معرفی و دانلود کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

عکس جلد کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

رابرت کیوساکی در کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! ضمن معرفی کارآفرینی از منظری تازه، پنج قابلیت مهم کارآفرینان بزرگ را بیان می‌کند تا شما دریابید که موفقیت این افراد اتفاقی نیست.

کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! (Midas Touch‬) اثر برجسته‌ی یکی از ارزشمند‌ترین کارآفرینان آمریکاست؛ کسی که خود در دنیای سرمایه‌گذاری، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و حال قصد دارد تا تجربیات حقیقی‌اش را با سخاوت تمام در اختیار دوستدارانش قرار دهد.

کیوساکی یکی از دلایل نگارش جدید‌ترین اثرش را اتفاقات مختلفی می‌داند که در سال‌های اخیر گریبان‌گیر مردم دنیا شده است؛ اتفاقاتی نظیر جنگ‌، افزایش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی بسیاری از کشورهای دنیا و شیوع بیماری هولناکی مثل کرونا که همگی جهان را به قعر نابودی می‌کشاند. به عقیده‌ی رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) کارآفرینان منجیان این مشکلات هستند، چرا که فقط این طبقه می‌توانند وضعیت اقتصادی سراسر دنیا را بهبود بخشند.

بسیاری از مردم، کارآفرینان را افراد خوش‌شانسی می‌دانند که دست به هر کاری می‌زنند موفق می‌شوند. در واقع آنان از شکست‌ها و مشکلاتی که یک کارآفرین در راه رسیدن به موفقیت متحمل شده است به هیچ وجه اطلاعی ندارند. آن‌ها از اطلاعات، آموزش‌ها و هزینه‌هایی که کارآفرینان باید در این مسیر متحمل شوند، بی‌خبر هستند و فقط موفقیت آنان را می‌بینند. در واقع آن‌ها با خوش‌شانس نامیدن کارآفرینان، قصد دارند کم کاری خود را توجیه کنند.

اما باید دانست دست‌های کارآفرینان موفق مثل همه‌ی ما 5 انگشت دارد و هیچ چیز جادویی در آن‌ها وجود ندارد. بنابراین هر فردی، فارغ از زمان و مکانی که در آن زندگی می‌کند، با داشتن مهارت‌های لازم می‌تواند دست‌هایی جادویی داشته باشد که دست به هر چیزی بزند طلا شود.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

او به عنوان یکی از ارزشمند‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی مباحث مالی تاکنون آثار بسیاری منتشر کرده که مشهورترین آن‌ها کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول است.

جملات برگزیده‌ی کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

- زندگی مثل یک سنگ آسیاب است. تو می‌توانی زیر آن خرد شوی و یا جَلا پیدا کنی.
- همه دوست دارند به بهشت بروند ولی هیچ‌کس دوست ندارد بمیرد.
- برای دو چیز نمی‌توان حدّی قائل شد، یکی جهان هستی و دیگری حماقت و نادانی نوع بشر. اما من در مورد اول شک دارم.
- احمق‌ها خیلی زود با پول‌هایشان خداحافظی می‌کنند.
- اشتباهات در واقع گناهانی است که ما به آن‌ها اعتراف می‌کنیم.

در بخشی از کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! می‌خوانیم:

خلبان هلی‌کوپتر جنگی بودن به من آموخت برای رفع ترس، شکست و محدودیت‌ها باید تمرکز خود را بالا ببرم. من یادگرفتم که نترسیدن اصلاً هنر نیست بلکه علی‌رغم ترسیدن تصمیم‌گیری و عملکرد درست را انتخاب کردن مهم است.

ما باید یاد بگیریم که از ترس‌های خود برای بالا بردن تمرکز بهره ببریم. همانطور که ترس از مرگ باعث بالا رفتن تمرکز من شد.

اکثر کسانی که در رشته‌های بازرگانی و تجارت و اقتصاد فارغ‌التحصیل می‌شوند به دنبال شغلی ثابت و زندگی حقوق‌بگیری هستند.

شاید باورش سخت باشد ولی افرادی مثل بیل‌گیتس مؤسس مایکروسافت، استیو جابز مؤسس اپل، توماس ادیسون مؤسس جنرال الکتریک، ریچارد برانسون مؤسس شرکت‌های ویرجین و... هیچکدام تحصیلات دانشگاهی نداشتند.

شما باید به این باور برسید که برای پولدار شدن باید تمرکز خود را بر کسب مهارت‌های مالی آن هم نه در دانشگاه بلکه در بازار کار مبذول دارید.

کمپ پندلتون نمونه‌ای کوچک از دنیای واقعی بود که به من آموخت باید برای موفقیت و رسیدن به اهداف باید یک جنگنده بود. دنیای اقتصاد تابع یک سری قوانین مشخص و معین است و هر کس از این قوانین پیروی نکند محکوم به شکست است. همان که مربیان من در آموزش خلبانی گفتند فقط یک نفر در این سفر زنده به خانه باز می‌گردد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: انگشت شصت: سرسختی
فصل 2: انگشت اشاره: تمرکز
فصل 3: انگشت میانی: مارک یا برند
فصل 4: انگشت انگشتری: ارتباطات
فصل 5: انگشت کوچک: نکات کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-284000-6
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

برای دریافت کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.