معرفی و دانلود کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول

عکس جلد کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول

پلی یک نویسنده‌ی کوچک است که به کلمات عشق می‌ورزد. البته این علاقه‌ی او کاملاً دوطرفه است؛ چون کافی است لب تر کند تا هرچه می‌نویسد به واقعیت تبدیل شود! در کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول، نوشته‌ی آلیس کایپرس، آرزوهای این دختر خیال‌پرداز را زندگی می‌کنید و کلمات جادویی او هیجان‌زده‌تان خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول

نوشتن مهارتی‌ست که به ما فرصت می‌دهد رؤیاهای دور و دراز خود را در دنیای خیال به حقیقت برسانیم. اگر کلمات را به‌منزله‌ی معجزه‌هایی کوچک بدانیم، کنار هم قرار گرفتن آن‌ها معانی زیادی را به دنیای ما خواهد بخشید؛ فقط کافی است از قدرت بی‌انتهای خیالمان کمک بگیریم. در داستان پلی و کتاب جادویی - جلد اول (Polly Diamond and the Magic Book)، آلیس کایپرس (Alice Kuipers) شما را با نویسنده‌ای آشنا خواهد کرد که کلماتش دنیای اطراف او را دگرگون کرده است.

پُلی ابتدا از قدرت جادویی کلماتش خبر ندارد، اما وقتی می‌بیند نوشته‌هایش می‌توانند به حقیقت تبدیل شوند، وسوسه می‌شود از آن‌ها برای اهداف مورد نظرش استفاده کند. حالا باید دید این اتفاق تا چه حد به‌نفع او و اطرافیانش خواهد بود و می‌تواند چه تغییری در نگرش او نسبت به نوشتن ایجاد کند. این اثر در ژانر فانتزی نوشته شده و روایت آن حول محور اتفاقات خارق‌العاده شکل می‌گیرد.

ژانر فانتزی، ازجمله ژانرهای پرطرفدار کودک و نوجوان است که ریشه در نگاه مدرن نویسندگانی چون جی. آر. آر. تالکین به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در این حوزه دارد. او با اثر «ارباب حلقه‌ها» تحولی در داستان‌های علمی و تخیلی ایجاد کرد که نویسندگانی چون جی کی رولینگ با مجموعه داستان‌های «هری پاتر» این راه را ادامه دادند.

امروزه فانتزی کودک و نوجوان زیرشاخه‌های زیادی دارد، اما همچنان فضایی مناسب برای دور کردن ذهن مخاطبان خود از واقعیت‌های اطراف فراهم می‌کند تا سفری به دنیای بی‌نهایت خیال داشته باشند. نویسنده‌ی داستان پلی و کتاب جادویی با توجه به این ژانر به کودکان این امکان را بخشیده تا با پرورش قوه‌ی خیال خود برای ورود به دنیای ادبیات آماده شوند. این کتاب با ترجمه‌ی تینا غراب از سوی نشر تخصصی پرتقال منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول

  • یک داستان پیش‌رونده و سرشار از شگفتی. (School Library Journal)
  • داستان قهرمانی را با شخصیتی فوق‌العاده معرفی می‌کند و تجلیلی از قدرت تخیل و کلمات است. (Publishers Weekly)
  • در مورد ماجراجویی پلی چیزهای دوست داشتنی زیادی وجود دارد... یک داستان سرگرم‌کننده که فقط برای خوانندگان جوان مناسب است. (Common Sense Media)
  • پلی دایموند شاد و دوست‌داشتنی جادوی تخیل را زنده می‌کند. (Booklist)
  • یک ماجراجویی دلربا از جادو و حوادث ناگوار. (Kirkus)

کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 سال نوشته شده و می‌تواند منجر استعداد نویسندگی بعضی از آن‌ها را کشف و حتی شکوفا کند!

با آلیس کایپرس بیشتر آشنا شویم

آلیس کایپرس نویسنده‌ی کتاب‌های مصور و رمان است. کار اول او داستانی برای نوجوانان است که با نام «زندگی روی در یخچال» که در سی کشور به چاپ رسید. به‌نقل از مجله‌ی سکول لایبرری، اولین کتاب مصور او به نام «وایولت و ویکتور و داستان بهترین کرم کتاب‌خور» کتابی جذاب با روندی خلاقانه است که الهام‌بخش نویسندگان جوان خواهد بود. دنباله‌ی آن کتاب با عنوان وایولت و ویکتور و داستان عجیب‌ترین افسانه‌های پریان در فهرست بهترین کتاب‌های کودک قرار دارد. کایپرس در لندن به دنیا آمده و در حال حاضر با همسر نویسنده‌اش و چهار فرزند و حیوان خانوادگیشان بامبو در کانادا زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول می‌خوانیم

اینجا آشپزخانه ما نیست. دوباره چیزی را که نوشتم می‌خوانم. این خانه همان‌طور باید بشود که قبلا بود.
دوروبر آشپزخانه را نگاه می‌کنم. مغزم تیک‌تاک، تیک‌تاک، تیک‌تاک می‌کند و بعد دینگ! احساس می‌کنم که ساعت توی مغزم زنگ می‌زند.
توی کتابم ‌می‌نویسم: وقتی نوشتم آشپزخانه شبیه سابق بشود، منظورم این بود که شبیه امروز صبح بشود. نه شبیه موقعی که ما هنوز به این خانه نیامده بودیم! باید اینجا را درست کنیم. همین الان.
چه جوری؟
من می‌خواهم که خانه را برگردانی.
کل خانه به لرزه می‌افتد. غژ‌غژ‌ صدا می‌کند و تغییر جهت می‌دهد. و بر می‌گردد رو به حیاط. دیوارها تکان می‌خورند. جعبه‌ها می‌افتند.
بس‌کن! نمی‌خواهم خانه را برعکس کنی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول
نویسنده
مترجمتینا غراب
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-600-462-792-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول

برای دریافت کتاب پلی و کتاب جادویی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.