معرفی و دانلود کتاب چند تا دوست؟

عکس جلد کتاب چند تا دوست؟
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چند تا دوست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چند تا دوست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چند تا دوست؟

کتاب چند تا دوست؟ به قلم مجید راستی، ماجرای سنجاب کوچولویی را به تصویر می‌کشد که دوستان زیادی دارد اما نمی‌تواند آن‌ها را بشمارد. این داستان با بیانی دلنشین به کودکان اهمیت دوست و همبازی داشتن در زندگی را می‌آموزد.

موضوع کتاب چند تا دوست؟ (How Many Friends) چیست؟

این کتاب به روایت داستان سنجابک می‌پردازد. سنجابک هر روز با مادرش به فندق‌چینی می‌رفت. او دوستان زیادی داشت و با همه‌ی بچه‌های حیوانات جنگل دوست بود. روزی سنجابک منتظر دوستش گنجشک پرحنایی بود، هر چه او را صدا زد، جوابی نشنید تا اینکه گنجشک آمد و به سنجابک توضیح داد که دوستان جدیدی پیدا کرده است. آن‌ها هر دو شاد بودند. سنجابک با خود گفت: «خوش به حال گنجشک پرحنایی! او دوستان زیادی دارد» بعد از خودش پرسید: «من چند تا دوست دارم؟» سنجابک هر چه تلاش کرد نتوانست دوستانش را بشمارد تا اینکه فکری به خاطرش رسید و با روشی به سبک خودش شروع به شمردن دوستانش کرد... .

کتاب چند تا دوست؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب از مجموعه داستان‌های حیوانات، برای کودکان 3 تا 7 سال سرگرم کننده و دوست داشتنی است و با قصه‌ای شیرین همراه تصاویر جذاب به کودکان مفاهیم مهمی را نیز می‌آموزد.

در بخشی از کتاب چند تا دوست؟ می‌خوانیم:

سنجابک، هر روز با مادرش برای فندق‌چینی از خانه بیرون می‌رفت. مادر، سبد بزرگش را | برمی داشت و جلو جلو حرکت می‌کرد. سنجابک هم سبد کوچولویش را در بغل می‌گرفت و به دنبال مادر می‌رفت. او دوستان زیادی داشت: بچه سنجاب‌ها، بچه آهوها، بچه خرگوش‌ها، بچه موش‌ها و... خلاصه، سنجابک با همه بچه حیوانات جنگل دوست بود. یکی از این بچه‌ها، بچه گنجشک بود. همه سنجابک به او می‌گفت: «گنجشک پرحنایی» گنجشک پرحنایی، هر روز، وقتی که سنجابک از فندق‌چینی برمی‌گشت، به سراغ او می‌آمد. آن‌ها لب یک جوی آب می‌نشستند و با هم حرف می‌زدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چند تا دوست؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-964-12-0484-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چند تا دوست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چند تا دوست؟

برای دریافت کتاب چند تا دوست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.