معرفی و دانلود کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

عکس جلد کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

در کتاب ۲۱ راز میلیونر خود ساخته، برایان تریسی (Brain tracy) می‌خواهد چیزی را به شما یاد بدهد که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. این ایده‌ها، بینش‌ها و استراتژی‌ها، سکوی پرتابی‌ برای موفقیت مالی میلیون‌ها مرد و زن از تمامی قشرهای جامعه بوده است.

اصول گفته شده در کتاب ۲۱ راز میلیونر خود ساخته ساده و موثر بوده و به‌کارگیری آن‌ها به نسبت آسان است. هر یک از آن‌ها بر اساس تحقیقات وسیع و مصاحبه‌هایی با هزاران میلیونر خودساخته نوشته شده است. این اصول آزمایش‌شده و دوباره و دوباره درستی آن‌ها به اثبات رسیده است. اگر شما نیز آن‌ها را بدانید و در زندگی خودتان به کار بگیرید در مورد شما نیز موثر خواهد بود.

ما در بهترین دوره در کل تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم. افراد بیشتر و بیشتری امروزه ثروتمند می‌شوند. این‌ها کسانی بودند که از صفر شروع کردند. امروزه بیش از ۵ میلیون میلیونر در آمریکا وجود دارند که اکثر آن‌ها خود ساخته هستند و این تعداد ١۵ الی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. ما حتی میلیونرهای خودساخته‌ای داریم که بیش از ١۰۰ میلیون ارزش مالی دارند و بیش از ۲۰۰ میلیاردر داریم. ما، هرگز این مدل سریع خلق ثروت را در کل تاریخ بشریت شاهد نبوده‌ایم.

جملات برگزیده کتاب ۲۱ راز میلیونر خود ساخته:

- افراد موفق بیشتر مواقع درباره اهدافشان فکر می‌کنند.
- اولین بخش یکپارچگی وجود این است که با خودتان در همه موارد صادق باشد.
- افراد موفق افرادی مصمم هستند و بیش از افراد عادی و معمولی، روش‌های مختلف را امتحان می‌کنند.
- قانون پیچیدگی انسجام می‌گوید فردی که می‌تواند بیشترین مقدار اطلاعات را تلفیق کرده و استفاده کند ، خیلی زود به رأس حیطه کاریش ارتقا پیدا می‌کند.
- وقتی که شما مشغول انجام دادن کاری هستید که عاشق آن هستید، به نظر می‌رسد یک سیر دائمی هیجان، انرژی و ایده‌ها، برای انجام کار دارید. در این صورت کار را بهتر انجام می‌دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته
نویسنده
مترجمسید مرتضی نظری
ناشر چاپیانتشارات اندیشه معاصر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات78
زبانفارسی
شابک978-600-5996-38-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

Ehsan Ahady123
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
به اعتقاد بنده مطالعه و مهمتر از ان عمل کردن به مطالب کتاب فوق برای ثروتمند شدن بسیار اسان است.
به جرئت میتونم بگم بهترین نکته‌ای که در کتاب شاهد ان بودم اشاره به یادداشت برداری از اهداف اساسی روی کاغذ بود که بسیاری از مدرسان چه ایرانی چه خارجی و خصوصا در کتاب اثر مرکب هم به ان اشاره زیادی شده چه
است بسا شاهد این جمله بودم بسی ارزوهایی که در ذهن انسانها که هرگز محقق نشدند زیرا هرگز روی کاغذ نوشته نشدند. مادامی که در جهان خیدی عظیمی از انسان‌ها با ایدههای اشتباه در رابطه با ثروتمند شدن در افکار خود زندگی میکنند با به کار بستن تنها چند نکته از این کتاب میتواند در پیان مدت تاثیر فوق العاده عظیمی را در رندگی شاهد باشند
علی اصغر امیدوار
۱۳۹۶/۱۰/۷
بنام خالق یکتا اززمانهای بسیارکهن نوشتاریاتالیف.. موثرترین وبی
آلایش‌ترین آموزگاربوده است بی‌تکلف صبور خوشرو وپرحوصله دهها مرتبه میتوانی یک سئوال راتکرارنمائی ومانند بار
اول با همان روی بازوآرام جواب بگیری رفتار و
صفتی که درهیچکس نخواهیم یافت حال چرا
این مهربان آموزگارمورد کم توجهی قرار است و
گرفته
دردناک جبران ناپذیراست عرب آور است چه باید کرد!؟؟
امید است با خلاقیتهاو ابتکارات نسل نو وجوانمان این آموزگاران منذوی شده را بیشتر
در آموزشگاههای زندگی نسل جدید شاهد باشیم... باآرزوی توفیق برای (کتابراه)..
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۵
باسلام وخسته نباشید. من خیلی کتاب میخونم ولی مطالب و آموزشهای این کتاب واقعا شگفت انگیزه. آقای تریسی طوری در این کتاب حرف زده انگار میفهمه مشکل آدم چیه. با خواننده کتاب واقعا ارتباط برقرار میکنه. از دوستان خواهش میکنم فقط به خواندن کتاب اکتفا نکنید حتما باید مطالب و آموزه‌های این کتاب را درک کنیم و یه مدت بهش عمل کنیم تمرینات رو واقعا انجام بدیم. اینطوری صدرصد نتیجه بهتری میگیریم. و این کتاب رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم. ممنون.
fateme zzz
۱۴۰۱/۴/۷
این کتاب، کتابی واقعا عالی است. در این کتاب اقای تریسی، با بیانی کاملا صریح و واضح، که به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار میکند، در مورد نکاتی ارزشمند برای حرکت به سوی اهداف و موفق شدن صحبت میکند. این کتاب خیلی مختصر و مفید است. به طوری که در زمانی خیلی کوتاه مطالعه‌ی این کتاب به پایان می‌رسد. من این کتاب را به همه پیشنهاد میکنم
Mehdi Rahimian
۱۳۹۶/۶/۳۰
دادن انرژی مثبت به همه أفراد إز مهمترین ویژگی أین کتاب است و اینکه همه یاد بگیرم که هر شکست می‌تواند مقدمه یک موفقیت باشد اگلا ازش درس لازم رو بگیریمشیخ اجل سعدی فرمودنابرده رنج گنج میسر نمی‌شودمزد ان گرفت جان برادر که کار کرد
رضا صحابی
۱۴۰۲/۹/۹
برایان تریسی رو با کتاب‌های ۲۱‌اش میشناسم. خلاصه و مفید و کاربردی. پایه و اصول خوب دارد و به نظرم مترجمین اگر با کمی دخل و تصرف بتوانند کتاب را بصورت بومی سازی ارائه دهند که ملموس تر شود بهتر خواهد بود.
NSR TYMURI
۱۳۹۷/۱۲/۳
کتاب بسیار عالی و تاثیر گذاری هس
مطالب آموزنده و جالبی داره
توصیه میکنم بجای استفاده از دوره‌های گران قیمت کسب موفقیت و ثروت از همچین کتابهای استفاده کنید
از کتابراه و آقای بریان تریسی تشکر میکنم
milad adibi
۱۳۹۷/۱/۹
بسیار مفید و مختصر. دور از محتوای ارزشمند این کتاب، همانند این آثار باعث میشند که لذت خواندن کامل یک کتاب به خواننده داده بشه و اون‌ها در ناخداگاه تشویق میشند که بیشتر کتاب بخونند. بسیار عالی بود. 👌
farhad raeesi
۱۳۹۶/۶/۳۱
بسیار متشکرم.. این کتاب بسیار برای بنده مفید بود و به نظر من دقیقا همه اون چیزهایی که یه شخص میتونه تو زندگی ازشون استفاده کنه توش هس همچنین از زحمات تیم کتابراه بسیار متشکرم..
سعید افشار
۱۳۹۶/۶/۲۹
چتد سال پیش این کتاب رو خوندم. کتابی با بیانی ساده و مفید و بسیار تاثیر گذار و کاربردی! مطالبش رو نه یکبار بلکه چند بار بخونید و البته اونها را در زندگیتون اجرا کنید و اثراتشو به وضوح ملاحظه کنید
شهرام شهرام
۱۳۹۶/۶/۲۹
کاری ارزشمند. انشالله روزی برسه که مردم با مطالعه سطح دانش خود را بیافزایند و بازیچه یک مشت کلاش و دزد نشوند. انشالله. اینهمه اختلاس و دزدی و پایمال شدن حقها نتیجه نادانی و احمقیت موجود در جامعه است.
mojtaba hatami
۱۳۹۶/۷/۱۶
کتاب بسیار عالی با مطالب کاملا کاربردی بود به همه پیشنهاد میکنم که این کتاب را نه یکبار بلکه چند بار بخوانند
با تشکر
حسین فلاح
۱۳۹۶/۶/۳۱
دیدگاه من از 20نمره21میدم. جاداره تشکرکنم از برایان تریسی ومترجم خوبمون سیدمرتضی نظری. و ممنونم ازکتاب راه بابت این هدیه بارزششون وبرنامه خوبشون
محمد سحاب
۱۳۹۶/۶/۳۱
دیدگاه من که هنوز نخودم اینه میلیونر
شدن به خود شخص بستگی داره اگه حتی تمام رازهای موفقیت تو این راهم
بدونه بعد هم یه مقدار شانس ممنون که این کتابو رایگان در اختیار ما گذاشتید سپاس
ایمان قزلباشان
۱۳۹۶/۶/۳۱
کتاب‌های تریسی رو دوست دارم مفید هستن البته بی‌شک به شرط اجرا من خودم معمولا‌ی چهار و پنج درصدش رو اجرا میکنم که بالاخره حرکت رو به جلو هست
مشاهده همه نظرات 148

راهنمای مطالعه کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته

برای دریافت کتاب 21 راز میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.