معرفی و دانلود کتاب چشم انداز بازنشستگی

عکس جلد کتاب چشم انداز بازنشستگی
قیمت:
۵۵۰۰۰ 27500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چشم انداز بازنشستگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چشم انداز بازنشستگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چشم انداز بازنشستگی

کتاب چشم انداز بازنشستگی به قلم رابرت کیوساکی و ادوارد سیدل با بررسی مشکلات پیش روی مستمری بگیران در دوران بازنشستگی و ارائه راهکارهایی درست به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از هوش مالی خود، زندگی مالی‌تان را زیر و رو کنید.

ما در مراحل اولیه بزرگ‌ترین بحران بازنشستگی در تاریخ ملت خود و در واقع کل جهان هستیم. در دهه‌های بعد، شاهد صدها میلیون فرد سالمند در سطح جهان خواهیم بود که در فقر فرو می‌روند. آن‌ها برای کار کردن بسیار ضعیف هستند و آن قدر فقیرند که بازنشسته شدن برای بسیاری از آن‌ها تبدیل به «هنجاری جدید» خواهد شد.

آمار و اطلاعات جمعیتی جهان، همراه با پس‌اندازهای ناکافی غیر قابل ‌انکار بازنشستگی و فیزیولوژی انسان، نشان می‌دهد که این نتیجه فاجعه‌آمیز حداقل برای درصد قابل‌ توجهی از جمعیت سالمند جهان اجتناب‌ناپذیر است.

از طرفی دیگر بیماری در سراسر دنیا شایع است. فساد را می‌توان در همه جا مشاهده کرد: خیابان‌ها در حال فروپاشی است، برنامه‌های جوانان و سالمندان نموداری نزولی را پیش گرفته و در هر گوشه‌ای که بنگرید حفره‌هایی وجود دارد که نخستین پاسخ‌ دهندگانش فاقد پرسنل و منابع هستند. با گسترش این بیماری همه‌گیر، کشور‌های مختلف قطعاً به سوی مرگ می‌روند.

دولت‌هایی که باید این علائم را برطرف کنند، هر ساله شاهد دستاوردهای تاریخی بزرگ هستند. مالیات بر املاک در رکورد خود بسیار بالا است، هزینه‌های آب و فاضلاب همچنان رو به رشد بوده و به نظر نمی‌رسد که دولت‌ها هرگز برای صرف پول کم جهت پرداخت به رای ‌دهندگان خود راهی پیدا کنند. با این حال، خدماتی که شهروندان به آن‌ها متکی هستند همچنان رو به کاهش است. بله مهم نیست که چقدر از این جانور تغذیه می‌کنیم، هرگز کافی نیست.

در واقع به بیان رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در کتاب چشم انداز بازنشستگی (Who Stole My Pension?: How You Can Stop the Looting) دولت‌ها به شکل زامبی‌ها هستند: چیزی بیش از صدف‌های تو خالی که همه چیز را در مسیر خود مصرف می‌کنند تا بتوانند خود را به ‌اندازه‌ای طولانی زنده نگه دارند تا غذای بعدی خود را پیدا کنند. این جانور برای زنده ماندن به مبلغ مالیاتی بیشتری احتیاج دارد. مقامات، سیاست‌های متمرکز بر درآمد را دنبال می‌کنند تا از گرسنگی فزاینده جانوران جلوگیری کنند، اما در حقیقت آن‌ها فقط علائم را مخفی می‌کنند.

با توجه به توضیحات بیان شده اکنون قطعاً سوال شما این خواهد بود، بیماری که دولت‌ها را در سراسر دنیا تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، چیست؟ صندوق‌های مستمری بازنشستگی.

رابرت کیوساکی و ادوارد سیدل را بیشتر بشناسیم:

رابرت کیوساکی را همه با کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» می‌شناسند. کتابی تاثیرگذار که سبب شد تا کیوساکی افراد بسیاری را جذب خود کند. او تاکنون شیوه فکر کردن ده‌ها میلیون نفر را در سراسر جهان به چالش کشیده و تغییر داده است. کیوساکی یک کارآفرین، آموزگار و سرمایه‌گذار موفق است که اعتقاد دارد دنیا به کارآفرینان بیشتری احتیاج دارد.

ادوارد سیدل (Edward Siedle)، وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و کارشناس برجسته آمریکا در زمینه غارت صندوق مستمری بازنشستگی است. او به عنوان یکی از 40 فرد بانفوذ در بحث بازنشستگی ایالات متحده از سوی مجله اینیستوشنال اینوستور برای سال‌های 2014 و 2015 میلادی شناخته شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب چشم انداز بازنشستگی:

- پول شما را ثروتمند نمی‌کند. آنچه باعث ثروتمند شدن ما شد کلاس‌هایی بود که در آن‌ها شرکت کردیم، اشتباهاتی بود که انجام دادیم و افرادی بود که با آن‌ها ملاقات کردیم و خردی که در بازی مونوپولی در زندگی واقعی کسب کردیم. ما سرمایه‌گذاران فعالی بودیم - نه سرمایه‌گذاران منفعل با مشاغل و برنامه‌های بازنشستگی.

- برای کسانی که علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در آموزش مالی ندارند، قرار دادن پول در پس‌انداز، سهام، اوراق قرضه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک بهتر از انجام هیچ کاری است.

- مراقب متخصصان بسیار تحصیل کرده باشید که می‌خواهند باور کنید که آن‌ها از شما باهوش‌تر هستند. صرف این که کسی فارغ‌التحصیل یک مدرسه عالی یا یک حرفه‌ای تحصیل‌کرده مانند وکیل، پزشک، حسابدار، کارگزار سهام، برنامه‌ریز مالی یا کارگزار املاک و مستغلات باشد به این معنی نیست که آن‌ها چیزی در مورد پول می‌دانند.

- اگر برای امنیت بازنشستگی خود به مستمری بازنشستگی وابسته هستید، باید کاملاً درک کنید که «سوءاستفاده فاحش عموماً حرفه‌ای» به چه معنایی است. این بدان معناست که افرادی که مسئول نظارت بر صندوق مستمری بازنشستگی شما هستند -که بدون رضایت شما پس‌انداز بازنشستگی شما به آن‌ها سپرده شده است- کاملاً فاقد تجربه مالی مرتبط هستند. آن‌ها یا نمی‌دانند یا اینکه به بهترین نحو ممکن به مستمری بازنشستگی شما اهمیت نمی‌دهند.

- اگر تعداد بیشتری از مسئولان صندوق مستمری بازنشستگی مورد بازنگری قرار بگیرند و پاسخگو باشند، سوسک‌ها و موش‌های وال‌استریت، بانکفدرال رزرو، و هزاران تن از مقامات دولتی بازنشستگی زودرس را بر عهده می‌گیرند، قبل از این که صندوق مستمری که از آن‌ها سرقت کرده‌اند، ورشکست شود.

در بخشی از کتاب چشم انداز بازنشستگی می‌خوانیم:

دلیل این که بسیاری از کارکنان دارای صندوق مستمری بازنشستگی دچار مشکل می‌شوند این است که آن‌ها نمی‌توانند مرتکب اشتباه شوند و به مشاوره مالی واقعی دسترسی ندارند. بیشتر صندوق‌های مستمری‌ بازنشستگی، کارمندان و مدیران منابع انسانی شرکت‌ها در درجه اول با فروشندگان وال‌استریت سر و کار دارند. به همین دلیل بسیاری از بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی با مشکلات جدی روبرو هستند.

دوباره از استعاره به گلف استفاده می‌کنیم، اینکه چگونه یک فرد می‌تواند یاد بگیرد که یک گلف باز بزرگ شود اگر هرگز مرتکب اشتباه نشود؟ و چگونه یک فرد می‌تواند یاد بگیرد که گلف باز بزرگی شود اگر از کسی گلف بازی کردن را یاد بگیرد، اما هرگز گلف بازی نکرده باشد! گلف یک بازی است که توسط افرادی انجام می‌شود. تجارت واقعی یک ورزش تیمی است. تیم اصلی کارآفرین متشکل از یک دفتردار، حسابدار، وکیل، مهندس سیستم، افراد فروشنده و متخصصان بازاریابی است.

اغلب کارمندان یک تیم کسب‌وکار حرفه‌ای ندارند، به همین دلیل بسیاری از افراد مانند پدر بی‌پولم در کار شکست می‌خورند. مشاوران، معلمان و کارمندان درست مانند او که روزانه از منبع اصلی پیروی کورکورانه می‌کنند، معتقد بودند که این همکاری، خیانت است. باز هم پدر پولدار آن را «جنون هوشمندانه» می‌نامید. یک بازنشسته سطح متوسط ​​مانند تایگر وودز است که می‌تواند در برابر نیوانگلند پتردوتس فوتبال بازی کند. مهم نیست تایگر چقدر قدرتمند است، تیم 15 نفره همیشه در بازی فوتبال پیروز می‌شوند، یک ورزش تیمی -مانند کسب‌وکار. برای اینکه یک سرمایه‌گذار متوسط برنده شود​​، به یک تیم حرفه‌ای نیاز دارد... نه فروشندگان.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: یک نوجوان بر روی چه چیزی باید تمرکز کند؟
فصل 2: بزرگترین بحران بازنشستگی
فصل 3: چه کسی مقصر این بحران است؟
فصل 4: خلف وعده‌ به حقوق‌بگیران
فصل 5: چرا دولت‌ها کاری نمی‌کنند؟
فصل 6: کالبدشکافی صندوق‌های بازنشستگی مرده
فصل 7: درک مستمری‌های بازنشستگی
فصل 8: سوءمدیریت صندوق بازنشستگی
فصل 9: نظارت افراد بی‌تجربه بر صندوق‌های بازنشستگی
فصل 10: توهم ناظران صندوق مستمری بازنشستگی
فصل 11: یادگیری در مورد صندوق‌های مستمری بازنشستگی
فصل 12: دریافت اطلاعاتی در مورد مستمری بازنشستگی خود
فصل 13: حقوق بازنشستگی شما کمی شفاف‌تر می‌شود
فصل 14: سراب بازنشستگی
فصل 15: مراقب سارقان مخفی باشید!
فصل 16: اهمیت مدیریت مالی
فصل 17: دروغ صندوق مستمری بازنشستگی
فصل 18: مخفی‌کاری در مورد عملکرد صندوق‌های بازنشستگی
فصل 19: وعده‌های پوشالی در مورد حقوق بازنشستگی
فصل 20: عدم حمایت از صندوق‌های بازنشستگی
فصل 21: عدم پاسخگویی صندوق‌های بازنشستگی
فصل 22: بررسی وضعیت مالی در صندوق‌های بازنشستگی
فصل 23: جلوگیری از غارت صندوق‌های بازنشستگی جهانی
فصل 24: درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چشم انداز بازنشستگی
نویسنده،
مترجمعفت عالی مراد خرم آباد
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات504
زبانفارسی
شابک978-622-712609-9
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ 27500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چشم انداز بازنشستگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چشم انداز بازنشستگی

برای دریافت کتاب چشم انداز بازنشستگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.