایزه‌ی اسکار برای انیمیشن ساخته شده بر اساس کتاب حاضر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید می‌خوانیم

موش کور گفت: بعضی وقتا دلم می‌خود به همه‌تون بگم که چقدر عاشقتون هستم؛ اما به نظرم کار سختی میاد.
پسر گفت: واقعاً؟
آره واسه همین به‌جاش می‌گم خیلی خوشحالم که همه‌مون با هم اینجا هستیم.
پسر گفت: باشه اشکال نداره!
موش کور گفت: خیلی خوشحالم که همه‌مون با هم اینجا هستیم!
پسرک گفت: ما هم از اینکه همه با هم اینجا هستیم خوشحالیم.
موش کور پرسید: مهم‌ترین کشفی که توی زندگیت کردی چی بود؟
پسر گفت: اینکه همینجوری که هستم برام کفایت می‌کنه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید
نویسنده
مترجمنوید پدرام
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-7567-50-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

مرضیه هاشمی
۱۴۰۲/۹/۳
یه تیکه از کتاب ""به نظرت خیلی عجیب نیست که ما فقط می‌تونیم بیرون خودمون رو ببینیم در حالی که تقریبا همه چیز درونمون اتفاق میفته؟ ""
امیر سام زرافشان
۱۴۰۲/۴/۹
یه مدرسه خوب برای آموزش زندگی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید

برای دریافت کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.