معرفی و دانلود کتاب پینه دوز خوشحال

عکس جلد کتاب پینه دوز خوشحال
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینه دوز خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینه دوز خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینه دوز خوشحال

کتاب پینه دوز خوشحال به نویسندگی مجید راستی، روایت‌گر پادشاهی است که دل‌خوشی نداشته و غمگین است، اما وزیرش او را با پینه‌دوزی آشنا می‌کند که همیشه خوشحال و خندان است و از زندگی خویش لذت می‌برد.

پینه دوز خوشحال یکی از داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی مجموعه «شکرستان و یک داستان» است که با روایتی ساده و روان و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان ارائه شده.

ماجراهای شکرستان در شهری قدیمی و خیالی با بیش از ۱۰۰ شخصیت روی می‌دهد. این قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه‌ی ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشته تحریر در آمده‌اند. در این شهر باستانی، هیچ‌کس در جایگاه خود نیست. تلاش شده تا با تغییر شکل تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقاً به فکر فرو روند و آینه رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

در بخشی از کتاب پینه دوز خوشحال می‌خوانیم:

پادشاه پرسید: «اگر فردا پادشاه آب فروشی را ممنوع کند، چه می‌کنی؟» براز غش غش خندید و گفت: پادشاه چه کار به آب‌فروشی من دارد! بخور! تخمه بخور! غصه نخورا». پادشاه زیر لب گفت: فردا حالیت می‌کنم!» فردا جارچی‌ها با طبل و دهل، دامب و دومب توی شهر راه افتادند و داد زدند: «ای مردم بگوش به دستور عالی‌جناب سلطان شاه از امروز آب‌فروشی در شهر ممنوع است!» شب سوم پادشاه به خانه براز رفت، براز خوشحال‌تر از روزهای قبل می‌گفت و می‌خندید. او گفت: غریبه باور نمی‌کنی، امروز هم شغلم را عوض کردم، داشتم می‌رفتم آب بفروشم که جارچی‌ها، خبر دادند که آب فروشی ممنوعه. من هم زودی رفتم و مشکم را فروختم. با پولش پرده‌ی نقالی خریدم و مشغول کار شدم. در آمدش چند برابر آب فروشی بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینه دوز خوشحال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-03-0115-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پینه دوز خوشحال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پینه دوز خوشحال

برای دریافت کتاب پینه دوز خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.