معرفی و دانلود کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد

عکس جلد کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد

کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد به قلم مجید راستی، دربردارنده‌ی 4 داستان کوتاه زیبا و دلنشین برای کودکان است. این کتاب با بیانی شیرین، ماجراهایی جذاب از حیوانات و کودکان را به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد (Donya Is Coming To The World) چیست؟

داستان اول به نام «دنیا می‌خواست به دنیا بیاد» که عنوان کتاب نیز برگفته از همین قصه است، ماجرای جوجه‌ای به نام دنیا را به تصویر می‌کشد که قبل از اینکه از تخم بیرون بیاید، تمام حیوانات جنگل خبر به دنیا آمدنش را شنیده بودند اما نمی‌دانستند که دنیا کیست! پس با کنجکاوی و شادی دنبال او می‌گشتند.

داستان دوم به نام «آیینه‌ی مادربزرگ» قصه‌ی دوست‌داشتنی پیرزنی مهربان است که با نوه‌اش بازی می‌کند تا او را خوشحال و سرگرم کند.

داستان سوم به نام «دو تا دوست بودند، که خرس بودند» ماجرای دو خرس را به تصویر می‌کشد که برای ماهیگیری کنار رودخانه رفته بودند و در آخر روز با مهربانی ماهی‌هایشان را باهم شریک می‌شوند.

داستان چهارم به نام «قصه چیه؟!» ماجرای بامزه‌ی سه پسر را به تصویر می‌کشد که کارهای مختلفی مانند کاشتن و بافتن و... را تجربه می‌کنند تا بفهمند قصه چیه! آن‌ها در آخر متوجه می‌شوند که قصه گفتنیه!

کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد برای چه کسانی مناسب است؟

داستان‌های این کتاب با بیانی ساده و تصاویری جذاب برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی جالب و سرگرم‌کننده خواهد بود و مفاهیمی مانند مهربانی و دوستی را به آن‌ها می‌آموزد.

در بخشی از کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد می‌خوانیم:

سه تا آدم بودند که نمی‌دانستند قصه چیه! اولی گفت: «قصه، کاشتنیه! آن وقت هر سه شروع کردند به کاشتن، این طرف بکار. آن طرف بکار. دومی گفت: «قصه، بافتنیه!» آن وقت هر سه شروع کردند به بافتن، این را بباف. آن را بباف.

فهرست مطالب کتاب

دنیا می‌خواست به دنیا بیاد
آیینه‌ی مادربزرگ
دو تا دوست بودند، که خرس بودند
قصه چیه؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-964-12-0650-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد

برای دریافت کتاب دنیا می‌خواست به دنیا بیاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.