معرفی و دانلود کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید

عکس جلد کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید

کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید اثر رندی گیج، با ساختن الگوی ذهنی درست، مسیری در جهت رسیدن به زندگی ایده‌آل ترسیم و راهکارهایی برای زندگی شخصی و حرفه‌ای بهتر ارائه می‌دهد.

رندی گیج (Randy Gage) با لقب ناجی میلیونر در کتاب چرا احمق، بی پول و بیمار هستید (Why you're dumb, sick, & broke) قصد دارد تا رمز و راز موفقیت در همه زمینه‌ها را در اختیار شما قرار داده و شما را برای خلق دنیایی بهتر همراهی کند.

سرچشمه‌ی هر موضوعی در ذهن قرار دارد. ایده‌ها نقطه‌ی عطف آگاهی‌اند. ذهن مخزن نامحدود ایده‌های بشر است. تندرستی، ارتباطات، خلاقیت و مباحث مالی شما را تفکراتی تعیین می‌کنند که توجه‌تان را به آن‌ها متمرکز می‌کنید. فردی که به آن مبدل می‌شوید ماحصل تلاش‌هایی است که برای جمع‌آوری این تفکرات خرج می‌کنید.

اکثر مردم باورهای محدود کننده‌ای درباره‌ی ثروت دارند. از نظر بیشتر افراد، ثروتمندان انسان‌هایی ضد اخلاق هستند و پول چیز بدی است. این‌ها باورهایی است که از کودکی در شما شکل گرفته و به صورت ناخودآگاه مانع پیشرفت افراد می‌شود، و اجازه نمی‌دهد به موفقیت و ثروت دست یابید. فیلم‌ها، کتاب‌ها، دولت‌ها و اطرافیان ما این تفکر را در ما به وجود آورده‌اند و مدام در حال تقویت آن هستند.

رندی گیج معتقد است بدترین دشمن هر فرد، خود اوست. او مخالف نظر همه بوده و اعتقاد دارد شما به دنیا آمده‌اید تا ثروتمند شوید. اگر خواهان دستیابی به اسرار موفقیت هستید، رندی حقایق منحصر به فرد جهان و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را در این دنیای پیچیده به شما نشان می‌دهد. او ابتدا باورهای فکری شما را به چالش کشیده و سپس شما را تشویق می‌کند تا دوباره بنیان‌های فکری و ذهنی خود را از نو بنا کنید.

این کتاب، کهنه و تکراری و بی معنا نیست، بلکه محتوای آن تند و صریح و درباره‌ی چیزی است که دانش، سلامت و ثروت شما بدان نیاز دارد. رندی گیج یک هنجارشکن است و شما را دعوت می‌کند تا درباره‌ی همه چیز از نو بیندیشید؛ از فرهنگ و آداب و رسوم گرفته تا نوع غذایی که می‌خورید و فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید. او معتقد است ذهن شما، اطرفیان‌تان و همه‌ی آنچه شما را دربرگرفته، زندگی شما را می‌سازد. پس برای موفق شدن باید همه‌ی آن‌ها را درست انتخاب کنید. اولین قدم برای انجام این کار، به چالش کشیدن پیش فرض‌ها و باورهای نادرست است.

بدون شک هیچ‌کس همچون رندی گیج راه و روش ثروتمند شدن را نمی‌داند. او در کتاب چرا "احمق، بی‌پول و بیمار هستید" دلایل و شواهدی ارائه می‌دهد تا بتوانید از فقر و ورشکستگی خارج شوید، بیماری‌ها را شکست دهید، و بر دانش خود بیفزایید. او در این اثر ، راز سلامتی، شادی، و رفاه در زندگی را به شما نشان می‌دهد، اما نه به شکلی که پیش از این تجربه کرده اید. شما برای اینکه بتوانید به خوبی فعالیت کنید باید بدنی سالم و سرحال داشته باشید. 90 درصد غذایی که بیشتر ما روزانه می‌خوریم، ناسالم و بی‌خاصیت است. رندی گیج به شما می‌گوید که چگونه زندگی کنید و چه بخورید تا سالم باشید و بیشتر فعالیت کنید.

در بخشی از کتاب چرا احمق، بی پول و بیمار هستید می‌خوانیم:

همان‌طور که قبلاً گفتم، فقط یکی از گروه‌های مقصّر رسانه است. بسیاری چیزهای دیگر هستند که بی‌وقفه برای برنامه‌ریزی شما با الگوهای رفتاری فقدان و محدودیّت کار می‌کنند. می‌توانید از دولت خود آغاز کنید. بدیهی است که اگر شما در کشوری کمونیست یا سوسیالیست زندگی می‌کنید، دولت نیاز دارد شما را طوری برنامه‌ریزی کند که معتقد باشید ثروت بد است، شهروندان مسئول مراقبت از همۀ افراد دیگر هستند، و وظیفۀ مقدّس هر فردی گذشتن از شادی خود به نفع عموم است.

خطر واقعی در کشورهایی مانند ایالات متّحدۀ آمریکا، انگلستان، فرانسه، استرالیا، کانادا، و خیلی کشورهای دیگری است که ادّعا می‌کنند دموکرات یا جمهوری‌خواه هستند و زیر نظر سیستم تجارت آزاد عمل می‌کنند. آن‌ها از رقابت خوبی بین اقتصادهای تجارت آزاد صحبت می‌کنند، ولی در واقع برنامه‌های عملی موافق، تعقیب و گریز مخالفان ضدّ مالکیّت انحصاری، و بیمۀ پزشکی همگانی آن‌ها ابتکارعمل، قیمت‌های پایین، و مبادلۀ برد-برد را زیر پا می‌گذارد.

ماهیّت اصلی دولت‌ها فساد است. آن‌ها یا با اشکال دیکتاتوری راست افراطی اداره می‌شوند که مفاسد در آن‌ها آشکار است، یا خود را دولت مردم نشان می‌دهند ولی فساد در آن‌ها پنهان است. دولت‌هایی که به عنوان دموکراسی‌های آزاد عمل می‌کنند، در نهایت به یک سیستم دوحزبی راه می‌یابند. سپس هر حزبی باید برای قدرت با حزب دیگر رقابت کند، و موفّقیّت آن‌ها بر این اساس است که کدام‌ یک می‌تواند گوشت بیشتری برای تشویق مردم به آن‌ها بدهد. اگر حزب الف تحصیلات رایگان در دبیرستان را ارائه دهد، حزب ب باید با رایگان کردن کالج شانس خود را بالا ببرد. اگر حزب الف داروهای تجویزشدۀ رایگان به افراد سالخورده ارائه دهد، حزب ب لازم است آن را با خدمات مراقبت‌های پزشکی ملّی مغلوب کند. احزاب سیاسی قدرت را با وعدۀ مزایای بیشتر در قبال مالیاتی که می‌گیرند، حفظ یا مطالبه می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: الگوهای رفتاری کنترل کنندۀ ذهن: مبارزه برای کنترل ذهن خود
چگونه فیلم‌های پرفروش شما را مفلس نگاه می‌دارند...
چگونه دولت‌ها ما را از موفّقیّت بازمی‌دارند...
دین...
مردمی که وقت خود را با آن‌ها می‌گذرانید...
چطور همۀ این‌ها انجام می‌شود؟
کشمکش...
فصل 2: غذاهای هله هوله‌ای بی‌ارزش: مبارزه برای کنترل جسم خود
فصل 3: رها کردن قربانی بودن
فصل 4: عامل متافیزیکی ثروتمند شدن
فصل 5: به وجود آوردن عادت فکری رفاه برای خود
کلید 1: شناختن و رها کردن ذهنیّت قربانی و محق بودن
کلید 2: شناخت و دور انداختن ذهنیّت حسادت
کلید 3: درک ماهیّت نامحدود رفاه
کلید 4: دایرۀ مقدّسی برای خود بسازید که شامل افرادی باشد که حمایت‌کننده و پرورش‌دهندۀ بهترین خیر و خوبی برای شما باشند
کلید 5: تمرین یک برنامۀ پیشرفت فردی روزانه
کلید 6: ندانستن این که از چه دور می‌شوید
فصل 6: قوانین هستی که بر رفاه نظارت می‌کنند
قانون 1: قانون خلأ
قانون 2: قانون گردش
قانون 3: قانون تصویرسازی
نقشۀ آرزوهای رفاه...
قانون 4: قانون اندیشه‌ها
قانون 5: قانون رابطۀ متقابل
قانون 6: قانون دادن عشریّه
قانون 7: قانون بخشش
فصل7: بزرگ‌ترین راز رفاه
الگوی کسب و کار 1: معاملات ملکی
الگوی کسب و کار 2: کارآفرین اطّلاعات
چرا کارآفرین اطّلاعات بودن کسب و کاری چنین عالی، لذّت‌بخش، و سودآور است
الگوی کسب و کار 3: بازاریابی چندسطحی یا شبکه‌ای
با استفاده از پول قرضی، سرمایۀ قرضی خود را سرمایه‌گذاری کنید...
فصل 8: مزایای خودخواهی
فصل 9: فلسفۀ یک زندگی مرفّه
فصل 10: کنار هم قرار دادن همۀ این مطالب برای تندرستی، شادی، و رفاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید
نویسنده
مترجمنازنین نیکوسرشت
ناشر چاپیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-6247-31-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید

Ebi Eskandari
۱۳۹۸/۱۰/۶
خانم زهرانصاری لاری توکه حتی هنوز نمونه کتاب رونخوندی چرامیای درموردش حرف مفت میزنی!!!!!!!بابا عقلم خوب چیزیه!!!!!!
کتاب فوق العاده ایه. به تمام کسانی که به دنبال ارتقای فکری خودشون وزندگیشون وشغلشون هستن حتما پیشنهاد میکنم بخونن این کتاب رو. میگن وقتی یه نفر داره نصحیتت میکنه که رژیم بگیر خیلی چاق
داری میشی نگاه کن ببین خودش خوش هیکل وسرحال وسالم هست یانه!!!!شما حتی نگاه نکردی نویسنده این کتاب کیه وبه جاهایی رسیده که اونم بعدازکلی تلاش واراده وپشتکار به اینجارسیده!!!!!. دوستان میخواین نظر بدین نظر خوب بدین که کسی خواست بخره واستفاده کنه منصرف نشه
زهرا انصاری لاری
۱۳۹۸/۹/۲۳
این همه کتاب مفید و خوب برای معرفی هست، بعد بازم یه سری کتاب که صرفا هوس طمع میانبر زدن واسه موفقیت و ساختن شخصیت درست رو در خیلیا بیدار میکنه ولی نه ارزش خوندن داره و نه معرفی اینجا هست فقط برای فروش بیشتر و بیشتر این یکی که خیلی عجیب غریبه؛انگاری یکی بلند شده و میخواد بگه شماها آدمای احمق!و و که بی‌پول ناموفقی هستین اگر" من "بهتون یاد بدم میتونین باهوش! و پولدار و موفق! بشین: /کتاب زیاد خوندن مهم نیست؛چه نوع کتابی خوندن اهمیت داره! ارزش آدما خیلی بیشتر از اینکه وقتشون رو پای این مدل چرت پرت گویی‌ها که وارد یه شی‌ای که همیشه ارزش داشته_کتاب_ شده، تلف کنن
Water 19m
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب بسیار خوبیست. مدرسهای آموزشی که میبینید اغلب حرفهاشونو از این کتابها گرفتن و البته هزینه این کتاب به نسبت دوره‌های مدرسان قیمت مناسب تری دارد. مطالب با مثال‌های واقعی قابل فهم تر شدن. تنها نقدی که میتونم مطرح کنم چند اشتباه تایپی و جا انداختن قسمتی از کتاب (یک مثال) هست که ضمن مطالعه میشه فهمید از قلم افتاده. با تشکر از گروه کتابراه.
رونیکا رمضانعلی
۱۴۰۲/۲/۱۸
خیلی عالی هست. همه ما درگیر افکاری هستیم که دیگران به ما انتقال دادند و بدون اینکه متوجه باشیم مشکلات و مسایل که در زندگی ما اتفاق می‌افتند با همه تلاش هایمان باز دچار مشکل همه بخاطر ناخودآگاه ما هست. و این کتاب این مسأله را حل می‌کنه
میثم شریف پور
۱۴۰۱/۸/۲۵
رندی گیج مثل همیشه منو با مفاهیمی آشنا کرد که ازشون غافل بودم اما درعین حال بالاترین تاثیر رو در تجارت و زندگی من داشتن میتونم بگم الان روابطم برام بسیار مهم تر شدن
ابوالفضل پارسیا
۱۳۹۸/۹/۲۱
چالش زندگی روزمره و برانگیختن تفکر خلاق روش این نویسنده است که تقریبا نزدیک به واقعیت به اهداف خود در تحریر کتاب و بدست آوردن مخاطب به آن دست یافته است
payman narooie
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
عالی بود. فقط خوندن‌ی کتاب کافی نیس. باید ازش استفاده کنی با انجام دادن راهکارهایی ک میگه. مثلا.. ( ( ( (اخبار ممنوعه) )
nader esfahani
۱۳۹۸/۹/۳۰
کتاب خوبیه ارژش خوندن رو. داره فقط ما اگر. بتونیم تفکر. منتقدانه درست را یاد. بگیریم بیشتر. مشکلاتمون حل میشه
مرتصی امینی
۱۴۰۲/۷/۱۵
اگر متعهد شوید فقط میوه‌های خام و سبزی‌های خام و میوه‌های مغزدار بخورید به اوج الگوی سلامت جسمانی تبدیل خواهید شد
محمود موسوی
۱۴۰۱/۷/۲۰
یک کتاب متفاوت برای پرورش ثروت و دارایی که دید بهتری به زندگی و کسب درآمد میده
m r
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
مسایل خوبی توی این کتاب مطرح میشه که باید از خیلی قبل به ما آموزش میدادن
مصطفی رحمانی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
بسیار مفید بوده و راهکار عالی برای همگانی کردن کتابخوانها است
حمیدرضا ملکوتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
دید شما رو در مورد رسانه و مزخرفات رسانه‌ی تخریبی باز میکنه
مریم معتمدی
۱۳۹۸/۸/۱۳
کتاب مفید برای همه
صدیقه خلیلی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بهترین کتاب شناخت بازاریابی هست
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید

برای دریافت کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.