معرفی و دانلود کتاب خر برفت و خر برفت

عکس جلد کتاب خر برفت و خر برفت
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خر برفت و خر برفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خر برفت و خر برفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خر برفت و خر برفت

کتاب خر برفت و خر برفت به نویسندگی مجید راستی، روایت‌گر مرد نقالی است که با خرش برای نقالی به شکرستان می‌آید اما بعد از نقالی‌اش برای مردم، عده‌ای او را به بهانه نقالی به کاروان‌سرا برده و خرش را از چنگش در می‌آورند.

خر برفت و خر برفت یکی از داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی مجموعه «شکرستان و یک داستان» است که با روایتی ساده و روان و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان ارائه شده.

ماجراهای شکرستان در شهری قدیمی و خیالی با بیش از ۱۰۰ شخصیت روی می‌دهد. این قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه‌ی ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشته تحریر در آمده‌اند. در این شهر باستانی، هیچ‌کس در جایگاه خود نیست. تلاش شده تا با تغییر شکل تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقاً به فکر فرو روند و آینه رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

در بخشی از کتاب خر برفت وخر برفت می‌خوانیم:

یک نفر از کنار دستی‌اش پرسید: ببینم خبری شده؟ آشنا جواب داد: «مگر نمی‌شنوی! بساط نقالیه!» گفت: «خب پس بیا ما هم برویم و نقلش را بشنویم.»

آن طرف‌تر، پیرزنی آه کشید و گفت: هر وقت نقل می‌شنوم، یاد بچگیام می‌افتم!... ننه صبر کن آمدم!» و به طرف صدا دوید. مرد نقال، قصه دیو و پری، رستم و اسبش را شروع کرده بود. آی بدو بدو! اینکه می‌بینی رستم است. این هم کرز رستم است. آقای رستم، بدو بیا. که وقت نبرد با دیو است. کجایی رستم؟ اسبت اینجاست، کنار برکه‌ آب! کنار چشمه خواب! کنار حوض مهتاب! خورشید عالم تاب کجاست؟ آن بالای بالاست...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خر برفت و خر برفت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-03-0089-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خر برفت و خر برفت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خر برفت و خر برفت

برای دریافت کتاب خر برفت و خر برفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.